[B4]wibracje i chrobotanie przy ruszaniu z skręconymi kołami
[B4]wibracje i chrobotanie przy ruszaniu z skręconymi kołami
Witam!
Mam następujący problem gdy mam skręcone koła w obojętnie jaką stronę przy ruszaniu z przednich kół wydobywa sie chrobot, oraz odczuwalne na kierownicy wibracje, mechanik powiedział że przeguby są ok, jakie mogą być inne przyczyny owej usterki?
Mam też problem z wibracjami w tylnej części pojazdu, pojawiającymi się między 80 a 110 km/h co może być problemem ?
Pozdrawiam
Mam następujący problem gdy mam skręcone koła w obojętnie jaką stronę przy ruszaniu z przednich kół wydobywa sie chrobot, oraz odczuwalne na kierownicy wibracje, mechanik powiedział że przeguby są ok, jakie mogą być inne przyczyny owej usterki?
Mam też problem z wibracjami w tylnej części pojazdu, pojawiającymi się między 80 a 110 km/h co może być problemem ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 mar 2010, 09:31 przez RSTT, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Może łożysko koła. Ostatnio starszy ma coś identycznego. Po wstępnej diagnozie stwierdziliśmy że to łożysko. Zresztą mechanik powinien ci to sprawdzić (dziwne że nie sprawdził). U starszego jest wyczuwalny luz na kole.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2010, 09:32 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
Ja bym kolego najpierw sprawdził czy na felgach od wewnątrz w którymś miejscu nie masz kupki piachu po zimie, jeśli jest ok to na wyważarkę kółka a jak i to nie pomoże to mogą być oponki już do wyrzucenia.RSTT pisze:Mam też problem z wibracjami w tylnej części pojazdu, pojawiającymi się między 80 a 110 km/h co może być problemem ?
Chrupanie to będą najprawdopodobniej przeguby bo łożyska było by od razu słychać przy większych prędkościach po prostu wyją i buczą a czasami nawet autem aż trzęsie (u mnie z tyłu tak było aż cały drgał)
Jak zdiagnozujesz to daj znać a do mechaników trzeba mieć ograniczone zaufanie bo większość z nich to straszne tępaki ale kasę na niewiedzy robić potrafią.
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
Pablo_SC, czytales posty powyzej?
nie pisz ze to tylko wina przegubu bo takie objawy moga byc spowodowane czym innym i wlasnie ja mialem taki sam problem i w taki sam sposob go rozwiazalem jak wampir1988... nie pisze ze to na bank lozysko amora ale Ty tez nie pisz ze to na bank przegub bo on troche kosztuje... pozatym moj mechanik tez sie nie przejezdzal, a na placu mu to pokazalem i od razu diagnoza byla prawidlowa...wampir1988 pisze:Też tak mam zwłaszcza gdy powoli gdzieś wjeżdżam i kręcę kierą np na parkingu jakby się coś ukręcało. To jest zatarte lożysko amora
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- tajson0909
- Forum Audi 80
- Posty: 120
- Rejestracja: 12 kwie 2009, 14:09
- Lokalizacja: Mielec