[80 B4 2,0 ABT] Dziwne zachowanie silnika na LPG
[80 B4 2,0 ABT] Dziwne zachowanie silnika na LPG
Witam sznownych klubowiczów
Mam taki problem. Mianowicie po rozgrzaniu silnika do załączenia się wentylatora silnik pracuje idealnie (mowa o LPG). Tylko załączy się wentylator od razu zaczyna im piekielnie szarpać, w ogóle nie wchodzi na obroty (nie pali na wszystkie garki) :evil: . Wystarczy tylko przełączyć na benzyne i wszystko wraca do normy, silnik znów pracuje równiutko.
Mam założoną instalacje I generacji. Zrobiłem na niej 30 tyś (nie wiem ile nastukał poprzedni właściciel. Niunia na 170 tys przebiegu) i dotąd było wszystko ok.
Czy ma coś do tego wycięcie katalizatora i zastąpienie go rurką?(dwa dni temu pozbyłem się go).
Mam taki problem. Mianowicie po rozgrzaniu silnika do załączenia się wentylatora silnik pracuje idealnie (mowa o LPG). Tylko załączy się wentylator od razu zaczyna im piekielnie szarpać, w ogóle nie wchodzi na obroty (nie pali na wszystkie garki) :evil: . Wystarczy tylko przełączyć na benzyne i wszystko wraca do normy, silnik znów pracuje równiutko.
Mam założoną instalacje I generacji. Zrobiłem na niej 30 tyś (nie wiem ile nastukał poprzedni właściciel. Niunia na 170 tys przebiegu) i dotąd było wszystko ok.
Czy ma coś do tego wycięcie katalizatora i zastąpienie go rurką?(dwa dni temu pozbyłem się go).
Ostatnio zmieniony 21 lip 2007, 00:32 przez MartiZarecki, łącznie zmieniany 1 raz.
witam.jestem gazownikiem i w razie czego służe pomocą.tobie moge powiedzieć że reduktor nie daje rady.trzeba ustawić na reduktorze wolne obroty w razie gdyby to nie pomogło polecam wymienić reduktor.a jak auto wkręca sie na obroty?kolega wyżej pisał o podłaczeniu prądu zna instalacje LPG więc powiem ci że instalacja jest zasilana z cewki zapłonowej.tak ma robiona każda audi i każde inne auto bo chodzi o to żęby to był prąd po włączeniu stacyjki,w razie problemów pisz.też mam takie audi a instalacje lpg mam w nim od5 czerwca i narazie jest spokój
Co do reduktora to jest chyba dobry ponieważ silnik sie wkręca bez problemu (tylko jak jest zimy tzn dopóki nie uruchomi się wentylator). Wszystko jest gitara do czasu kiedy postoje chwile w korku. Jak już się włączy wentylator zaczyna szarpać i mimo, że wentylator po jakim czasie się wyłaczy nie ma mowy aby silnik wrócił do normy. Dopiero po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi, kiedy silnik zostanie "owiany" naturalnie, zaczyna pracować normalnie na LPG.
Nie wiem czy membrany w reduktorze jak się nagrzeją nie podają gazu?
Nie wiem czy membrany w reduktorze jak się nagrzeją nie podają gazu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 05 sty 2007, 20:38
- Lokalizacja: Wielkopolska
- krzysiek11
- Forum Audi 80
- Posty: 256
- Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
- Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy