Witam. Byc moze pisze za pozno ale w koncu ktos mnie musi oswiecic. ;D Otoz w swojej audicy gazownie mam zalozona od 2.5 roku i nie ma z nia wiekszych problemow.Jest za to pare szczegolow ktore chcialbym wyjasnic: (zwykla instalacja 1gen. Placilem 1500zl.)
1. Czy spalanie na poziomie 14-15l. po miescie jest normalne? (normalna spokojna jazda od A do B.)
2.Czy to normalne ze nie mam zadnej kontrolki rezerwy?? Musze jezdzic "na licznik" czyli tankuje za 20zl. zeruje kilometry i wiem ze mam ok 55km.
3. Nawet w mrozy albo po kilkudniowym postoju pod wiata Audica pali elegancko nie trzeba 2 razy krecic. Problem sie zaczyna gdy odpali a potem wylacze silnik zanim sie porzadnie nagrzeje to wtedy trzeba krecic i krecic ale w koncu odpali. Czym to jest spowodowane? Nie zawsze tak jest. Czy moze to wynikac z tego ze w zbiorniku jest malo Pb? Wtedy nawet ciezo jest na zapych odpalic.
Moze to miec zwiazek.- auto kopci na bialo i przepala troche oleju ale dr silnika pomaga w tym ze tego oleju nie bierze w ogole. Bede wdzieczny za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam
[B3 1.8S] 91r. Kilka pytań odnośnie instalacji LPG
[B3 1.8S] 91r. Kilka pytań odnośnie instalacji LPG
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2013, 07:53 przez SmyQB3, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem posiadaczem 1.8 PM z 89r.,i u mnie jest tak:
1.Spalanie w mieście ok. 9-10 litrów (wczoraj na trasie wyszło mi ok 7 litrów pręd. 100-120)
2. Na szafie naszych audiczek nie ma rezerwy, natomiast w przełączniku od LPG jest (czerwona dioda) może nie jest podłączona lub źle wyregulowana????
(biały przewód wychodzący z centralki odpowiedzialny jest z kontr. rezerwy, i musi być połączony z przewodem który zamocowany jest na szybce wskaźnika na butli)
3.Jak silnik się nie złapie temp. i wyłączysz go na LPG, to parownik słabo jest rozgrzany i kiepsko rozpręża gaz idący z butli i auto jest delikatnie zalewane, jak silnik pracuje to sobie radzi jak zgasisz to są i u mnie problemy z odpaleniem.
1.Spalanie w mieście ok. 9-10 litrów (wczoraj na trasie wyszło mi ok 7 litrów pręd. 100-120)
2. Na szafie naszych audiczek nie ma rezerwy, natomiast w przełączniku od LPG jest (czerwona dioda) może nie jest podłączona lub źle wyregulowana????
(biały przewód wychodzący z centralki odpowiedzialny jest z kontr. rezerwy, i musi być połączony z przewodem który zamocowany jest na szybce wskaźnika na butli)
3.Jak silnik się nie złapie temp. i wyłączysz go na LPG, to parownik słabo jest rozgrzany i kiepsko rozpręża gaz idący z butli i auto jest delikatnie zalewane, jak silnik pracuje to sobie radzi jak zgasisz to są i u mnie problemy z odpaleniem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
2. Jeśli chodzi o kontrolkę rezerwy gazu to zależy jakie masz przełącznik, jeśli masz np. staga 2w (jak dobrze pamiętam nazwę) to on ma kontrolkę rezerwy, może masz niepodłączoną albo brakuje czujnika na butli albo jest źle ustawiony ten czujnik.
3. Jak zgasisz zimny silnik na gazie to przymarznięty reduktor zaleje kolektor gazem. Albo to problem z elektrozaworem na reduktorze.
3. Jak zgasisz zimny silnik na gazie to przymarznięty reduktor zaleje kolektor gazem. Albo to problem z elektrozaworem na reduktorze.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A masz podłączony jakiś kabelek do niego? I ciekawe co to masz za przełącznik czy on obsługuje taką funkcję. Zwykle jest dodatkowa kontrolka do rezerwy. I to nie jest ciśnieniomierz tylko wskaźnik poziomu ciekłego LPG w butli.SmyQB3 pisze:No ten cisnieniomierz na butli stoi w miejscu a jak go szturchne to pokazuje cos tam
Zresztą liczenie kilometrów jest pewniejszą metodą, ja wole liczyć kilometry niż patrzeć na wskaźnik.