[all b4] podłokietnik dedykowany
No więc: trochę to trwało, ale czasu mam mało, a z pamięcią u mnie jeszcze gorzej.. Zamontowałem, więc mogę jako-taki komentarz dodać dla zainteresowanych.
Montaż jest banalny, wszystko dostajemy w zestawie.
Najpierw trzeba wyjąć popielniczkę i odkręcić dwie śruby mocujące ten wzdłużny plastik (ten przy hamulcu ręcznym) do podłogi. Wtedy już kombinowałem, bo według instrukcji, trzeba by m. in. w tymże plastiku zrobić dziury pod śruby. Tego nie robiłem, bo jeśli stwierdzę, że podłokietnik to szajs, wywalę go i nie będę miał dwóch otworów na wierzchu. Znalazłem więc dwie śruby o tej samej średnicy, co wykręcane wcześniej, tylko dłuższe. Wtedy dokręca się element 1 (patrz. zdjęcie) do podłogi, wsadza się podłokietnik z górną częścią plastiku (element 2 na zdjęciu) i przykręca się na cztery śrubki, zaślepiane gumą na koniec (kolor niebieski na zdjęciu). Ogóle wrażenie: trzeba uważać z czarnym plastikiem, bo może łatwo ulec pęknięciu przy montażu, radzę najpierw otwory przegwintować śrubką, żeby później się nie męczyć przy wkręcaniu. U mnie stabilność tego jest raczej średnia, ale jest to efekt mojego montażu na dwie śrubki. Jeżeli ktoś chce go już na stałe, ma do dyspozycji 6 śrub, więc będzie OK. Jeżdżę tak już miesiąc i plastik nie trzeszczy, na co jestem wyczulony. Nie wiem, czy nie jest on ciut za krótki, ale to zależy jak kto ma ustawiony fotel. Bo w moim ustawieniu spokojnie można jednocześnie opierać się na podłokietniku i trzymać gałkę na 2 i 4 biegu. Przy 1, 3 i 5 trzeba oderwać rękę z drążka, żeby spokojnie położyć ją na podłokietniku. Materiał przyjemny, jednak ze względów estetycznych obszyję go (na dniach?) jasną skórą, żeby pasował do pokrowców. Materiał w środku eż całkiem ok, telefon na pewno się nie poobija i nie zarysuje. Daję link do zdjęć (jest ich podajże 5):
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3cc ... 2c144.html
Montaż jest banalny, wszystko dostajemy w zestawie.
Najpierw trzeba wyjąć popielniczkę i odkręcić dwie śruby mocujące ten wzdłużny plastik (ten przy hamulcu ręcznym) do podłogi. Wtedy już kombinowałem, bo według instrukcji, trzeba by m. in. w tymże plastiku zrobić dziury pod śruby. Tego nie robiłem, bo jeśli stwierdzę, że podłokietnik to szajs, wywalę go i nie będę miał dwóch otworów na wierzchu. Znalazłem więc dwie śruby o tej samej średnicy, co wykręcane wcześniej, tylko dłuższe. Wtedy dokręca się element 1 (patrz. zdjęcie) do podłogi, wsadza się podłokietnik z górną częścią plastiku (element 2 na zdjęciu) i przykręca się na cztery śrubki, zaślepiane gumą na koniec (kolor niebieski na zdjęciu). Ogóle wrażenie: trzeba uważać z czarnym plastikiem, bo może łatwo ulec pęknięciu przy montażu, radzę najpierw otwory przegwintować śrubką, żeby później się nie męczyć przy wkręcaniu. U mnie stabilność tego jest raczej średnia, ale jest to efekt mojego montażu na dwie śrubki. Jeżeli ktoś chce go już na stałe, ma do dyspozycji 6 śrub, więc będzie OK. Jeżdżę tak już miesiąc i plastik nie trzeszczy, na co jestem wyczulony. Nie wiem, czy nie jest on ciut za krótki, ale to zależy jak kto ma ustawiony fotel. Bo w moim ustawieniu spokojnie można jednocześnie opierać się na podłokietniku i trzymać gałkę na 2 i 4 biegu. Przy 1, 3 i 5 trzeba oderwać rękę z drążka, żeby spokojnie położyć ją na podłokietniku. Materiał przyjemny, jednak ze względów estetycznych obszyję go (na dniach?) jasną skórą, żeby pasował do pokrowców. Materiał w środku eż całkiem ok, telefon na pewno się nie poobija i nie zarysuje. Daję link do zdjęć (jest ich podajże 5):
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3cc ... 2c144.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Ja też postanowiłem kupić i zamontować , wrzucę kilka fotek dla potomności , ja bardzo polecam , bardzo solidnie i masywnie wykonany .
http://zapodaj.net/e042b777bcb07.jpg.html
http://zapodaj.net/2564bc004d410.jpg.html
http://zapodaj.net/d3cb8ac131573.jpg.html
http://zapodaj.net/e042b777bcb07.jpg.html
http://zapodaj.net/2564bc004d410.jpg.html
http://zapodaj.net/d3cb8ac131573.jpg.html
Ostatnio zmieniony 01 lip 2014, 22:26 przez Damian80b4LDZ, łącznie zmieniany 3 razy.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Tak oparcia należy zamienić bo strasznie jest ciasno by wyregulować fotel.Ja też kiedyś myślałem o takim podłokietniku.Całe szczęście że nie miałem wtedy kasy bo bym go kupił a tak to trafiłem na podłokietnik z audi 100 prawie darmo. Taki jak kolega zamontował ma znajomy więc mam porównanie który jest lepszy.No i niestety ten z audi 100 jest lepszy pod każdym względem.Jedynie pod względem ceny ten z allegro jest lepszy bo 200zł czy nawet 100zł nie dał bym za tego z audi...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
rzecz gustu.Damian80b4LDZ pisze:Ogólnie jak dla mnie to wyglądem bije na głowę ori podłokietnik
Tapicerkę fotela wystarczy lekko zdjąć ze strony gdzie mocujemy podłokietnik i wspawać uchwyt.Cała operacja zajęła mi ok 30 minut więc nie wydaje mi się że szybciej zamontowałeś twój podłokietnik.Gorsze było wymontowanie oparcia i zamiana miejscami bo te śruby w ogóle nie chciały się ruszyć..A jeszcze prostszym rozwiązaniem było by wstawić całe oparcie.Miałem podłokietnik z oparciem jednak było wytarte i wolałem wymontować sam podłokietnik.Damian80b4LDZ pisze:nie widziało mi się zdejmować poszycia i wspawywac ramki do mocowania ori podłokietnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź