Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 2.3 NG] Montaż blosa i efekty

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
maxer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 12 mar 2007, 15:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała ok
Kontakt:

Post autor: maxer » 24 lut 2008, 12:44

KorNoLio temat trochę zamarł...ja jestem zainteresowany blosem ze względu na moc ... czasami jak mam poziom gazu w granicach 1/4 zbiornika (rzeczywiste tankowanie 40l ) gdy pogonię auto robi się wielka dziura w granicach 4000obr/min po czym odzyskuje stabilność i nadal rośnie. Co prawda nie żyłuje auta, jeżdżę naprawdę na bardzo małych obrotach ponieważ nawet często nie przekraczam 2500obr. Obroty na biegu jałowym mam stabilne, wahają się od zimnego 1100 do ciepłego 850-900. Spalanie po mieście od 14 do 16 litrów, na trasie mało jeżdżę więc do końca nie wiem. Raz jechałem do Wrocka i spaliło mi 18 :-P (180-200km/h). Spróbuję jeszcze podjechać na serwis gdzie montowałem gaz, ponieważ jeżdżę na nim już pół roku a nigdy nie był regulowany od założenia. Mechanik - gazownik zapraszał mnie po 2 tyg. od montażu na pierwszą regulację ale uznałem że niema sensu jechać tak wcześnie ponieważ przez tak krótki okres nie zdążą się dopracować nowe części. Teraz chyba już nadszedł czas :-P Przez cały okres użytkowania nie miałem żadnego strzału. Czy zdecydował byś się jeszcze raz na blosa gdybyś nie miał żadnych problemów z instalacją na mikserze? Teraz ja zadaje sobie pytanie czy opłaca się wydawać 300zł gdy wszystko właściwie gra i buczy.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 24 lut 2008, 14:04

U mnie był mały problem z obrotami na biegu jałowym i praktycznie brak możliwości ustawienia mieszanki na wyższych obrotach, cały czas była za uboga o przyspieszaniu powyżej 4 tys. obr/min można było sobie pomarzyć, samochód zbierał się jak mucha w smole.

Spalanie praktycznie mi nie spadło i po mieście pali mi podobnie jak twój, ale kręcę go 2900obr/min czasami lubię przycisnąć do 5000obr/min, jeżeli jeżdżę bardzo spokojnie to po mieście schodzi poniżej 12l.

maxer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 220
Rejestracja: 12 mar 2007, 15:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała ok
Kontakt:

Post autor: maxer » 25 lut 2008, 07:25

W takim razie jadę odwiedzić gazownika ( to będzie mój pierwszy przegląd gratis po założeniu instalacji ) :-P Zapytam go jakie on ma zdanie na temat blosa. Jak już będe podregulowany zmierzę pobór gazu i dam znać. Pozdro

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 05 gru 2008, 15:52

dziendobry posiadam audi 2.3 b4 i mam ostatnio problem otoz gaz mi neistrzela ale starcil sporo mocy po roku do tego przy 4tys ma dziure w mocy potem idzi ejak glupi obroty nieraz ma 2k czuje ze przepustnica zgieta chce zainwestowac w ten silniczek i szukam dobrego mechanika zeby zalozyl blos wyregulowal itp najlepiej woj war/maz

michalwielun
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 02 sty 2008, 15:24
Lokalizacja: wielun

Post autor: michalwielun » 06 gru 2008, 01:00

KorNoLio widze ze masz teraz c4 aah masz w nim moze blosika mozesz mi powiedziec jak to sie zachowuje nie strzela ile spala bo zastanawiam sie miedzy blosem a sekwencja do aah

bogus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 29 lis 2008, 15:50

Post autor: bogus » 06 gru 2008, 10:15

witam moze ja sie troche wypowiem na temat blosa. Na chwile obecna jezdze audi avantem 80 1.9 tdi ze wzgledu na sprawy rodzinne ale wczesniej mialem dwa corrado i jednego z silnikiem 2.0 16v gdzie zamontowalem BRC z blosem. Nie powiem przeprawa byla ciezka ze wzgledu na brak wiedzy gazownikow. TaK oczywiscie mowili ze slyszeli ze wiedza jak to sie montuje ale w rzeczywistosci nic nie wiedzieli. Jesli chodzi o prawidlowy montaz ukladu gazowego wraz z blosem to po pierwsze przewod zasilajacy silnik czyli ten co leci od butli do parownika musi byc o srednicy min 0.8mm nie mniejsze wiekszy tez nie musi byc taki jest ok, potrzebny jest on w wysokich obrotach co by samochod mial wystarczajaco gazu na kazdych obrotach zeby sie nie dlawil brakiem gazu, wyjete zabezpieczenie z butli to dolotowe gazownik bedzie wiedzial tam gdzie jest ten przewod podpiety, jesli chodzi o samego blosa musi byc ustawiony w pozycji pionowej kazde inne ustawienie jest bledne moze byc falowanie obrotami i tak dalej, regulacja tylko i wylacznie na hamowni zadne gazowniki, u gazownika mozesz co kolwiek ustawic, i kompensacja musi byc to podstawa, jesli chodzi o efekty to bedzie idealnie wszystko ale spalanie bedzie duzo wieksze nie wierzcie ludziom ktorzy mowia ze spalanie spadlo ja siedzialem u jednego co spalanie spadlo ale samochod stal a nie sie poruszal, mi pali wczwsniej benzyny 10l a gazu 15 nie oplaca sie chyba ze juz macie zamontowana instalke, acha i co do regulacji nie przykrecajcie za bardzo bo fabrycznie pisza ze blos nie strzeala ale jesli za bardzo przykrecicie to blos wam strzeli i rozwali przep;ywki itd. powodzenia przy montazu i regulacjach

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 07 gru 2008, 15:02

bogus pisze:KorNoLio widze ze masz teraz c4 aah masz w nim moze blosika mozesz mi powiedziec jak to sie zachowuje nie strzela ile spala bo zastanawiam sie miedzy blosem a sekwencja do aah
Mam AAH ale mam założoną sekwencję i to bym polecił do tego silnika. Z blosem może być różnie, blos jest dobrym rozwiązaniem do mechanicznych wtrysków zaraz po III generacji, ale do wszystkich elektronicznych wielopunktowych polecam sekwencję, do AAH na sterowniku STAG-300.
bogus pisze:przewod zasilajacy silnik czyli ten co leci od butli do parownika musi byc o srednicy min 0.8mm nie mniejsze wiekszy tez nie musi byc taki jest ok
Hmm u mnie był 6mm a nie 0.8mm, są jeszcze 8mm i pewnie o taki chodzi. U mnie wcale nie było potrzeby montażu większego bo wystarczało to w zupełności.
bogus pisze:wyjete zabezpieczenie z butli to dolotowe gazownik bedzie wiedzial tam gdzie jest ten przewod podpiety
Też mi o tym nic nie wiadomo i taka operacja u mnie nie była potrzebna, brat który też ma blosa w golfie na gaźniku też nie robił takich rzeczy.
bogus pisze:jesli chodzi o samego blosa musi byc ustawiony w pozycji pionowej kazde inne ustawienie jest bledne moze byc falowanie obrotami i tak dalej,
Tutaj to jest dla mnie bzdura chyba nie czytałeś instrukcji montażu blosa.
bogus pisze:egulacja tylko i wylacznie na hamowni zadne gazowniki, u gazownika mozesz co kolwiek ustawic


Tutaj jest to prawdą napewno ustawisz lepiej niż na analizatorze, ale trzeba za to sporo zapłacić.
bogus pisze:kompensacja musi byc to podstawa
Z tym całkowicie się nie zgadzam kompensacja odpięta.

michalwielun
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 02 sty 2008, 15:24
Lokalizacja: wielun

Post autor: michalwielun » 08 gru 2008, 00:43

a jak ci jeździ na sekwencji mam na mysli spalanie i roznice benzynka gaz bo ja wlasnie tez zakupilem C4 z tym silniczkiem :)

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 08 gru 2008, 11:34

Powiem ci, że samochód kupiłem już z sekwencją i na pb nie wiem ile pali bo nie jeździłem używam tylko do odpalania i rozgrzania samochodu. A LPG spala od 12,5 do 14,5. Najmniej spaliła mi 11,6 a najwięcej 15,5. Jeżdżąc w trasie do około 150 km/h pali 13.

arden

duze spalanie

Post autor: arden » 11 gru 2008, 11:36

wiecie co tak czytam co napisaliście i powiem wam ze coś mi tu nie pasuje zwłaszcza 12 litrow po mieście, bo mi bierze 19l . Pisałem już tu na forum czy ktoś by mi w tym nie pomogl by zmniejszyć spalanie ale na hura się skończyło. Bylem u mech i nic. Teraz oddałem auto do znajomego mechanika i zobaczymy. Po mieście jeżdżę bardzo spokojnie jak stary dziadek i 19 wpada. Jak wy to robicie ze wam tak mało bierze
tez mam silnik NG i pytałem sie o blosa to powiedzieli mi u gazownika żebym odpuścił bo to niewypał i będe żałował. Szczerze to spróbowałbym bo kogo się nie pytam z gazowników to odradzają...

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Re: duze spalanie

Post autor: Kornel » 11 gru 2008, 17:48

arden pisze:wiecie co tak czytam co napisaliście i powiem wam ze coś mi tu nie pasuje zwłaszcza 12 litrow po mieście, bo mi bierze 19l . Pisałem już tu na forum czy ktoś by mi w tym nie pomogl by zmniejszyć spalanie ale na hura się skończyło. Bylem u mech i nic. Teraz oddałem auto do znajomego mechanika i zobaczymy. Po mieście jeżdżę bardzo spokojnie jak stary dziadek i 19 wpada. Jak wy to robicie ze wam tak mało bierze
tez mam silnik NG i pytałem sie o blosa to powiedzieli mi u gazownika żebym odpuścił bo to niewypał i będe żałował. Szczerze to spróbowałbym bo kogo się nie pytam z gazowników to odradzają...
Odradzają, bo nie wiedzą co to jest, ja jak to regulowałem to zapytałem się czy mają coś lepszego do tego silnika to powiedzieli, że nie i że jest to pierwszy mechaniczny wtrysk który się tak ładnie ustawił. I trzyma mieszankę w każdych obrotach.

Pali ci oczywiście tyle LPG nie PB :?:

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 30 gru 2008, 11:54

NO DOBRA. a CO Z BLOS-EM W INST. GAZOWYCH DO GAŻNIKA??? TU NIE STERUJE ANI LAMBDA, ANI ŻADNE INNE ELEKTRONICZNE DZIADOSTWO :-/

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 31 gru 2008, 18:08

Satar pisze:NO DOBRA. a CO Z BLOS-EM W INST. GAZOWYCH DO GAŻNIKA??? TU NIE STERUJE ANI LAMBDA, ANI ŻADNE INNE ELEKTRONICZNE DZIADOSTWO :-/
Hasa, bez problemowo, brat ma w golfie 1.6, który był na gaźniku elektronicznym, ten poszedł na śmietnik, jego miejsce znalazł gaźnik z fiata 125p rozwiercony. Do tego oczywiście blos.

lakiernik175
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 06 sty 2009, 18:42

Post autor: lakiernik175 » 06 sty 2009, 19:33

dwa lata (po półrocznej walce-schudłem,nie spałem i posiwiałem) bez wystrzału -na starych świecach,przewodach,kopułce,palcu,gaz I generacji bez blosa sekwencji i innych wynalazków z normalnym spalaniem --------BEZCENNE-------- :lol:

Awatar użytkownika
Danio BB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 21 wrz 2008, 22:12
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Danio BB » 13 sty 2009, 21:47

Satar pisze:NO DOBRA. a CO Z BLOS-EM W INST. GAZOWYCH DO GAŻNIKA??? TU NIE STERUJE ANI LAMBDA, ANI ŻADNE INNE ELEKTRONICZNE DZIADOSTWO :-/
Gaźniki keihin nie współpracują z bloss'em. Pojawia się potężna "dziura" w gazie na gazie i benzynie w okolicach 3000rpm, czyli w momencie otwarcia II przepustnicy. Pierwsza przepustnica gaźnika otwiera bloss'a dopiero przy prawie pełnym otwarciu, wtedy następuje uniesienie przesłony bloss's i gwałtowne otwarcie drugiego stopnia gaźnika.
Żeby założyć blossa do naszych aut (SF, NE, RU, RNA ) najlepiej było by zamontować gaźnik jednoprzelotowy lub z mechanicznie a nie podciśnieniowo sterowaną przepustnicą drugiego przelotu(czyli np. tak jak napisał KorNoLio).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl