[Coupe 2.3 20V 7A] Auto nie jezdzi,czy to komputer?
[Coupe 2.3 20V 7A] Auto nie jezdzi,czy to komputer?
Powital wszystkich serdecznie.
Nabylem sobie coupe i powiem wam ze nie chce jezdzic, jednakze chce zapytac, moze ktos mial ten sam problem
Problem polega na:
Gdy odpalam pojazda nie ma wolnych obrotow, albo ma za wolne (ponizej 600) mieszanka jest za bogata, bo czuc niespalone paliwko z wydechu.Na zimnym silniku ma w zasadzie ta moc co powinien miec ( chyba). Gdy auto sie zagrzeje do temperatury odpowiedniej wtedy zaczynaja sie dziac dziwne rzeczy.
Gdy trzymal gaz w jednej pozycji auto dziwnie reaguje.raz jest mulowate( czuc ze nie ma mocy, nie przyspiesza) za kilka sekund czuc ze auto nabiera wigoru, dostaje mocy i przy nie zmienianiu pozycji gazu zaczyna przyspieszac, za chwile znowu nie chce jechac, potem znowu jezdzi itd.......czasami przerywa. Pytalem w serwisie audi i mowia ze to najprawdopodobniej jest przeplywomierz powietrza?? czy moze cos innego?
pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
Nabylem sobie coupe i powiem wam ze nie chce jezdzic, jednakze chce zapytac, moze ktos mial ten sam problem
Problem polega na:
Gdy odpalam pojazda nie ma wolnych obrotow, albo ma za wolne (ponizej 600) mieszanka jest za bogata, bo czuc niespalone paliwko z wydechu.Na zimnym silniku ma w zasadzie ta moc co powinien miec ( chyba). Gdy auto sie zagrzeje do temperatury odpowiedniej wtedy zaczynaja sie dziac dziwne rzeczy.
Gdy trzymal gaz w jednej pozycji auto dziwnie reaguje.raz jest mulowate( czuc ze nie ma mocy, nie przyspiesza) za kilka sekund czuc ze auto nabiera wigoru, dostaje mocy i przy nie zmienianiu pozycji gazu zaczyna przyspieszac, za chwile znowu nie chce jechac, potem znowu jezdzi itd.......czasami przerywa. Pytalem w serwisie audi i mowia ze to najprawdopodobniej jest przeplywomierz powietrza?? czy moze cos innego?
pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
To w takim razie sprawdź na początek kody błyskowe i nieszczelnościteejay pisze:mieszkam w UK, juz od 4 lat, a autko jest z 89 roku.
www.20v.org, tam jest opis sprawdzania kodów błyskowych i ich znaczenie
wszystko ok, ale co to sa stukowce??
a dzisiaj sie przwiozlem i kurde jest tak jakby paliwo nie dochodzilo czasami, jedziesz, zmieniasz bieg, a tu szarpie i przerywa, czasami nie reaguje na gaz, tzn. dojezdzzasz do skrzyzowania, 1 i chcesz jechac a tu nic..wytocze sie, wcisne gaz i po kilku sekundach zastanowienia dopiero jedziemy, no i czasami nie schodzi z obrotow wogole......nie mam pojecia.
a dzisiaj sie przwiozlem i kurde jest tak jakby paliwo nie dochodzilo czasami, jedziesz, zmieniasz bieg, a tu szarpie i przerywa, czasami nie reaguje na gaz, tzn. dojezdzzasz do skrzyzowania, 1 i chcesz jechac a tu nic..wytocze sie, wcisne gaz i po kilku sekundach zastanowienia dopiero jedziemy, no i czasami nie schodzi z obrotow wogole......nie mam pojecia.
Czujniki spalania stukowego. Ogólnie czujnik spalania stukowego trudno jest sprawdzić, najlepiej jakby wykazały cos kody błyskowe. Ale słyszałem też taką opcję aby podłączyć miernik do czujnika i ustawić na jak najmniejszy zakres napięcia. Wtedy uderzasz w czujnik lekko jakims kluczem i powinieneś zaobserwować jakiś skok napięcia. Lepiej było by to widoczne na oscyloskopie.
Ale zacznij od kodów błyskowych a potem jak nic nie pokaże to będzie można dalej myśleć.
Posprawdzaj WN świece, i sondę. W 7A też napeno istnieje coś takiego jak czujnik temperatury dla układu wtryskowego, to też może być przyczyną.
Ale zacznij od kodów błyskowych a potem jak nic nie pokaże to będzie można dalej myśleć.
Posprawdzaj WN świece, i sondę. W 7A też napeno istnieje coś takiego jak czujnik temperatury dla układu wtryskowego, to też może być przyczyną.