[JN b3] listwa bezpieczników i moduł zapłonowy
[JN b3] listwa bezpieczników i moduł zapłonowy
witam,
chiałem sie dowiedzieć czy listwa bezpieczników jest inna w kazdym silniku? bo miałem przekładke z RU na JN i z lenistwy bezp. nie przekładałem i wiązki idącej do stacyjki tez nie itp... tylko samą wiazke idącą na silnik.
a co do modółu zapłonowego...(chodzi mi o to przy nogach kierowcy z lewej strony na karoseri za obiciem podłogi) to czy też sie rózni w zależności od silnika? bo nie wiem czy nie ma za słabej iskry i dlatego nie chce mi odpalić..
pozdrawiam i z góry dziękuje
chiałem sie dowiedzieć czy listwa bezpieczników jest inna w kazdym silniku? bo miałem przekładke z RU na JN i z lenistwy bezp. nie przekładałem i wiązki idącej do stacyjki tez nie itp... tylko samą wiazke idącą na silnik.
a co do modółu zapłonowego...(chodzi mi o to przy nogach kierowcy z lewej strony na karoseri za obiciem podłogi) to czy też sie rózni w zależności od silnika? bo nie wiem czy nie ma za słabej iskry i dlatego nie chce mi odpalić..
pozdrawiam i z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony 05 lut 2008, 09:29 przez seba1025, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
co do przekaźników to sie różnią, a co do ich rozmieszczenia to jest takie samo wszędzie opisane jest w dieter korp bodajze na 200 którejś stronieczy 180którejś.... przepraszam za niedokładnosć, ale pisze z pamięci.
czy mógł by ktoś kto ma silnik JN zrobić zdjęcie skrzynki od góry(pod maska) i od dołu w kabinie... i tych przekaźników pod nogami.... bo mi nie działaja nadal wyczieraczki i o co mu biega to nie wiem...
czy mógł by ktoś kto ma silnik JN zrobić zdjęcie skrzynki od góry(pod maska) i od dołu w kabinie... i tych przekaźników pod nogami.... bo mi nie działaja nadal wyczieraczki i o co mu biega to nie wiem...
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
no i juz właśnie widze moj błąd w ułozeniu przekaźników i wogóle inne mam:/
[ Dodano: 2008-02-19, 14:39 ]
kurde nie mam przekaźnika 65 i tego obok czarnego bez numerka duzego... a jak sie zapytałem w sklepie uzywke tych przekaźników to cena powaliła mnie z nóg:/
Jeśli by ktoś mniał ich w nadbiarze i by nie chciał za wysoką cene to bardzo bym prosił na PW albo malia...
[ Dodano: 2008-02-19, 14:39 ]
kurde nie mam przekaźnika 65 i tego obok czarnego bez numerka duzego... a jak sie zapytałem w sklepie uzywke tych przekaźników to cena powaliła mnie z nóg:/
Jeśli by ktoś mniał ich w nadbiarze i by nie chciał za wysoką cene to bardzo bym prosił na PW albo malia...
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
za 272 przekaźnik zawołał 80 zł.. uzywke..., no ale szcześliwie go znalazłem i podłączyłem, przez co zaczął działać nawiew, kierunki działaja dopiero po przeprowadzeniu plusa do nich... wentylator chłodnicy nadal nie trybi, wycieraczki to samo:/ wszedzie poginął +
zapomniałem dodać ze pozostałych dwuch nadal nie mam cyzli sterowanie pompą i ten drugi od wentylatora(podłączone sa pod bezpiecnzik włączajacy sie dopiero po przekreceniu kluczyka... )
zapomniałem dodać ze pozostałych dwuch nadal nie mam cyzli sterowanie pompą i ten drugi od wentylatora(podłączone sa pod bezpiecnzik włączajacy sie dopiero po przekreceniu kluczyka... )
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
witam,
odświerzam temat bo mam ciekawą nowinke która mnie przyprawila o nielada ździwienie...
otóż
zgasiłem silnik, on był rozgrzany to wentylator chodził...(po pierwsze czy wentylato powinien chodzic na odłączonym zapłonie?) po drugie... jak włączyłem awaryjne to wentylator sie wyłączył i jak je wyłaczyłem to sie wentylator włączył i o co mu kaman?
odświerzam temat bo mam ciekawą nowinke która mnie przyprawila o nielada ździwienie...
otóż
zgasiłem silnik, on był rozgrzany to wentylator chodził...(po pierwsze czy wentylato powinien chodzic na odłączonym zapłonie?) po drugie... jak włączyłem awaryjne to wentylator sie wyłączył i jak je wyłaczyłem to sie wentylator włączył i o co mu kaman?
czesc wylanczajac zaplon wentylator powinien sie wylaczyc w silnikach z mechanicznym wtryskiem moze sie zalaczyc po krotkim czasie( tylko wtedy gdy temp. w komoze silnika podniesie sie na tyle by w przewodach wtryskowych mogly sie pojawic babelki powietrza) a z tymi awaryjnymi to chyba masz cos nie teges
znalazł by sie ktos kto by sie ulitowal i zrobil fotke od podu skrzynki bezpieczników jakie kolory kostek do ktorego miejsca w skrzynce.... naprawde nawet nic nie trzeba rozkrecac tylko podniesc klape bezpiecznikó przesunac w prawo by ja zdjac i po prawej i po lewej sa zaczepy takie niby zatrzaski tore sie odchacza i mozna podniesc listwe bezpiecznników i cykac foty
bardzo bym prosil:)
z góry dziekuje
a i jesli mozna to nr z etki przekaźnika wycieraczek dolna linia przekaznikó 3 liczac od lewej
bardzo bym prosil:)
z góry dziekuje
a i jesli mozna to nr z etki przekaźnika wycieraczek dolna linia przekaznikó 3 liczac od lewej
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
nowe wiadomosci,
otuz(zapomniałem dodać) silnik chodzi juz od jakiegoś czasu, no ale nie w tym rzecz, mam problem z elektryką bo jeśli niepodepne plusa pod przekaźnik kierunków to nie chodzi mi nawiew, wentylator chłodnicy, wycieraczki i kierunki(plus podłącozny wszystko chodzi), kwestia kolejna włączy sie awaryjne wszystko kaput i awaryjne chodzą, przy wyłączaniu awaryjnych robi sie jakieś zwarcie czy niełączy coś bo czasem trzeba ruszyć wajchą od awaryjnych żeby wszystko zadziałało(mimo tego podłączonego plusa), kolejne to to ze na desce rozdzielczej po wyłączeniu zapłonu lampki kontrolne wyłączają sie powoli.. nie nagle jak to było wcześniej na gaźnikowym, tylko powoli i czasem sie baaaaardzo delikatnie świeci lampka od recznego bodazje czy jakaś inna czerwona, widoczne z ledwością w nocy...
o co do choery jasne w tym chodzi bo juz mi rece opadaja.aa i przekaźniki wszystkie są nie poukładane(po odłaczeniu wszystkich przekaźników wentylator w kabinie nadal działa!!:/)
chaos na maxa.
dodam ze nie wiem czy poprostu nie trzeba zmienic tej wiązki idącej na kokpit i licznik, bo została zmieniona tylko wiązka na silnik i dla sprawdzenia listwa bezpieczników.
mam metlik pomocy.
otuz(zapomniałem dodać) silnik chodzi juz od jakiegoś czasu, no ale nie w tym rzecz, mam problem z elektryką bo jeśli niepodepne plusa pod przekaźnik kierunków to nie chodzi mi nawiew, wentylator chłodnicy, wycieraczki i kierunki(plus podłącozny wszystko chodzi), kwestia kolejna włączy sie awaryjne wszystko kaput i awaryjne chodzą, przy wyłączaniu awaryjnych robi sie jakieś zwarcie czy niełączy coś bo czasem trzeba ruszyć wajchą od awaryjnych żeby wszystko zadziałało(mimo tego podłączonego plusa), kolejne to to ze na desce rozdzielczej po wyłączeniu zapłonu lampki kontrolne wyłączają sie powoli.. nie nagle jak to było wcześniej na gaźnikowym, tylko powoli i czasem sie baaaaardzo delikatnie świeci lampka od recznego bodazje czy jakaś inna czerwona, widoczne z ledwością w nocy...
o co do choery jasne w tym chodzi bo juz mi rece opadaja.aa i przekaźniki wszystkie są nie poukładane(po odłaczeniu wszystkich przekaźników wentylator w kabinie nadal działa!!:/)
chaos na maxa.
dodam ze nie wiem czy poprostu nie trzeba zmienic tej wiązki idącej na kokpit i licznik, bo została zmieniona tylko wiązka na silnik i dla sprawdzenia listwa bezpieczników.
mam metlik pomocy.