Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Kierownica

Awatar użytkownika
guzeek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 wrz 2007, 21:26
Lokalizacja: Chełm

Kierownica

Post autor: guzeek » 18 wrz 2007, 23:00

Cześć Labek, dzięki za info. Mam jeszcze pytanko do tej zaślepki. Jak ją ściągnąć? Można ją podważyć i jakoś wyciągnąć?
P.S. Muszę się dobrać do kiery, bo "długie" mi padły (czytałem już o tym na forum i podobno bez ściągnięcia fajery nie dostanę się do przełącznika).

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 18 wrz 2007, 23:07

Wylacz zaplon, przycisnij klaskon i przekrec w lewo ( 1/3 moze 1/4 obrotu ) az poczujesz opor i schodzi normalnie, a zakladajac robisz na odwrot ;-)

Awatar użytkownika
guzeek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 wrz 2007, 21:26
Lokalizacja: Chełm

Post autor: guzeek » 11 paź 2007, 20:22

Wielkie dzięki Labek ! Przeczyściłem styki i mam teraz "długie" :-)

adi87

Post autor: adi87 » 05 mar 2012, 12:07

Koledzy, nie chcę zakładać nowego tematu żeby nie śmiecić na forum więc zapytam tu. Czy w Golfie mk1/mk2 jest taki sam wieloklin na kierownicy jak w 80 B3? Pomijam tu mk2 po 89 roku bo tam była nabita tulejka tzw szeroki wieloklin jak w mk3.

[ Dodano: 2012-03-09, 08:21 ]
Nikt nic nie napisze to musiałem sam zbadać sprawe i okazuje się że wąski wieloklin czyli golf mk1 i mk2 do 89 roku PASUJE do 80 B3 :) jeśli mamy nabę do rocznika >89 czyli szeroki wieloklin to potrzebujemy tulejkę wszystko pasuje jak ulał. Przypomniało mi się że sam miałem kierę z 80 B2 w golfie mk2 :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i tapicerka”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl