Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0E oraz 2.6 i 2.8] jaka instalacja gazowa?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
fireman_jg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 25 lut 2008, 16:50
Lokalizacja: Jelenia Góra

[B4 2.0E oraz 2.6 i 2.8] jaka instalacja gazowa?

Post autor: fireman_jg » 01 mar 2008, 23:02

Witam, prosze piszcie, jakie instalacje polecacie do tych silników, 2.0 115KM i 2.6 oraz 2.8 l. czy silnik 2.3 faktycznie nie toleruje gazu??
Audi B3 1,8 S
Płonący nie rzuca cienia...

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 03 mar 2008, 13:54

do 2.0 115 KM tylko sekwencja... nie warto oszczedzac na tanszej instalacji. Wydaje mi sie ze do pozostałych podobnie bedzie ale niech sie wypowiedza specjalisci :mrgreen:
LENIO )oooo(

zapraszam https://audi80.pl/b4-abk-sedan-by-lenio-vt29065.htm

poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 03 mar 2008, 14:34

No więc tak do ABK najbardziej polecana jest sekwencja ale na II generacji też dobrze jeżdżą tylko istnieje ryzyko strzału, ja mam u siebie II generacje. Co do 2,6 i 2,8 to sekwencja nie polecam II generacji. Silnik 2,3 nie lubi gazu i nie polcam zkaładnia LPG do tych silników, chodź nie którzy jeżdżą i sobie chwalą, wg mnie jest to zbyt ryzykowne.

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 03 mar 2008, 15:09

ale tak na chłopski rozum jesli ktoś kupuje silnik 2.3 to chyba nie dlatego, zeby pozniej szukac metody jak zaoszczedzic na paliwie czy tez stara sie jezdzic ekonomicznie...
LENIO )oooo(

zapraszam https://audi80.pl/b4-abk-sedan-by-lenio-vt29065.htm

poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.

Awatar użytkownika
Grzegorzbielsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 647
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: Grzegorzbielsko » 03 mar 2008, 18:12

Ja mam gaz II generacji i sobie chwalę (10-11l/100km no i oczywiście + benz na rozgrzanie silnika) stosuje jedna zasadę, przegazowanie na luzie do 2500obr/min aby sobie spokojnie przeskoczył z PB na gaz. A jak chce poszalec <ok> to tylko na PB.

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 03 mar 2008, 23:11

Grzegorzbielsko pisze:stosuje jedna zasadę, przegazowanie na luzie do 2500obr/min aby sobie spokojnie przeskoczył z PB na gaz
ja równiez stosuje ta zasade ale tylko jak jest zimny i jade pare kilometrów az złapie chociaz te 30 stopni i wtedy przełaczam na gaz (przekraczajac 2100 obrotów); jak ciepły silnik to odpalam na gazie odrazu
LENIO )oooo(

zapraszam https://audi80.pl/b4-abk-sedan-by-lenio-vt29065.htm

poprzednia 80'tka wciąż w rodzinie, obecnie A4 B5 w quattro.

4pietro4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 mar 2008, 10:03
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: 4pietro4 » 10 mar 2008, 13:53

Witam
Panowie - pytanie laika.
Jak rozpoznać jaką wersję gazowni mam w swoim ABK 2.0 ?

noorbi

Post autor: noorbi » 10 mar 2008, 14:04

4pietro4 pisze:Witam
Panowie - pytanie laika.
Jak rozpoznać jaką wersję gazowni mam w swoim ABK 2.0 ?
użyj opcji szukaj oraz dział download <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga