[B4 Coupe] Nowszy podłokietnik zamiast standardowego
[B4 Coupe] Nowszy podłokietnik zamiast standardowego
Witam
Próbował ktoś z Was zamontować tunel środkowy z podłokietnikiem np. z Audi A4 do Coupe B4 ?
Np. taki:
Tunel środkowy 1 - Allegro
lub taki z gałką zmiany biegów:
Tunel środkowy 2 - Allegro
Pozdrawiam
Próbował ktoś z Was zamontować tunel środkowy z podłokietnikiem np. z Audi A4 do Coupe B4 ?
Np. taki:
Tunel środkowy 1 - Allegro
lub taki z gałką zmiany biegów:
Tunel środkowy 2 - Allegro
Pozdrawiam
- GreenGreen
- Forum Audi 80
- Posty: 270
- Rejestracja: 21 paź 2008, 05:27
- Lokalizacja: Krzeszowice
- Kontakt:
Hmmm nie głupi, tylko te dziurki po bokach mi się nie podobająpawian78 pisze:alternatywą dla tego podłokietnika może być ten,
[url=http://images45.fotosik.pl/105/bfb84ae48b16c726m.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images43.fotosik.pl/105/baf927e3097279dem.jpg]Obrazek[/URL]
Gdzie taki można nabyć, ile kosztuje, jak się montuje i czy ma schowek?
Ja mam taki podłokietnik z A4 w mojej B3 i montaż nie był zbyt trudny. Trzeba mieć tylko tą "kurzą łapkę" do której on jest wstawiany.
Na tej aukcji widać ją dobrze:
http://moto.allegro.pl/item612823461_po ... a4_s4.html
wystarczy nieco szlifierką tą łapkę dociąć, dołożyć tuż obok mocowania ręcznego taki kątownik nawiercany z jakiegoś praktikera czy castoramy za 3 pln, duże 2 podkładki nad otwory w tej łapce i kilka śrub z nakrętkami nie za długie, ok 30mm.
Ja to montowałem tak:
1. zdjąłem tunel środkowy
2. przypasowałem i dociąłem(żeby kształt pasował) tą łapę do której wsadzany jest podłokietnik
3. po prawej stronie od drążka ręcznego jest otwór w blasze przez który przykręciłem kątownik nawiercany(jak ktoś ma możliwość to chyba lepiej nawiercić sobie nowe otwory ale nie jest to konieczne)
4. tuż pod popielniczką jest śruba która coś tam trzymała i właśnie przy pomocy dużej podkładki i nakrętki przykręcamy tą łapkę w tym miejscu i a w drugim do naszego odpowiednio dogiętego kątownika nawiercanego
5. zakładamy tunel środkowy(nie przykręcamy go do łapki, nie ma takiej potrzeby, jest na wcisk)
6. odpowiednio można sobie dociąć klapkę od popielniczki i ładnie zamaskować
To tak ogólnie rozpisałem, ale wystarczy mieć w ręce ten podłokietnik z ta łapką i wyjąć tunel środkowy a reszta nasunie się sama. Wbrew pozorom podłokietnik jest stabilny, tylko trzeba tą blachę nawiercaną mieć dość dużego profilu. jedyny minus to kłopot z regulacją oparcia, ale to jest chyba drugorzędna sprawa.
Dodatkowo zdjęcie gdzie mocujemy śruby
Na tej aukcji widać ją dobrze:
http://moto.allegro.pl/item612823461_po ... a4_s4.html
wystarczy nieco szlifierką tą łapkę dociąć, dołożyć tuż obok mocowania ręcznego taki kątownik nawiercany z jakiegoś praktikera czy castoramy za 3 pln, duże 2 podkładki nad otwory w tej łapce i kilka śrub z nakrętkami nie za długie, ok 30mm.
Ja to montowałem tak:
1. zdjąłem tunel środkowy
2. przypasowałem i dociąłem(żeby kształt pasował) tą łapę do której wsadzany jest podłokietnik
3. po prawej stronie od drążka ręcznego jest otwór w blasze przez który przykręciłem kątownik nawiercany(jak ktoś ma możliwość to chyba lepiej nawiercić sobie nowe otwory ale nie jest to konieczne)
4. tuż pod popielniczką jest śruba która coś tam trzymała i właśnie przy pomocy dużej podkładki i nakrętki przykręcamy tą łapkę w tym miejscu i a w drugim do naszego odpowiednio dogiętego kątownika nawiercanego
5. zakładamy tunel środkowy(nie przykręcamy go do łapki, nie ma takiej potrzeby, jest na wcisk)
6. odpowiednio można sobie dociąć klapkę od popielniczki i ładnie zamaskować
To tak ogólnie rozpisałem, ale wystarczy mieć w ręce ten podłokietnik z ta łapką i wyjąć tunel środkowy a reszta nasunie się sama. Wbrew pozorom podłokietnik jest stabilny, tylko trzeba tą blachę nawiercaną mieć dość dużego profilu. jedyny minus to kłopot z regulacją oparcia, ale to jest chyba drugorzędna sprawa.
Dodatkowo zdjęcie gdzie mocujemy śruby