Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z] tuleje sanek (trawers)

ODPOWIEDZ
hej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:10
Lokalizacja: Tenczynek

[b4 1z] tuleje sanek (trawers)

Post autor: hej » 19 mar 2012, 19:34

mam audi 80 b4 1,9 tdi chciałbym się dowiedzieć jakie do tego modelu potrzebuje tuleje ile sztuk tam przychodzi ? czy da się domowym sposobem je wymienić bez mechanika nie mam prasy więc pytam czy bez prasy da rade?
hej

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 mar 2012, 19:40

hej pisze:ile sztuk tam przychodzi ?
sztuk 4
hej pisze:czy da się domowym sposobem je wymienić bez mechanika nie mam prasy więc pytam czy bez prasy da rade?
ja to dałem do warsztatu, nie wiem czy da się to wymienić bez prasy
WRC is for boys.
Group B was for men.

swir91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 24 maja 2010, 14:36
Lokalizacja: Tomaszow Mazowiecki

Post autor: swir91 » 22 sie 2012, 15:18

Da sie wymienic to bez prasy, kiedys pewien mechanik pokazywal mi te sztuczke.. prasa moze zniszczyc metalowo gumowe tuleje.. do rzeczy.. widzialem jak mechanik wbijal te tuleje młotkiem... dobre smarowanie ... i wystarczy jedno uderzenie mlotkiem... jednak gorzej jest z wybiciem starych tulej najlepiej wypalic je palnikiem.
Moja Niunia

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 22 sie 2012, 15:50

hej można to samemu ogarnąć. Największy problem jest z tulejami od przodu samochodu. Mają taki jak by kołnierz z gumy i przez niego jest je ciężko wybić. Usunąłem go nożem i poszło je wybić. Z tulejami od strony tyłu auta nie ma żadnych problemów. Wybijasz stare i nabijasz nowe.

Awatar użytkownika
mechatomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 30 gru 2010, 14:10
Lokalizacja: Ostrężnica

Post autor: mechatomek » 23 sie 2012, 08:44

ja jak o robiłem to pamiętam że w starych naciąłem kołnierz nożem i potem wybiłem młotkiem w żeby wsadzić nowe to za pomocą dłuższej śruby wciągłem oczywiście wcześniej posmarowałem dobrze smarem żeby szło lżej
w rodzince:
Audi 80 B2 1.6D - 1983
Audi 80 B3 1.6 PP i 2.0 ABK - 1989
Audi 80 B4 2.0 ABK - 1991
Audi A4 1.6 - 1995
i Własne Audi 80 B4 1.9 AAZ - 1992

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 23 sie 2012, 11:47

Tylne nie wymagają smarowania żeby je nabić ale przednie to koniecznie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze, zwrotnice”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga