Witam. Mam problem ze spalaniem Lpg pali okolo 16 na 100km przy czym chodzi jak muł .Ma problem żeby sie bujnąć 160 km/h
wcześniej palił 11 max 12 na 100 km a szedl 200 km/h . Stalo sie tak po wymianie filtra na nowy stary byl zabity .
Byłem na regulacji na analizatorze spalin i zaczol palic 20 na 100 ale zaczoł lepiej chodzić . ale 20 to za dużo jak na
ten silnik. Jak przytkałem rure od powietrza to troche mu sie poprawilo ale nadal za dużo pali. Bylem nawet podpiąć go pod kompa
i koles powiedzial mi ze cos jest nietak z emulatorem sondy lambda . mam tam AEB 472 . Ale niestety nie mozna takiej nigdzie kupic
czy sa moze jakies zamienniki. lub czy mozna go jakos ominąć . Może ktoś z was ma pomysl jak to zrobic. Będę wdzięczny.
[80 B4 2.0 ABT] Emulator sondy lambda
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 sie 2007, 19:01
- Lokalizacja: Płońsk
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Witam.
Ehhhhh, te "fachofcy" :evil: . Wymieniałeś filterek, a szczelność potem sprawdziłeś? Jeśli nie to pierwsza sprawa do sprawdzenia. Dwa: jeśli wszystko jest szczelne to regulacja na analizatorze ok. ale jaka to instalacja? "Na śrubę" - I generacja, czy z komputerkiem i silniczkiem krokowym - II generacja? Jeśli I gen. to zmień "regulatora" bo ten najwyraźniej nie wie co robi. Jeśli druga to sam analizator spalin nie wystarczy, potrzebny jeszcze fejs i PC-t albo tester do regulacji (w zależności od typu sterownika LPG). Trzecia sprawa to co ten kolejny magik chce od emulatora? Emulator sondy nie ma nic do gadania jeśli chodzi o spalanie LPG. Polecam artykuł: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,71/ w dziale download. Emulator ma oszukiwać ECU benzynowy, że silnik normalnie pracuje na benie, a nie sterować mieszanką LPG-powietrze.
Sprawdź i napisz dokładnie co tam masz zamontowane pod machą, emulator sondy AEB - to już wiem, ale co poza tym. Wtedy będziemy radzić. A na razie miłej lektury <ok>
Ehhhhh, te "fachofcy" :evil: . Wymieniałeś filterek, a szczelność potem sprawdziłeś? Jeśli nie to pierwsza sprawa do sprawdzenia. Dwa: jeśli wszystko jest szczelne to regulacja na analizatorze ok. ale jaka to instalacja? "Na śrubę" - I generacja, czy z komputerkiem i silniczkiem krokowym - II generacja? Jeśli I gen. to zmień "regulatora" bo ten najwyraźniej nie wie co robi. Jeśli druga to sam analizator spalin nie wystarczy, potrzebny jeszcze fejs i PC-t albo tester do regulacji (w zależności od typu sterownika LPG). Trzecia sprawa to co ten kolejny magik chce od emulatora? Emulator sondy nie ma nic do gadania jeśli chodzi o spalanie LPG. Polecam artykuł: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,71/ w dziale download. Emulator ma oszukiwać ECU benzynowy, że silnik normalnie pracuje na benie, a nie sterować mieszanką LPG-powietrze.
Sprawdź i napisz dokładnie co tam masz zamontowane pod machą, emulator sondy AEB - to już wiem, ale co poza tym. Wtedy będziemy radzić. A na razie miłej lektury <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 sie 2007, 19:01
- Lokalizacja: Płońsk
[80 B4 2.0 ABT] Emulator sondy lambda
Mam instalacje pierwszej generacji "regulator" to Energy Gas Polska z warszawy , szczelny jest jak zatykam rure od powietrza to samochód gaśnie .Czy możliwe jest ze po tym jak filtr byl zabity komputer przestawił jakoś przepustnice aby silnik dostawał wiecej powietrza a jak zmieniłem filtr to komputer nic nie przestawił.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
No to się chłopaki z EGP kolejny raz nie popisali .
Nie chodzi mi o szczelność dolotu tylko instalacji LPG . Sprawdź dokładnie czy "pudełko" filtra gazu jest szczelne, tam jest uszczelka i jeśli się zagniotła to gaz może sobie spitalać bokiem. Na pewno masz I generację? Nie masz żadnego sterownika gazowego, tylko emulator lambdy? Jeśli tak to podjedź na Szpaczą 2. Ten człowiek powinien to zrobić jak należy.
Komputer benzynowy nie przestawi Ci przepustnicy (nawet przy źle ustawionej emulacji lambdy), jedyny parametr jaki zmienia ECU to czas wtrysku benzyny.
Nie chodzi mi o szczelność dolotu tylko instalacji LPG . Sprawdź dokładnie czy "pudełko" filtra gazu jest szczelne, tam jest uszczelka i jeśli się zagniotła to gaz może sobie spitalać bokiem. Na pewno masz I generację? Nie masz żadnego sterownika gazowego, tylko emulator lambdy? Jeśli tak to podjedź na Szpaczą 2. Ten człowiek powinien to zrobić jak należy.
Komputer benzynowy nie przestawi Ci przepustnicy (nawet przy źle ustawionej emulacji lambdy), jedyny parametr jaki zmienia ECU to czas wtrysku benzyny.