Cześć Labek, dzięki za info. Mam jeszcze pytanko do tej zaślepki. Jak ją ściągnąć? Można ją podważyć i jakoś wyciągnąć?
P.S. Muszę się dobrać do kiery, bo "długie" mi padły (czytałem już o tym na forum i podobno bez ściągnięcia fajery nie dostanę się do przełącznika).
[B3] Kierownica
Koledzy, nie chcę zakładać nowego tematu żeby nie śmiecić na forum więc zapytam tu. Czy w Golfie mk1/mk2 jest taki sam wieloklin na kierownicy jak w 80 B3? Pomijam tu mk2 po 89 roku bo tam była nabita tulejka tzw szeroki wieloklin jak w mk3.
[ Dodano: 2012-03-09, 08:21 ]
Nikt nic nie napisze to musiałem sam zbadać sprawe i okazuje się że wąski wieloklin czyli golf mk1 i mk2 do 89 roku PASUJE do 80 B3 jeśli mamy nabę do rocznika >89 czyli szeroki wieloklin to potrzebujemy tulejkę wszystko pasuje jak ulał. Przypomniało mi się że sam miałem kierę z 80 B2 w golfie mk2
[ Dodano: 2012-03-09, 08:21 ]
Nikt nic nie napisze to musiałem sam zbadać sprawe i okazuje się że wąski wieloklin czyli golf mk1 i mk2 do 89 roku PASUJE do 80 B3 jeśli mamy nabę do rocznika >89 czyli szeroki wieloklin to potrzebujemy tulejkę wszystko pasuje jak ulał. Przypomniało mi się że sam miałem kierę z 80 B2 w golfie mk2