Witam, od kiedy wymieniłem filtr gazu silnik dusi mi się powyżej 4 tys obrotów na dwójce i powyżej 3 na wyższych biegach. Na początku myślałem że to normalne gdy ma się mniej gazu niż połowa butli lecz zatankowałem do fulla a problem dalej pozostał. Spotkał się ktoś kiedyś z tym ?
Instalacja gazowa BRC
Silnik 1.8
Z góry dzięki za pomoc.
Dławi się na wyższych obrotach
Ja też zbieram się do wymiany filtra. Kiedyś próbowałem go odkręcić ,alejakoś tak mocno jest wkręcony ,że boję się nie urwać całości. Z tego co słyszałem to wcześniej powinno się zakręcić gaz gdzieś przy butli .Może nie odkręciłeś wystarczająco gazu przy butli ? Ja też mam BRC i butlę Stanko w kole.
witam :cry:
mam problem posiadam audi 80 b3 w 2litrowim silniku 115km lpg. i tylko na lpg bo pompka paliwa jest zepsuta, w czym problem gdy odpale silnik wszystko gra jak należy do momentu jak rozgrzeje się do 80-90stopni to spada na obrotach samochód stoi pod blokiem bo nawet do pracy nim nie mogę jechać co mam 6 km. gdy dojade do ronda jak silinik sie rozgrzeje automatycznie gaśnie i ciężko go wtegy odpalić niema szans prosze pomoc :cry:
mam problem posiadam audi 80 b3 w 2litrowim silniku 115km lpg. i tylko na lpg bo pompka paliwa jest zepsuta, w czym problem gdy odpale silnik wszystko gra jak należy do momentu jak rozgrzeje się do 80-90stopni to spada na obrotach samochód stoi pod blokiem bo nawet do pracy nim nie mogę jechać co mam 6 km. gdy dojade do ronda jak silinik sie rozgrzeje automatycznie gaśnie i ciężko go wtegy odpalić niema szans prosze pomoc :cry: