Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[JN b3] listwa bezpieczników i moduł zapłonowy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

[JN b3] listwa bezpieczników i moduł zapłonowy

Post autor: seba1025 » 31 sty 2008, 20:57

witam,
chiałem sie dowiedzieć czy listwa bezpieczników jest inna w kazdym silniku? bo miałem przekładke z RU na JN i z lenistwy bezp. nie przekładałem i wiązki idącej do stacyjki tez nie itp... tylko samą wiazke idącą na silnik.
a co do modółu zapłonowego...(chodzi mi o to przy nogach kierowcy z lewej strony na karoseri za obiciem podłogi) to czy też sie rózni w zależności od silnika? bo nie wiem czy nie ma za słabej iskry i dlatego nie chce mi odpalić..:/

pozdrawiam i z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony 05 lut 2008, 09:29 przez seba1025, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 01 lut 2008, 10:37

Co do całej szkrzynki bezpieczników to jest ona w kazdej audi taka sama, ale nie wiadomo czy ma wypuszczone wszystkie styki... To musiałbys sprawdzić. A co do modulu zaplonowego to nie mogłem znalesc w ETKA ale mysle ze beda sie rózniły poszczegulne modele od siebie.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 02 lut 2008, 18:19

a przekazniki w skrzynce? z tego co wiem to ruznia sie znajomy mial kiedys demo program gdzie bylo opisane przeznaczenie kazdej czesci ukladu elektrycznego w samochodzie. Wiem ze ten program stosuje sie w warsztatach samochodowych. Moze ktos z klubowiczow cos zaproponuje

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 04 lut 2008, 12:51

co do przekaźników to sie różnią, a co do ich rozmieszczenia to jest takie samo wszędzie opisane jest w dieter korp bodajze na 200 którejś stronieczy 180którejś.... przepraszam za niedokładnosć, ale pisze z pamięci.
czy mógł by ktoś kto ma silnik JN zrobić zdjęcie skrzynki od góry(pod maska) i od dołu w kabinie... i tych przekaźników pod nogami.... bo mi nie działaja nadal wyczieraczki i o co mu biega to nie wiem...

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 04 lut 2008, 23:18

spoko :-) sluze pomoca :-) jutro wieczorkiem podesle Ci fotki :mrgreen: , a tymczasem moze przyda Ci sie to?
Obrazek

Obrazek

Obrazek

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 19 lut 2008, 12:16

no i juz właśnie widze moj błąd w ułozeniu przekaźników i wogóle inne mam:/

[ Dodano: 2008-02-19, 14:39 ]
kurde nie mam przekaźnika 65 i tego obok czarnego bez numerka duzego...:( a jak sie zapytałem w sklepie uzywke tych przekaźników to cena powaliła mnie z nóg:/
Jeśli by ktoś mniał ich w nadbiarze i by nie chciał za wysoką cene to bardzo bym prosił na PW albo malia...

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 19 lut 2008, 16:34

nr 65 to jest przekaznik pompy paliwa. A jaka cene z ciekwosci krzykneli?

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 20 lut 2008, 15:11

za 272 przekaźnik zawołał 80 zł.. uzywke...:/, no ale szcześliwie go znalazłem i podłączyłem, przez co zaczął działać nawiew, kierunki działaja dopiero po przeprowadzeniu plusa do nich...:/ wentylator chłodnicy nadal nie trybi, wycieraczki to samo:/ wszedzie poginął +

zapomniałem dodać ze pozostałych dwuch nadal nie mam cyzli sterowanie pompą i ten drugi od wentylatora(podłączone sa pod bezpiecnzik włączajacy sie dopiero po przekreceniu kluczyka... )

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 20 lut 2008, 16:11

Jak Ci cos jeszcze trzeba to pisz sluze pomoca <ok>

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 08 mar 2008, 21:03

witam,
odświerzam temat bo mam ciekawą nowinke która mnie przyprawila o nielada ździwienie...

otóż
zgasiłem silnik, on był rozgrzany to wentylator chodził...(po pierwsze czy wentylato powinien chodzic na odłączonym zapłonie?) po drugie... jak włączyłem awaryjne to wentylator sie wyłączył i jak je wyłaczyłem to sie wentylator włączył i o co mu kaman?

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 08 mar 2008, 22:55

czesc wylanczajac zaplon wentylator powinien sie wylaczyc w silnikach z mechanicznym wtryskiem moze sie zalaczyc po krotkim czasie( tylko wtedy gdy temp. w komoze silnika podniesie sie na tyle by w przewodach wtryskowych mogly sie pojawic babelki powietrza) a z tymi awaryjnymi to chyba masz cos nie teges

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 09 mar 2008, 01:47

znalazł by sie ktos kto by sie ulitowal i zrobil fotke od podu skrzynki bezpieczników jakie kolory kostek do ktorego miejsca w skrzynce.... naprawde nawet nic nie trzeba rozkrecac tylko podniesc klape bezpiecznikó przesunac w prawo by ja zdjac i po prawej i po lewej sa zaczepy takie niby zatrzaski tore sie odchacza i mozna podniesc listwe bezpiecznników i cykac foty
bardzo bym prosil:)
z góry dziekuje

a i jesli mozna to nr z etki przekaźnika wycieraczek dolna linia przekaznikó 3 liczac od lewej

Awatar użytkownika
Tomay
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 02 mar 2008, 21:50
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tomay » 09 mar 2008, 10:54

Co do wentylatora to w mojej starej B2 wentylator często pracował po wyłączeniu zapłonu do momentu wystygnięcia czujnika odp.za wentylator.W fordzie miałem to samo.Jak jest w b3/b4 jeszcze nie wiem,termostat mam walnięty chyba bo pow 70 st.mi się nie grzeje :-(

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 10 mar 2008, 10:41

Przekaznik automatycznej regulacji pracy wycieraczek, gniazdo przekaznika nr 9 nr191 955 531 Obrazek Obrazek

Jutro postaram sie zrobic zdj pod pulka, moze tam lepiej bedzie widac...

[ Dodano: 2008-03-10, 19:08 ]
PS Pisales o wycieraczkach, od nich jest przekaznik 214 na zdj powyzej

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 12 mar 2008, 23:43

nowe wiadomosci,
otuz(zapomniałem dodać) silnik chodzi juz od jakiegoś czasu, no ale nie w tym rzecz, mam problem z elektryką bo jeśli niepodepne plusa pod przekaźnik kierunków to nie chodzi mi nawiew, wentylator chłodnicy, wycieraczki i kierunki(plus podłącozny wszystko chodzi), kwestia kolejna włączy sie awaryjne wszystko kaput i awaryjne chodzą, przy wyłączaniu awaryjnych robi sie jakieś zwarcie czy niełączy coś bo czasem trzeba ruszyć wajchą od awaryjnych żeby wszystko zadziałało(mimo tego podłączonego plusa), kolejne to to ze na desce rozdzielczej po wyłączeniu zapłonu lampki kontrolne wyłączają sie powoli.. nie nagle jak to było wcześniej na gaźnikowym, tylko powoli i czasem sie baaaaardzo delikatnie świeci lampka od recznego bodazje czy jakaś inna czerwona, widoczne z ledwością w nocy...
o co do choery jasne w tym chodzi bo juz mi rece opadaja.aa i przekaźniki wszystkie są nie poukładane(po odłaczeniu wszystkich przekaźników wentylator w kabinie nadal działa!!:/)

chaos na maxa.
dodam ze nie wiem czy poprostu nie trzeba zmienic tej wiązki idącej na kokpit i licznik, bo została zmieniona tylko wiązka na silnik i dla sprawdzenia listwa bezpieczników.

mam metlik pomocy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga