[B2/B3/B4] Problem ze zwiajniem się pasów bezpieczeństwa
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kiedyś w swoim B3 rozbierałem ten mechanizm od pasów. Troszke się zdziwiłem i zdołowałem jak mi taka fajna sprężyna ze srodka wyskoczyła i sie pozwijała. Ale metodycznie udało mi sie wszytsko złożyć ładnie pięknie. Naciągnąłem też mocniej sprężynę bo myślałem że w tym wina leży, ale nic to nie pomogło. Potem zauważyłem że to jednak nie wina tego mechanizmu tylko samych pasów, tak jak piszą koldzy wyzej.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 23 lip 2007, 13:25
- Lokalizacja: Zborowskie
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
joandaw, pasów nie powinno się naprawiać. To element który bezpośrednio wpływa na bezpieczeństwo.
Osłonę aby zdemontować to najpierw musisz zdjąć listwę progową pod nią na dole osłony słupka zobaczysz dwa kręty mocujące osłone wykręcasz je i ściągasz odłonę z tym że o ile dobrze pamiętam to jest ona jeszcze wciskana na kołki tapicerskie.
Osłonę aby zdemontować to najpierw musisz zdjąć listwę progową pod nią na dole osłony słupka zobaczysz dwa kręty mocujące osłone wykręcasz je i ściągasz odłonę z tym że o ile dobrze pamiętam to jest ona jeszcze wciskana na kołki tapicerskie.
u mnie tez czasami się zwijaja jakby nie mogły, az musze im pomagać
nei sądziłem, że przetarcie ich mikrofibrą coś da...zobaczymy
_________________
samochodowa giełda i auto giełda
nei sądziłem, że przetarcie ich mikrofibrą coś da...zobaczymy
_________________
samochodowa giełda i auto giełda
Dokładnie. Najlepiej wykręcić całe pasy, nie trzeba ich rozbierać - wystarczy rozciągnąć na maksa i do miski z proszkiem do prania (oczywiście mechanizm zostaje suchy). Zdziwicie się, jaka czarna będzie woda po ich wypraniu Po wyschnięciu są jak nówki. Sprężyna mimo że stara dobrze ciągnie. Tylko brudne pasy stają się sztywne i stawiają zbyt duży opór. A co najważniejsze - taka "naprawa" nie wpływa na pogorszenie bezpieczeństwa, wręcz przeciwnie - w razie czego pasy są lepiej dociśnięte i lepiej trzymają.