Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8S] Jaka instalacja LPG?

Wszystko co związane z LPG
piotrek_os
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 10 maja 2008, 00:39

[80 B3 1.8S] Jaka instalacja LPG?

Post autor: piotrek_os » 15 maja 2008, 08:18

Pyt jak w temacie (nadmienie ze auto ma przejechane 130 tys km - potwierdzone ksiazka, fakturami, i stanem ogólnym). Ile Wam pali gazu? Czy macie jakies problemy z gazem przy tych silnikach? I pytanie "meritum" - jaka instalacja gazowa? Jaki koszt jej założenia?
Ostatnio zmieniony 15 maja 2008, 11:47 przez piotrek_os, łącznie zmieniany 2 razy.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 15 maja 2008, 08:37

A moze napiszesz jakie oznaczenie ma ten silnik to bedzie wiadomo jaka instalke tam włożyc

piotrek_os
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 10 maja 2008, 00:39

Post autor: piotrek_os » 15 maja 2008, 09:18

To wieczorkiem musze zobaczyc...... Na silnku bedzie cos pisalo? Czy np. w brifie? Czy gdzies na tabliczce?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 15 maja 2008, 09:23

Jest na silniku i w bagazniku na wklejce jezeli jest jeszcze

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 15 maja 2008, 09:47

Podejrzewam ze masz silnik NE
oznaczenie na klapie wewnętrznej czesci klapy bagażnika po stronie pasażera
lub na bloku silnika lub też na naklejce na obudowie paska rozrządu

do tego autka smiało można montować I Gen
tania i prosta w obsłudze. nie wiem co mówią o tym przepisy czy mozna montować jeszcze I gen.

Brat ma dokładnie ten sam typ czyli 1.8S silnik NE + LPG I generacji
spalanie lpg w miescie 10l/100
spalanie w trasie 7-7,5l/100
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 15 maja 2008, 10:00

A skąd takie podejerzenie kolego :?: nawet nie wiadomo który rok

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 15 maja 2008, 10:03

WOJTEK26 pisze:A skąd takie podejerzenie kolego
takie moje założenie ... ;-)
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX

piotrek_os
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 10 maja 2008, 00:39

Post autor: piotrek_os » 15 maja 2008, 11:37

końcówka 1990 roku.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 15 maja 2008, 11:45

może być następujący silnik:
NE, RU, PM, DZ, SF
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 15 maja 2008, 11:51

piotrek_os, sprawdź ten kod silnika i go podaj oraz popraw profil, bo nie znając typu silnika to sobie można zgadywać.
W każdym razie jeśli autko ma katalizator i sondę lambda (a podejrzewam, że ma) to zgodnie z przepisami I generacja odpada. Jeśli to silnik na mechanicznym wtrysku (np. DZ) to odradzam gazowanie II generacją, jeśli już gazować taki silnik to moim zdaniem tylko III generacja.

piotrek_os
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 10 maja 2008, 00:39

Post autor: piotrek_os » 15 maja 2008, 12:05

katalizator jest, sonda lambda jest i pracuje - wczoraj sprawdzane. A jaki jest np. koszt III generacji instalacji?

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 15 maja 2008, 12:22

piotrek_os, III generacja kosztuje tyle co sekwencja, a czasem nawet drożej bo ciężko jest znaleźć na rynku zakłady, które jeszcze to montują. Z tego co mi wiadomo to coś ok. 2800-3300. Ale zanim weźmiesz się za gazowanie to naprawdę należy najpierw stwierdzić co tam masz za silnik.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 15 maja 2008, 22:00

tylko mi mówili że 3 generacja (tzn to chyba sekwencja gazu ciągłego??-mylą mi sie te generacje) to ciężko będzie, ponieważ trudno dostępna, sprawia problemy i trzeba nie lada gaziarza żeby to poprawnie założył i wyregulował :evil: . W ??Krakowie powiedział że założy ale niechętnie bo wie ile razy będę do niego jeździł :evil: , a wie ile wyżuce kasy :-P
ps.
powiedział mi że nie chce żebym go przypadkiem przeklinał, takie same zdanie miał do blosu że będe co chwile jeździł i rgulował
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------

piotrek_os
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 10 maja 2008, 00:39

Post autor: piotrek_os » 16 maja 2008, 07:21

PM AKM 66kw - to jest to oznaczenie silnika? Czy teraz juz bedzie wiadomoa jaka instalacje mozna zakładac?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 16 maja 2008, 09:27

Teraz wiadomo, mozesz wkładac II generacje LPG i bedzie latał bez problemowo pod warunkiem dobrze dobranej instalacji, czyli komputer LPG i prawidłowa emulacja sondy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga