Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8s LPG autmat] Bardzo wyskie spalanie 19 litrow LPG

Wszystko co związane z LPG
delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[80 B3 1.8s LPG autmat] Bardzo wyskie spalanie 19 litrow LPG

Post autor: delik » 23 sie 2009, 21:17

WItam serdecznie to moj pierwszy post wiec badzcie wyrozumiali.

Moim problemem jest bardzo wysokie spalanie w moim audiku.... 19 l. LPG po miescie.
Rozumeim ze to jest automat ale nie slyszalem by audi 80 1.8 moglo tyle pali gazu, jezdze bardzo sppokonei max 100km/h.NA benzynie spala on mi po miescie 11-12 a na gazie taki skok..

GAz mam zalozony w bardzo dobrej lodzkiej firmie z renoma jezdzilem na ustawianie i za kazdym razem mowia teraz musi byc dobrze i to samo... oni juz ni wiedza w czym rzecz....


Wymienilem:
-kable WN
-Kopulke,palec

Chodz nei wiem czy to ma cos do rzeczy....

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 23 sie 2009, 23:33

Pb też ci troszkę dużo pali ale jak na miasto to nawet ok...
jakbyś nie napisał o spalaniu PB to sugerowałbym jedyne wyjście sprawdziś sondę lambda :-?
ale to zmienia postać rzeczy...
jeśli nie wiedzą w czym rzecz to jedź na reklamację i niech założą od nowa na innych komponentach :!: jako argument możesz podac to że pb ci pali w normie.
Bo niby po co instalacja jak jazda na niej jest taka jak na bezynie..
Swoją drogą skok o 7l to też jak na automat dużo :-/

mi 2.8 pali 12-14 w mieście więc coś jest nie tak z twoją instalacją

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 24 sie 2009, 07:42

Wymienili mi rowniez parownik niby on byl glownym winowajca ale to nic nei dalo.....
Sam juz nei wiem co na to powidziec.... to przeciez silnik tylko 1.8... SPalanie 19 l LPGna miescie to trohcce sie mija z sensem zakladania tej instalacji....

Mam jeszcze jedno pytanie moze ktos dami odpowiedz na nie.
Otóż mam wrazenie ze auto nei pali mi na ostatnim tlok tym blizej cewki po wyyjeciu kazdego z kabli WN auto zaczuna sdie dusic lecz na po wyjeciu 4 nic auto pracuje bez zachwiania pracy.... iskra jest na swieci wykrecileem ja i pali... lecz wymienileem ja na nowa na wszelki wypadek lecz to nic nei zmienilo czy to mozliwe ze automi tyle pali poniewaz chodzi niee do konca na 4 swiecach i czy wgl to jest mozliwe


pozdrawiam

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 24 sie 2009, 19:13

pisz troszkę bardziej zrozumiale :-P ;-)
jeśli odpiąłeś wszystkie 3 dobre i zostawiłeś rzekomo złą świecę i auto zgasło to znaczy że nie chodzi na jeden gar.
Jaka wogóle to jest instalacja :?:

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 28 sie 2009, 23:45

instalacja 1 generacji a jak chodzi o problem nei palenia jednego z garow rozwiazal sie on sam po wymianie plynu do wspomagania..... nie wiem jak to mozliwe ale co najwazniejsze prawdziwe pozdrawiam ale wysokie spalanie zstalo.......

[ Dodano: 2009-08-30, 21:19 ]
--------------------------------------------------------------------------------

Witam,

Panowie mam problem . Auto nie chodzi na 1 cylinder od strony cewki próbowałem zmienic swiece z pracujacego cylindra dalej nic kabel WN z pracujacego dalej nic .Zmierzyłem cisnienie na cylindrze i ma 12 a za pierwszym strzałem bije 7 ... iskra jest na swiecy auto palone na lpg i juz niewiem za co sie zabrac .

Wymienilem:

-kable wn
-kopulka, palec
-swiece

Cos dziwnego bo stary palec byl przypalony w jednym miejscu po 1 tygodniu zsprawdzilem ten nowy i ten nowy palec tez juz ma slady przypalnia na tym samym miejscu.Juz nie wiem co moze byc z tym autem niby jak jezdze to nic nieczuje by nie chodzil na ten jeden gar ale po odjeciu kabla wn nei ma zadnej zmiany obrotow pracy silnika i trzesie jak szalon na tych wolnch obrotach.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Duch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 24 paź 2007, 17:45
Lokalizacja: białystok

Post autor: Duch » 01 wrz 2009, 01:46

A w JV adaptacji na benzynie się nie robi ?

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 01 wrz 2009, 15:03

i juz po wszystkim....falszywe powietrze wpadalo do ukladu i z tego powodu te wwszystkkie objawy. przypadkkiem naprawione ale wazne ze dziala ;) Dziurka byla hmm nei znam sie do konca na budowie silnika wiec tak na chlopski rozum,znajdowala sie ona na plastikowym wezyku idacym od pompy chamulcowej w strone filtra powietrza.

[ Dodano: 2009-09-02, 19:27 ]
witam szarpanie autem minelo,lecz wysokie sppalanie pozostallo :-/ gaz ustawiiony i ppali nadal 16 litrow gazu gazownik tez juz nie wie co z tym zrobic bo powiedzial ze bardziiej podkrecicto sie go nie da bym mial jakies przyspieszenie. Wiec trohce lipa :!:

[ Dodano: 2009-09-02, 21:10 ]
Rozumeim ze to jest automat ale nie slyszalem by audi 80 1.8 mogloby palic 19 l gazu, jezdze bardzo sppokonei max 100km/h.NA benzynie spala on mi po miescie 11-12 a na gazie taki skok..

gregorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 11 wrz 2009, 18:20
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: gregorek » 17 wrz 2009, 19:06

kolego miałem kiedyś podobny problem tylko w innym autku i przyczyną był przytkany układ wydechowy

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 17 wrz 2009, 20:33

A co z filtrem powietrza kolego? Gaz jest czulszy na brud na filterku.

Posprawdzaj szczelność układu dolotowego, może ssać lewe powietrze.

A i taka mała podpowiedź, ja miałem swego czasu duży problem ze spalaniem, dobrą pracą i osiągami na gazie, winowajcą okazał się źle wpasowany mikser gazu, pomiędzy nim a gaźnikiem była mała szparka. Po dopasowaniu wszystko minęło.

Pozdrawiam

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 18 wrz 2009, 06:19

sprawdzilem to o czym mowiles i wszystko gra a problm nadal zostal..... pozdrawiam juz nie wiem cco jest grane ;(

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 18 wrz 2009, 10:06

Spróbuj sam wyregulować instalacje, takim sposobem jak jest opisany np w dziale download albo zmień fachowca. Ja regulując gaz na zegarach przez "fachowca" miałem spalanie 15-16 po mieście przy normalnej jeździe (motor 1.6). Wyregulowałem sam, samochód jest dynamiczny (oczywiście jak na ten silnik) i spala w mieście 12-13 l, w trasie mój rekord 7,5l :-)

Pozdrawiam

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 22 wrz 2009, 20:05

dzisiaj zauwazylem ze moje przednie kola sie grzeja czy ten opor jaki one stawiaja powoduje takie saplanie?

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 22 wrz 2009, 20:10

delik pisze:dzisiaj zauwazylem ze moje przednie kola sie grzeja czy ten opor jaki one stawiaja powoduje takie saplanie?
Oczywiście, że tak.

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 25 wrz 2009, 10:15

To że koła się grzeją to raczej norma po jeździe, choć zależy na jakim dystansie. Klocki i tarcze podczas hamowania wydzielają sporo ciepła a koła od tego się nagrzewają.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 26 wrz 2009, 12:06

proble,m z kolami zakonczony... lewy tloczek nie odbijal tak jak powinien ;) ale pytanie czy 21 litrow po miescie gazu to nie szczyt jakis bo moj gazownik i taki jeden drugo tez nei ma pojecia co jest grane....

szukam pomocy juz wszedzie i troche lipa jest.... bo juz lepiej wtedy na benzynie jezdzic lepszy komfort a cena prawie ta sama....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl