Jak to sie sprawuje i jak wyglada cena?
Ps. jesli mozna prosic o jakis namiar na firme ktora sie zajmuje dystrybucja badz produkcja, bylbym wdzieczny

koszty raz, dwa to sposób montażu, gdzie przy nieodpowiednim można uszkodzić poliuretan, a trzy... to co pisalem o puszczaniu w zgrzewach... to prawda.pilocik69 pisze:No to o to chyba w tym chodzi :mrgreen:
Dlaczego to rozwiazanie nie jest bardziej rozpowszechnione, czy ma to zwiazek z kosztami.
BO chyba niema wplywu np na komfort...
prawda niestety najprawdziwsza. Co więcej montować poliuretan do zawieszenia powinno się wówczas gdy mamy na co dzień do czynienia z równymi drogami, inaczej może pogiąć wahacze i ich jarzma w bardziej hard core'owych sytuacjach. W Audi co prawda nie mam polibuszy ale w Jeep'ie(którego używam w terenie) mam polibusze i już zdarzyło mi się pogiąć wahacze, a nawet jarzma, co przy gumowych tulejach się nie zdarzało. Poza tym komfort jazdy się znacznie pogorszył. Na plus tylko i aż tyle, że lepiej się prowadzi.Leo pisze:o puszczaniu w zgrzewach... to prawda.