[80 B4 1.9 TDI 1Z] - Olej na łapie od silnika
[80 B4 1.9 TDI 1Z] - Olej na łapie od silnika
Witam,
Mam następujący problem:
W mojej B4, na prawej łapie silnika jest sporo oleju. Jest to dość mocny wyciek, ponieważ po dokładnym wytarciu, przejadę ok 1km i znów jest cała mokra. Początkowo myślałem, że wyciek następuje spod pokrywy zaworów, wiec ją zdemontowałem i uszczelniłem specjalnym silikonem. Nadal cieknie... Tym razem wydaje mi się ze leci spod kolektora ssącego i stąd moje pytanie: Po 1 żeby dostać sie do kolektora, muszę rozebrać turbine. Czy ją potem złożę bez problemów ?
Po 2 czy kolektor również mogę uszczelnic owym silikonem ? Jeśli to oczywiście z niego leci.
Ps. dodam tylko, że sylikon twardnieje i wytrzymuje temperature pow. 400 stopni C.
Jeśli chodzi o temat to Moderatorów proszę o wyrozumiałość ze względu na to, iż jestem dopiero początkującym użytkownikiem tego forum. :->
Mam następujący problem:
W mojej B4, na prawej łapie silnika jest sporo oleju. Jest to dość mocny wyciek, ponieważ po dokładnym wytarciu, przejadę ok 1km i znów jest cała mokra. Początkowo myślałem, że wyciek następuje spod pokrywy zaworów, wiec ją zdemontowałem i uszczelniłem specjalnym silikonem. Nadal cieknie... Tym razem wydaje mi się ze leci spod kolektora ssącego i stąd moje pytanie: Po 1 żeby dostać sie do kolektora, muszę rozebrać turbine. Czy ją potem złożę bez problemów ?
Po 2 czy kolektor również mogę uszczelnic owym silikonem ? Jeśli to oczywiście z niego leci.
Ps. dodam tylko, że sylikon twardnieje i wytrzymuje temperature pow. 400 stopni C.
Jeśli chodzi o temat to Moderatorów proszę o wyrozumiałość ze względu na to, iż jestem dopiero początkującym użytkownikiem tego forum. :->
- Solskier
- Forum Audi 80
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Kontakt: