[80 B3 1.8S] Jaka instalacja LPG?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 maja 2008, 00:39
[80 B3 1.8S] Jaka instalacja LPG?
Pyt jak w temacie (nadmienie ze auto ma przejechane 130 tys km - potwierdzone ksiazka, fakturami, i stanem ogólnym). Ile Wam pali gazu? Czy macie jakies problemy z gazem przy tych silnikach? I pytanie "meritum" - jaka instalacja gazowa? Jaki koszt jej założenia?
Ostatnio zmieniony 15 maja 2008, 11:47 przez piotrek_os, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 maja 2008, 00:39
Podejrzewam ze masz silnik NE
oznaczenie na klapie wewnętrznej czesci klapy bagażnika po stronie pasażera
lub na bloku silnika lub też na naklejce na obudowie paska rozrządu
do tego autka smiało można montować I Gen
tania i prosta w obsłudze. nie wiem co mówią o tym przepisy czy mozna montować jeszcze I gen.
Brat ma dokładnie ten sam typ czyli 1.8S silnik NE + LPG I generacji
spalanie lpg w miescie 10l/100
spalanie w trasie 7-7,5l/100
oznaczenie na klapie wewnętrznej czesci klapy bagażnika po stronie pasażera
lub na bloku silnika lub też na naklejce na obudowie paska rozrządu
do tego autka smiało można montować I Gen
tania i prosta w obsłudze. nie wiem co mówią o tym przepisy czy mozna montować jeszcze I gen.
Brat ma dokładnie ten sam typ czyli 1.8S silnik NE + LPG I generacji
spalanie lpg w miescie 10l/100
spalanie w trasie 7-7,5l/100
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
piotrek_os, sprawdź ten kod silnika i go podaj oraz popraw profil, bo nie znając typu silnika to sobie można zgadywać.
W każdym razie jeśli autko ma katalizator i sondę lambda (a podejrzewam, że ma) to zgodnie z przepisami I generacja odpada. Jeśli to silnik na mechanicznym wtrysku (np. DZ) to odradzam gazowanie II generacją, jeśli już gazować taki silnik to moim zdaniem tylko III generacja.
W każdym razie jeśli autko ma katalizator i sondę lambda (a podejrzewam, że ma) to zgodnie z przepisami I generacja odpada. Jeśli to silnik na mechanicznym wtrysku (np. DZ) to odradzam gazowanie II generacją, jeśli już gazować taki silnik to moim zdaniem tylko III generacja.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 maja 2008, 00:39
tylko mi mówili że 3 generacja (tzn to chyba sekwencja gazu ciągłego??-mylą mi sie te generacje) to ciężko będzie, ponieważ trudno dostępna, sprawia problemy i trzeba nie lada gaziarza żeby to poprawnie założył i wyregulował :evil: . W ??Krakowie powiedział że założy ale niechętnie bo wie ile razy będę do niego jeździł :evil: , a wie ile wyżuce kasy
ps.
powiedział mi że nie chce żebym go przypadkiem przeklinał, takie same zdanie miał do blosu że będe co chwile jeździł i rgulował
ps.
powiedział mi że nie chce żebym go przypadkiem przeklinał, takie same zdanie miał do blosu że będe co chwile jeździł i rgulował
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 maja 2008, 00:39
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga