Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 80 B4 all] poliuretan

ODPOWIEDZ
pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 449
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 27 mar 2013, 21:46

To ja mam chyba szczęście do zawiechy robiłem całą zawieche na Lemie i amory Sachs zrobiłem 60tyś i nadal cisza ale robiłem na raz obie strony.

dAnte84

Post autor: dAnte84 » 31 sie 2013, 13:49

ja u siebie też w sumie nie narzekam na zawieszenie bo całe od razu wymieniłem wszystko na lemie w sumie z przodu zrobiłem z amorkami kayaba tylko w sumie poduszki amortyzatorów są już wyrąbane

bigben
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 08 sie 2011, 20:18

Post autor: bigben » 02 wrz 2013, 19:28

Fajnie że zawieszenie do 80 jest stosunkowo tanie, ale kiepsko wytrzymuje nasze piękne drogi. 10 000km po dolnym śląsku i trzeba nowe tuleje zakładać na przód.

dAnte84

Post autor: dAnte84 » 04 wrz 2013, 17:33

To Ty tam chyba po kraterach dosłownie musisz zasuwać że aż tak to pada ;] ja rozumiem łączniki stabilizatora wymieniać ale że tuleje po 10k ? może Ty jakiegoś hansa priesa tam sobie wstawiłeś ;]

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 18 wrz 2013, 11:21

witam. poszukuję i ja kontaktu do firmy z Olkusza, ponieważ mam dość ciągłych wymian, wszelakich elementów metalowo gumowych, nigdy nie strzelam ze sprzęgła przy ruszaniu, staram się kapci nie palić, ale nie powiem zebym bardzo oszczędzał czy czy przejeżdżał na dziurach z prędkością zółwia, oczywiście większości, bo duże dziury to jednak pokonuję powoli nie chcąc w nich zostawić zawieszenia,
narazie potrzebowałbym tulejek do tylnej belki. a potem sukcesywnie będziemy, wymieniać następne elementy.
tak szczeże to mam już powoli dość tego auta,
mocy jeszcze nie ma pełnych 200KM ( ciekaw jestem ile będzie na wtryskach 205 przejściowych) a zawieszenie trzeba robić raz po raz.
w golfie wystarczyło zmienić w przednich wachaczach tylne tulejki na pełne z audi TT i już spokój jest, dwa lata upalania wytrzymywały spokojnie, padały przeguby napędowe, wyrabiały się wielokliny na półosiach, raz nawet wieloklin zotał "wyrównany" ale z elementami metalowo gumowymi był spokój,
jak tak dalej pójdzie to chyba zamienię coupe z powrotem na golfa, a nie tak jak pierwotnie miało być i cuope i golf

Awatar użytkownika
pkrr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 11 sie 2012, 23:33

Post autor: pkrr » 18 wrz 2013, 12:06

kontakt to na stronie: http://www.poliuretan.olkusz.pl/
na allegro chyba też są te tuleje, ale ogólnie tu na forum czytałem że również padają jak muchy. może ktoś w powerflexy próbował zainwestować? <ok>

Piotrekłdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37

[80 b4 aah]Poliuretanowe tuleje whaczy przednich

Post autor: Piotrekłdz » 24 wrz 2013, 19:59

koledzy potrzebuje rady apropo montażu polibuszy na przód. Otóż kupiłem polibusze strongflex'a
http://www.strongflex.eu/pl/audi-80-90- ... lnego.html

Nie powinno być do nich dodanych podkładek metalowych do założenia od strony kołnierza?

I w którą strone je zamontować? Teraz mam metalowo gumowe i obie są zamontowane kołnieżem w strone tyłu, natomiast widziałem jakiś poradnik kolegi z montażu tych gumowometalowych i tylna tuleja patrzyła kołnierzem w tył, a przednia w przód.

Jak jest właściwie?

Prosiłbym o w miare szybkie odp bo jutro musze się uporać z tym...

Dziękuje

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 25 wrz 2013, 07:49

Kołnierz ma być po zewnętrznej stronie wahaczy. Podkładek nie potrzeba chyba że masz mocno wyrobione gniazda w sankach (powerflex dodaje podkładki z tworzywa do kompletu).
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 25 wrz 2013, 08:04

Mam zamontowane w avancie tuleje sanek olkusza żółte i są tragiczne. Śruby dokręcane, a na tym pseudo "poliuretanie" sanki przesuwają się na boki plus jak podniosę auto to opadają jakieś 3-4mm. Wszytko dzieje się na tulejach bo są za miękkie.
Powerflex to inna bajka mam w coupe i w avancie na wahaczach, stabilizatorze, tylnej belce oraz moście i złego słowa nie mogę powiedzieć na ich temat.
"Strup"
Kolejny strup, ale oszczędny



Najlepsze części do Audi 80. Polecam.
KLIK

Piotrekłdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37

Post autor: Piotrekłdz » 25 wrz 2013, 18:08

No to całe szczęście żę się nie pokusiłem na te z olkusza(a były droższe od storngflexa 0 10zł/szt).

Awatar użytkownika
pkrr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 11 sie 2012, 23:33

Post autor: pkrr » 28 wrz 2013, 22:25

Piotrekłdz pisze:No to całe szczęście żę się nie pokusiłem na te z olkusza(a były droższe od storngflexa 0 10zł/szt).
daj znać po paru k km jak tam sytuacja z nimi wygląda

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 10 gru 2013, 09:52

chybo101 pisze:Mam zamontowane w avancie tuleje sanek olkusza żółte i są tragiczne. Śruby dokręcane, a na tym pseudo "poliuretanie" sanki przesuwają się na boki plus jak podniosę auto to opadają jakieś 3-4mm. Wszytko dzieje się na tulejach bo są za miękkie.
Powerflex to inna bajka mam w coupe i w avancie na wahaczach, stabilizatorze, tylnej belce oraz moście i złego słowa nie mogę powiedzieć na ich temat.
odgrzeje kotleta, sory, jak to przeczytalem to sie troche zbulwersowalem, 20zł i pojechalem na stacje diagnostyczna z łomem zeby sprawdzic to co piszesz,

ja tez mam na sankach poliuretan z olkusza, nic sie nie przesuwa (oprocz tego ze pracuje) i siedzi fajnie - sztywno,

jezdzi sie na tym fajnie, nie wiem czy jakas roznica jest w stosunku np do zamiennikow ale zobaczymy po zimie jak to "bedzie wygladac"

tu foty dla chetnych: https://audi80.pl/b4-abt-wymiana-tul ... htm#903166
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 10 gru 2013, 15:51

Też nie zauważyłem żadnych negatywnych objawów po założeniu Poli! Nie sa to oryginalne Powerflex'a bo sprzedawca zaproponował mi zamienniki firmy z którą współpracują i też są jej przedstawicielami. Kosztowały połowę mniej niż oryginały. Jeździ się dobrze i nie pękają!

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 10 gru 2013, 16:36

Popej, a możesz dać namiar na te produkty? mam dość powtarzających się awarii tulejek w audi, w C4 nie ma tego problemu, w golfie skutecznie się go likwiduje poprzez zastosowanie tulejek z TT a tutaj co parę miesięcy powtórka, mam tego dość

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 10 gru 2013, 17:04

Proszę bardzo <ok> SKLEP

Bądź zadzwoń pod numer 607590588 i tego gościa zapytaj o zamienniki Powerflex'a <mikolaj>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze, zwrotnice”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga