[Coupe 2.3 20V 7A] Auto nie jezdzi,czy to komputer?
[Coupe 2.3 20V 7A] Auto nie jezdzi,czy to komputer?
Powital wszystkich serdecznie.
Nabylem sobie coupe i powiem wam ze nie chce jezdzic, jednakze chce zapytac, moze ktos mial ten sam problem
Problem polega na:
Gdy odpalam pojazda nie ma wolnych obrotow, albo ma za wolne (ponizej 600) mieszanka jest za bogata, bo czuc niespalone paliwko z wydechu.Na zimnym silniku ma w zasadzie ta moc co powinien miec ( chyba). Gdy auto sie zagrzeje do temperatury odpowiedniej wtedy zaczynaja sie dziac dziwne rzeczy.
Gdy trzymal gaz w jednej pozycji auto dziwnie reaguje.raz jest mulowate( czuc ze nie ma mocy, nie przyspiesza) za kilka sekund czuc ze auto nabiera wigoru, dostaje mocy i przy nie zmienianiu pozycji gazu zaczyna przyspieszac, za chwile znowu nie chce jechac, potem znowu jezdzi itd.......czasami przerywa. Pytalem w serwisie audi i mowia ze to najprawdopodobniej jest przeplywomierz powietrza?? czy moze cos innego?
pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
Nabylem sobie coupe i powiem wam ze nie chce jezdzic, jednakze chce zapytac, moze ktos mial ten sam problem
Problem polega na:
Gdy odpalam pojazda nie ma wolnych obrotow, albo ma za wolne (ponizej 600) mieszanka jest za bogata, bo czuc niespalone paliwko z wydechu.Na zimnym silniku ma w zasadzie ta moc co powinien miec ( chyba). Gdy auto sie zagrzeje do temperatury odpowiedniej wtedy zaczynaja sie dziac dziwne rzeczy.
Gdy trzymal gaz w jednej pozycji auto dziwnie reaguje.raz jest mulowate( czuc ze nie ma mocy, nie przyspiesza) za kilka sekund czuc ze auto nabiera wigoru, dostaje mocy i przy nie zmienianiu pozycji gazu zaczyna przyspieszac, za chwile znowu nie chce jechac, potem znowu jezdzi itd.......czasami przerywa. Pytalem w serwisie audi i mowia ze to najprawdopodobniej jest przeplywomierz powietrza?? czy moze cos innego?
pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
Te silniki są bardzo wrazliwe na druciarstwo i mało jest fachowców mających o nich pojęcie.
Na początek:
-sprawdź kody błędów
-wyczyść przepływkę
-sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza
Który masz rok produkcji auta i skąd jesteś?
Na początek:
-sprawdź kody błędów
-wyczyść przepływkę
-sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza
Który masz rok produkcji auta i skąd jesteś?
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
To w takim razie sprawdź na początek kody błyskowe i nieszczelnościteejay pisze:mieszkam w UK, juz od 4 lat, a autko jest z 89 roku.
www.20v.org, tam jest opis sprawdzania kodów błyskowych i ich znaczenie
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
No sprawdx tez, ciekawe jeszcze jak stukowce, kumpel na wywalonych stukowcach w 7A miał takie objawy.KorNoLio pisze:Magikiem od 7A to nie jestem, ale jak sonda lambda?
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
wszystko ok, ale co to sa stukowce??
a dzisiaj sie przwiozlem i kurde jest tak jakby paliwo nie dochodzilo czasami, jedziesz, zmieniasz bieg, a tu szarpie i przerywa, czasami nie reaguje na gaz, tzn. dojezdzzasz do skrzyzowania, 1 i chcesz jechac a tu nic..wytocze sie, wcisne gaz i po kilku sekundach zastanowienia dopiero jedziemy, no i czasami nie schodzi z obrotow wogole......nie mam pojecia.
a dzisiaj sie przwiozlem i kurde jest tak jakby paliwo nie dochodzilo czasami, jedziesz, zmieniasz bieg, a tu szarpie i przerywa, czasami nie reaguje na gaz, tzn. dojezdzzasz do skrzyzowania, 1 i chcesz jechac a tu nic..wytocze sie, wcisne gaz i po kilku sekundach zastanowienia dopiero jedziemy, no i czasami nie schodzi z obrotow wogole......nie mam pojecia.
Czujniki spalania stukowego. Ogólnie czujnik spalania stukowego trudno jest sprawdzić, najlepiej jakby wykazały cos kody błyskowe. Ale słyszałem też taką opcję aby podłączyć miernik do czujnika i ustawić na jak najmniejszy zakres napięcia. Wtedy uderzasz w czujnik lekko jakims kluczem i powinieneś zaobserwować jakiś skok napięcia. Lepiej było by to widoczne na oscyloskopie.
Ale zacznij od kodów błyskowych a potem jak nic nie pokaże to będzie można dalej myśleć.
Posprawdzaj WN świece, i sondę. W 7A też napeno istnieje coś takiego jak czujnik temperatury dla układu wtryskowego, to też może być przyczyną.
Ale zacznij od kodów błyskowych a potem jak nic nie pokaże to będzie można dalej myśleć.
Posprawdzaj WN świece, i sondę. W 7A też napeno istnieje coś takiego jak czujnik temperatury dla układu wtryskowego, to też może być przyczyną.
KorNoLio
JAk sprawdze w swoich kolory to Ci powiem, jaka kolejność
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
Na poziomie 2 i 4 cylinndra zdaję się, ciężko je zauważyć, a jeszcze trudniej wykręcić
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga