Witam Panowie męczę się już od początku roku z moją instalacją gazową
Dodam, że na samiutkim początku było wszystko perfect nie było różnicy pomiędzy gazem i benzyną tak samo się zbierał i zbierał się dobrze i zaczęło się szarpanie zaniżone obroty brak mocy na gazie. Mechanik wymienił mi reduktor na taki sam jak był oryginalny ponieważ uznał, że jest uszkodzony nie wiele mi to zmieniło, jak jest samochód zimny to po automatycznym rozgrzaniu i przełączeniu na gaz szarpie dycha dusi się i nie idzie na benzynie jest ok, natomiast jak go już odpowiedni rozgrzeję powyżej 90 stopni to sobie przerzucam na gaz i już samochód idzie. Do tego jak sam się przerzuca na gaz to jest takie szarpnięcie, że mało co szyby z główki nie wybije - wcześniej bez spojrzenia na kontrolki nie wiedziałem na czym jadę tak płynnie się przerzucał.
Poniżej przedstawiam z czego składa się ta sekwencja.
Dodatkowo na pełnej butli gazu zrobię ok 220 km gdy wcześniej 360 robiłem.
Co byście mi zaproponowali żebym wymienł naprawił i jaki byłby tego koszt?? pomóżcie
Gaz sekwencyjny chyba IV generacji
Reduktor LOVTEC E20 67R-0100 35
Zawór gazowy LOVTEC E20 67-010036 67-010036
Zbiornik Stako
Wielozawór Tomasetto
Obudowa wielozaworu Stako
Układ ekektroniczny Lecho
Komputer VersusLPG
Wtryski koloru niebieskiego jak trzeba to mogę zrobić fotki
[ABK 2.0LPG] Audi Bardzo duże spalanie na LPG-sekwencja
[ABK 2.0LPG] Audi Bardzo duże spalanie na LPG-sekwencja
Ostatnio zmieniony 19 maja 2010, 11:30 przez Fronek22, łącznie zmieniany 2 razy.