Post
autor: wojmak » 23 lut 2012, 21:21
A i owszem to ten post.
[ Dodano: 2012-02-23, 21:33 ]
Jaco80 trochę masz racji napewno, Jednak da sie jeździć i nic nie strzela a jak strzeli to wystarczy wymienić klapę przepływki i jeździć dalej. III generacja hm... nie bardzo się opłaci drogo i ciężko dostać. To fakt że na samą myśl o mechanicznym wtrysku gazownicy dostaja drgawek ale to tylko dlatego że nie sa fachowcami i nie za bardzo wiedzą jak to zrobić. stosują najprostszą metodę przestawiają zapłon o 20 stopni i autko chodzi, ale tylko na gazie, na benzynie kuleje.
Napewno masz rację co do wtrysku i benzyny. Tam jest taki tłoczek który jest smarowany benzyną i chłodzony również i jak się długo jeździ na Lpg to może się zatrzeć. Dlatego wszyscy co mają ten rodzaj wtrysku co pewien czas włączają paliwo na parę kilometrów. Zresztą zimą i tak sporo się jedzie na Pb, bo zimno. natomiast latem np w dłuższej trasie trzeba pamiętać aby tak co 300 - 400 km włączyć na pewien czas benzynkę. No powiedzmy na 20 km. Jeżdżąc na mieście i tak sporo się jedzi na Pb szczególnie jak silnik zimny i na krótkich przebiegach.
Napewno taka jazda podraża częściowo koszty paliwa, ale i tak nie ma porównania z Pb. Nie powiem żebym długo jeździł na tym wtrysku ale dużó jeżdżę i nie mam najmniejszego problemu ani z zapalaniem ani z obrotami, ani też z przyspieszaniem. Jest słabszy ale coś za coś. Dla kogoś kto nie ma chęci dawać po garach i palić gumy to Lpg jest super sprawą, no chyba że ktoś chce poszaleć to braknie mocy. Ale chyba nasze Audiki nie są do szaleństw. To dostojne starsze "damy", niezawodne, komfortowe i wygodne i służą do fajnej jazdy na codzień.
Nie znam ceny ale moge się dowiedzieć.