moja niunia (od kiedy mialem ją ja,a teraz ojciec) miala problemy z jazda na gazie. jednak ostatnio jest tragedia. 60km/h to max z jakim pojedzie...jedni gaziarze dlubia i nic, inni mowia ze mikser niby jest za duzy (tyle ze jak zweze mu dolot mniejszym mikserem do zdlawie mu jazde na PB, chyba ze sie myle)
jaki wg was powinien byc mikser (srednica,model), jaki posiadacie (srednica,model dotyczy tych co maja 1,6 PP)
[80 B3 1.6 PP LPG] jaki mikser od gazu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja mam mikser z dziurą 32mm o taki:
Ja musiałem sam poprawiać po gazownikach jego instalację bo między gaźnikiem a mikserem nie dali żadnej uszczelki. Mikser nierówny jak cholera chyba do innego gaźnika trochę go po szlifowali przy zakładaniu na szlifierce ale i tak sam musiałem dokonać ostatecznego "szlifu" i uszczelnić większą dawką silikonu.
seba6891, może problem tkwi w nieszczelnym dolocie, uszkodzonym parowniku albo zapchanym filterku?
Ja musiałem sam poprawiać po gazownikach jego instalację bo między gaźnikiem a mikserem nie dali żadnej uszczelki. Mikser nierówny jak cholera chyba do innego gaźnika trochę go po szlifowali przy zakładaniu na szlifierce ale i tak sam musiałem dokonać ostatecznego "szlifu" i uszczelnić większą dawką silikonu.
seba6891, może problem tkwi w nieszczelnym dolocie, uszkodzonym parowniku albo zapchanym filterku?
wiesz...tez stawiam na parownik...chociaz mikser tez po kosztach caly z plastiku (i ma dowiercone trzy otwory wokol przelotu) i niezbyt pasuje miedzy gaznik a filtr...ale wytlumacz gazownikowi to ci powie "to ja jestem mechanik czy pan" :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 12 paź 2009, 23:34 przez seba6891, łącznie zmieniany 1 raz.
Możesz sprawdzić czy lepiej się wkręca jak lekko przytkniesz np. palcem otwór miksera. Będziesz wiedział czy za duży otwór jest tego przyczyną.
Pamiętaj, że gaz potrzebuje mniej powietrza niż benzyna. Stąd problemy z pracą na benzynie podczas gdy na lpg chodzi prawidłowo. Można wyregulować "tak pośrodku" ale nigdy idealnie przy mikserze.
Miałem kiedyś walnięty parownik i też mi auto nie chciało więcej jechać jak 90-100 km/h. Czym wyższa temperatura tym większy muł. Wymiana pomogła.
Pamiętaj, że gaz potrzebuje mniej powietrza niż benzyna. Stąd problemy z pracą na benzynie podczas gdy na lpg chodzi prawidłowo. Można wyregulować "tak pośrodku" ale nigdy idealnie przy mikserze.
Miałem kiedyś walnięty parownik i też mi auto nie chciało więcej jechać jak 90-100 km/h. Czym wyższa temperatura tym większy muł. Wymiana pomogła.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To mogą być przyczyny problemu, te trzy otwory służą aby przykręcić mikser dłuższymi śrubami do gaźnika i jego podstawy, leniwemu gaźnikowi widać się nie chciało przykręcić ani jednej. U mnie w jednym z tych otworów jest dłuższa szpilka wkręcona do podstawy gaźnika, reszta jest zaklejona Poxiliną. Druga sprawa to to że niezbyt pasuje, jeśli to jego niepasowanie nie jest uszczelnione to będzie ssało tamtędy lewe powietrze co uniemożliwi dobrą regulację instalacji.seba6891 pisze:wiesz...tez stawiam na parownik...chociaz mikser tez po kosztach caly z plastiku (i ma dowiercone trzy otwory wokol przelotu) i niezbyt pasuje miedzy gaznik a filt
Spróbuj na próbę zakleić te trzy dziury taśmą, wtedy będzie ssać więcej gazu.
Dużo już masz nalatane na tym parowniku?
dwa lata...rok poprzedni wlasciciel...rok ja i ojciec, tyle ze ojciec z lenistwa odpalal na LPG w leciealdi pisze:Dużo już masz nalatane na tym parowniku?
te trzy otwory sa skierowane tak jak by mialo nimi leciec dodatkowe powietrze w kierunku przelotualdi pisze:te trzy otwory służą aby przykręcić mikser dłuższymi śrubami do gaźnika i jego podstawy, leniwemu gaźnikowi widać się nie chciało przykręcić ani jednej.
wychodzi slonce wiec postaram sie zrobic foto ja kto wyglada
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Bo pewnie masz przekręcony mikser, gdy go zdejmiesz obejrzyj w którym miejscu są trzy śruby które przykręcają gaźnik. Przymierz mikser z innej pozycji, na pewno znajdziesz taką w której dziury w mikserze będą nad śrubami. Przyjrzyj się zdjęciu mojego miksera, tam pod suwmiarką widać jedną śrubę i miejsce gdzie są zalepione dwa pozostałe otwory.seba6891 pisze:te trzy otwory sa skierowane tak jak by mialo nimi leciec dodatkowe powietrze w kierunku przelotu