[80 B4 ABT LPG] Gaśnie przy zwalnianiu na 5 biegu
[80 B4 ABT LPG] Gaśnie przy zwalnianiu na 5 biegu
Witam mam problem tak jak w temacie ale po kolei . Problem zaczął się niedługo po wymianie parownika . Zleciłem wymianę i co pierwsze zauważyłem że na obudowie filtru gazu jest dołączony kabelek od elektrozaworu i dokręcony właśnie jedną z tych śrubek . Tego nie było wcześniej i nie było tego problemu . Jadąc na 5 biegu gdy zwalniam np. dojeżdzając do skrzyżowania po naciśnięciu sprzęgła obroty sru i auto gaśnie . Nie zawsze tak się zdarza ale często . Jeżdząc po mieście nie dzieje się tak jak opisałem w trasie . Czyżby auto po wymianie gaz został źle wyregulowany ? Bo nie ma problemu z przyspieszaniem , spala normalnie ok. 11l/100km i trzyma obroty w zakresie 900-1000 . Obroty także nie falują na postoju więc wygląda na to że problem sprawia ten kabelek tylko dlaczego gazownik dokręcił go w te miejsce ? Czyżby to kabelek masowy ? Proszę o radę .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To na pewno masa. Jeśli jest dobra masa na parowniku to nie powinno być problemu. Zazwyczaj jest dobra masa bo raz że parownik jest solidnie przykręcany dwa to że masa może iść z butli (jeśli masz miedziany przewód doprowadzający gaz a nie np. faro).XDaveX pisze:Obroty także nie falują na postoju więc wygląda na to że problem sprawia ten kabelek tylko dlaczego gazownik dokręcił go w te miejsce ? Czyżby to kabelek masowy ?
Skoro to jest kabelek masowy a jest dobrze przykręcony to wina może w czymś innym . Ewentualnie można spróbować w inne miejsce tylko nie pamiętam gdzie było poprzednio ale myślę że to nic nie zmieni
[ Dodano: 2014-02-28, 17:02 ]
Albo tak się zastanawiałem może silniczek krokowy powoli kończy swój żywot i dlatego tak się dzieje jak się autko rozgrzeje i pojeździ w trasie powyżej 2000 obr./min .
PS. Czy silniczek krokowy to inaczej nastawnik przepustnicy technicznie pisząc ?
[ Dodano: 2014-02-28, 17:02 ]
Albo tak się zastanawiałem może silniczek krokowy powoli kończy swój żywot i dlatego tak się dzieje jak się autko rozgrzeje i pojeździ w trasie powyżej 2000 obr./min .
PS. Czy silniczek krokowy to inaczej nastawnik przepustnicy technicznie pisząc ?