[b3/b4] Kierownica S-line w B4
Cała zabawa jest prosta. Jak masz poduche u siebie to jest plug and play.
Ja u siebie zamieniałem niedawno. Wszyscy mówią że trzeba odłączać aku itd. Dla pewności tak właśnie zrób. Gwoli informacji ja odkręcałem poduszkę kilkanaście razy i nie chciało mi się odłączać aku a tym bardziej ustawiać potem wszystkiego w radiu więc robiłem to "pod napięciem" i nic się nie stało, ważne jest aby nie wkładać kluczyka do stacyjki bo jak włączysz zapłon bez poduszki to Ci wywali błąd. Z tym że na 100% nic nie wybuchnie - sprawdziłem <ok>
W starej kierownicy odkręcasz z tyłu dwie śruby kluczem torks. Ściągasz poduszkę, odpinasz dwie wtyczki - od poduszki i klaksonu. Kluczem 24 odkręcasz kierownicę.
Dokładnie w odwrotnej kolejności zakładasz nową kierownicę.
Nie bój się poduszki bo ona sama nie może wystrzelić.
Ja u siebie zamieniałem niedawno. Wszyscy mówią że trzeba odłączać aku itd. Dla pewności tak właśnie zrób. Gwoli informacji ja odkręcałem poduszkę kilkanaście razy i nie chciało mi się odłączać aku a tym bardziej ustawiać potem wszystkiego w radiu więc robiłem to "pod napięciem" i nic się nie stało, ważne jest aby nie wkładać kluczyka do stacyjki bo jak włączysz zapłon bez poduszki to Ci wywali błąd. Z tym że na 100% nic nie wybuchnie - sprawdziłem <ok>
W starej kierownicy odkręcasz z tyłu dwie śruby kluczem torks. Ściągasz poduszkę, odpinasz dwie wtyczki - od poduszki i klaksonu. Kluczem 24 odkręcasz kierownicę.
Dokładnie w odwrotnej kolejności zakładasz nową kierownicę.
Nie bój się poduszki bo ona sama nie może wystrzelić.