Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 80 B4 all] poliuretan

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
loco_grchw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 27 lis 2008, 18:21
Lokalizacja: Warszawa

[ 80 B4 all] poliuretan

Post autor: loco_grchw » 12 sty 2009, 09:59

Witam jak w temacie czy montowal ktos moze poliuretanowe tuleje wachaczy?
Jak to sie sprawuje i jak wyglada cena?
Ps. jesli mozna prosic o jakis namiar na firme ktora sie zajmuje dystrybucja badz produkcja, bylbym wdzieczny :-)

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 12 sty 2009, 11:48

A jak z wytrzymalosica tego materialu.
...............TDI POWER................

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 sty 2009, 13:08

poliuretan będzie trzymał a auto Ci się w zgrzewach rozejdzie :P
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 12 sty 2009, 17:02

No to o to chyba w tym chodzi :mrgreen:

Dlaczego to rozwiazanie nie jest bardziej rozpowszechnione, czy ma to zwiazek z kosztami.
BO chyba niema wplywu np na komfort...
...............TDI POWER................

Awatar użytkownika
Bibol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 404
Rejestracja: 23 lip 2007, 18:02
Lokalizacja: Dormagen

Post autor: Bibol » 12 sty 2009, 17:24

Ja mam zamiar kupić poprzez mojego brata w UK właśnie tuleje Powerflex do zawiechy mojej niuni, oczywiście cały komplet, o kosztach wspomnę niebawem i wiadomo że za wysyłkę nic nie płacę :mrgreen: , tu masz linka do dystrybutorów w PL http://www.powerflex.co.uk/distributors.php ( zaznacz PL na mapce i wyświetli 5 "dilerów" )
- 1993 - Audi 80 B4 Avant - ABK+

[__]----0000----[__]

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=8459 <lupa>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 sty 2009, 19:58

pilocik69 pisze:No to o to chyba w tym chodzi :mrgreen:

Dlaczego to rozwiazanie nie jest bardziej rozpowszechnione, czy ma to zwiazek z kosztami.
BO chyba niema wplywu np na komfort...
koszty raz, dwa to sposób montażu, gdzie przy nieodpowiednim można uszkodzić poliuretan, a trzy... to co pisalem o puszczaniu w zgrzewach... to prawda.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Pawog2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 13 lut 2008, 20:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pawog2 » 15 sty 2009, 00:15

Leo pisze:o puszczaniu w zgrzewach... to prawda.
prawda niestety najprawdziwsza. Co więcej montować poliuretan do zawieszenia powinno się wówczas gdy mamy na co dzień do czynienia z równymi drogami, inaczej może pogiąć wahacze i ich jarzma w bardziej hard core'owych sytuacjach. W Audi co prawda nie mam polibuszy ale w Jeep'ie(którego używam w terenie) mam polibusze i już zdarzyło mi się pogiąć wahacze, a nawet jarzma, co przy gumowych tulejach się nie zdarzało. Poza tym komfort jazdy się znacznie pogorszył. Na plus tylko i aż tyle, że lepiej się prowadzi.
Audi 80 B4 2.3NG rozobita;( - było
Audi 80 B4 2.6ABC - jest
Audi A6 C5 2.8Quattro ACK - jest

Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2

Moje autko:
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=23005#236203

Awatar użytkownika
loco_grchw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 27 lis 2008, 18:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: loco_grchw » 15 sty 2009, 20:42

Poczytalem ,przemysle za i przeciw :-) poki co szukam piasty i trzpienia :evil: .
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Furti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 lut 2007, 12:45
Lokalizacja: Stronie Śląskie

Post autor: Furti » 06 maja 2009, 13:25

Poprzedni temat gdzieś się zapodział, więc odgrzeje tego kotleta;)W Olkuszu robią na zamówienie tuleje.Nawet maja gotowe zestaw na przednie wahacze do 80.jedna sztuka kosztuje 30 zł.Ja dzwoniłem w sprawie tulejek tylnych górnych wahaczy do Quattro i zawołali mi 45 zł za sztukę na indywidualne zamówienie, gdzie oryginał kosztuje 103 zł.Gość zapewnia, że tulejka jest co najmniej 7 razy wytrzymalsza od oryginału i prędzej pozbędę się samochodu, niż ona się rozleci;)Mają 3 rodzaje(czerwona,żółta i niebieska)Czerwona jest o takich samych właściwościach jak oryginał.Na dniach składam zamówienie..

Oto oferta;)
http://polibusze.istore.pl/pl,category,115560,audi.html

Robią jeszcze w www.carhard.pl , ale z nimi nie mogę się coś skontaktować ...
JEST: Audi A3 1.9 Tdi Ambition
BYŁO: Subaru Impreza RX 2.0
BYŁO:..:nie ma Impossible Mission jak jedziesz Audi Competition:..
BYŁO: Audi 80 B4 2.0 ABK

Pawog2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 13 lut 2008, 20:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pawog2 » 06 maja 2009, 14:13

ci z Olkusza produkują bardzo przyzwoite elementy. Stosowałem je w Jeep'ie i robią aż miło. Są kilka razy żywotniejsze niż fabryczne.
Audi 80 B4 2.3NG rozobita;( - było
Audi 80 B4 2.6ABC - jest
Audi A6 C5 2.8Quattro ACK - jest

Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2

Moje autko:
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=23005#236203

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 06 maja 2009, 20:33

No dobra skoro czerwone maja takie same wlasciwosci jak oryginal tylko sa wytzrymalsze to chyba nie powinny miec miejsca take akcje jak puszczanie zgrzewow czy wyginanie sie wachaczy :?:
Jakies opinie i doswiadczenia :?:
Pytam bo rozniez mam dosc wymiany raz w sezonie tych tulejek i mysle nad poliuretanowymi.
Co do montazu to jak ma wygladac ich prawidlowy montaz tak zeby nie zniszczyc :?:
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 maja 2009, 07:20

jest specjalny smar montażowy, wciska się na prasie.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Furti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 lut 2007, 12:45
Lokalizacja: Stronie Śląskie

Post autor: Furti » 07 maja 2009, 08:42

A łatwo to wchodzi w swoje miejsce?W jaki sposób można uszkodzić poliuretan?
JEST: Audi A3 1.9 Tdi Ambition
BYŁO: Subaru Impreza RX 2.0
BYŁO:..:nie ma Impossible Mission jak jedziesz Audi Competition:..
BYŁO: Audi 80 B4 2.0 ABK

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 07 maja 2009, 10:54

Leo, napisz prosze co myslisz o
skoro czerwone maja takie same wlasciwosci jak oryginal tylko sa wytzrymalsze to chyba nie powinny miec miejsca take akcje jak puszczanie zgrzewow czy wyginanie sie wachaczy
Jakies opinie i doswiadczenia
Forum A6Klub i Audi80

Pawog2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 13 lut 2008, 20:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pawog2 » 07 maja 2009, 11:31

UWAGA: przy użyciu niewłaściwego smaru również można uszkodzić poli. To nie jest tak, że one są odporne na wszelkie smary itp. świństwa. Ja tulejki poli montuję na specjalny smar prosto ze stanów bo mam go nadmiar zawsze po zakupach za Wielką wodą ale kiedyś montowałem również na smar syntetyczny dostępny w pierwszym lepszym sklepie "za rogiem". Należy przy montażu uważać żeby nie zgnieść tematu za bardzo bo te tulejki mają to do siebie że są owszem elastyczne i super wytrzymałe ale jak się je zgniecie za mocno to można je wyrzucić od razu. Co znaczy za mocno?? Trudno określić, jak się raz popsuje w ten sposób tulejkę, to się wie w jakim stopniu można ją ugniatać <ok>
Audi 80 B4 2.3NG rozobita;( - było
Audi 80 B4 2.6ABC - jest
Audi A6 C5 2.8Quattro ACK - jest

Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2

Moje autko:
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=23005#236203

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze, zwrotnice”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga