Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Gdy auto się mocno nagrzeje traci moc na LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
danielos1123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 09 cze 2015, 16:52
Lokalizacja: Rzeszów

[B3 1.8 PM] Gdy auto się mocno nagrzeje traci moc na LPG

Post autor: danielos1123 » 09 cze 2015, 16:58

Witam. Jestem tutaj nowy i to mój pierwszy post ale bardzo liczę na waszą pomoc. Jestem w tym kompletnie zielony. Posiadam Audi 80 silnik 1.8 S z rocznika 90r KM 90. A więc problem jest taki że gdy jadę po mieście wiadomo korki światła itp. Silnik bardzo mocno się nagrzewa i kompletnie traci moc na LPG. Nie chce jechać brak mu właśnie mocy od czasu do czasu coś strzeli tak jakby w gaźniku. Gdy przełączę na Benzynę jedzie bez najmniejszego problemu. I oto pytanie do was. Jaka mogłaby być tego przyczyna .? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Daniel
Ostatnio zmieniony 12 cze 2015, 21:06 przez danielos1123, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 cze 2015, 17:15

danielos1123, teg dopisałeś ale jeszcze kwestia tego o jaki silnik chodzi bo 90 km były i w gaźniku, monowtrysku po wielpounkt.

danielos1123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 09 cze 2015, 16:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: danielos1123 » 09 cze 2015, 17:22

PieterB pisze:danielos1123, teg dopisałeś ale jeszcze kwestia tego o jaki silnik chodzi bo 90 km były i w gaźniku, monowtrysku po wielpounkt.
Nie zbyt znam się na tym i nie wiem jakie to oznaczenie. 1.8 S silnik tyle wiem

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 cze 2015, 19:56

poszukaj w bagażniku wlepy, tam bedziesz miał napisane jaki masz kod silnika.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 cze 2015, 20:50

danielos1123 pisze:1.8 S silnik tyle wiem
no to nie wiele mówi a jest dość ważne
no i oczywiście jaka instalacja lpg tam siedzi I czy II geeracja

danielos1123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 09 cze 2015, 16:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: danielos1123 » 11 cze 2015, 19:19

Wydaje mi się że instalacja to I generacja. A co do silnika niestety nie mam wlepy.

Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 11 cze 2015, 21:06

Zobacz jak wygląda twój silnik, poszukaj gdzieś na necie zdjęcia z takim samym i wklej link do tego zdjęcia, to rozwieje nasze wątpliwości. Wtedy będziemy umieli ci coś podpowiedzieć.

danielos1123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 09 cze 2015, 16:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: danielos1123 » 12 cze 2015, 20:33

Wino pisze:Zobacz jak wygląda twój silnik, poszukaj gdzieś na necie zdjęcia z takim samym i wklej link do tego zdjęcia, to rozwieje nasze wątpliwości. Wtedy będziemy umieli ci coś podpowiedzieć.
Dziękuje za podpowiedź. Sam zrobiłem zdjęcia.

Tutaj zdjęcia zrobione mniej więcej instalacji gazowej dla pewności :

#1 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/433 ... 160dc.html
#2 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f09 ... 317b3.html

A tutaj silnik :

#1 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/114 ... f06ea.html
#2 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee9 ... 0d6f4.html
#3 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0cb ... a1771.html
#4 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c29 ... 76129.html
#5 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29e ... a93c0.html

Jeszcze raz dziękuje za pomoc :->

Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 12 cze 2015, 20:53

Ten silnik wygląda mi na PM. Spróbuj podpytać kolegę Patrique on sporo wie o tym silniku. Ja niestety niewiele wiem o tym typie wtrysku.

danielos1123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 09 cze 2015, 16:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: danielos1123 » 14 cze 2015, 11:02

Rozumiem że raczej nikt nie jest w stanie mi pomóc .?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 cze 2015, 11:50

danielos1123, ja na lpg nie bardzo się znam ale z tego co widzę to masz instalację II generacji bo tam na wężu doprowadzającym gaz jest chyba attuator inaczej silniczek krokowy a nie zwykła śruba.
Skoro brak macy jest na lpg to ja bym się udał do jakiegoś dobrego gazownika co by przejrzał instalację i wyregulował, a może czas wymienić parownik i takie sprawy.
Po drugie skoro piszesz że są strzały gazu to jest wielce prawdopodobne że instalacja jest źle wyregulowana.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 14 cze 2015, 17:29

Prawie na pewno jest to PM. Powiem tak, a pewno instalacja gazowa do przegądu i regulacji. Jeśli auto dobrze spisuje się na benzynie to ja bym się szczególnie nie martwił tym, że to coś sié dzieje z samym silnikiem.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 14 cze 2015, 19:19

Na jakiej podstawie stwierdzasz, że się grzeje? Wygotowuje płyn, wentylator się nie włącza?

Ile masz nalatane na gazie głównie chodzi ile było zrobione kilometrów na tym parowniku? Ewentualnie po rozgrzaniu sterowanie silniczkiem od gazu świruje (trzeba by podmienić na śrubę na test albo sprawdzić jak pracuje jeśli da się podłączyć komputer do sterownika gazu). Ewentualnie jakiś gumowy przewód może jest pęknięty i po rozgrzaniu dziura się poszerza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl