[B3 2,3 NG] Jaki parownik zakupić?
[B3 2,3 NG] Jaki parownik zakupić?
Witam. Mam pytanko do posiadaczy Audiczek 2.3 NG dotyczące parownika.
Chciałbym uzyskać konkretną odpowiedź jaki parownik nie będzie sprawiał problemów w tym silniku. W tej chcwili mam LOVTEC http://screeny.pl/24895 który jest porażką. Wymienion cały osprzęt zapłonowy(kable itd), membrany w parowniku, filtry ,a poprawy brak. W dalszym ciągu nie idzie go wyregulować. Albo nie ma wolnych obrotów i jako tako ma siłę lub na jałowym chodzi równo lecz w obroty się nie wkręca. Podobno jest mało wydajny.
Kolejna sprawa. Parownik ten ma sterowanie podciśnieniowe z przed mixera. Parownik jest niby elekrtonik ale widać że było podciśnieniowe sterowanie dorobione bo ma zaspawane odpowietrzniki na dekielku i dorobioną rurke do sterowania. Pytanie moje: jak rozwiązać sterowanie w parowniku elektronicznym który ma jeden wąż do podawania gazu. Moja instalacja opiera się tylko na sterowniku WR
Samochód kupiłem z taką instalacją i próbuję ja trochę usprawnić bo jest tragedia.
A i jeszcze jedno. Czy pomoże coś rozwiercenie zwężki w mixerze na max. W tej chwili jest 34 mm, może uda się powiękrzyć na jakieś 40mm czy to robota warta zachodu czy tylko może się przyczynić do zwiękrzenia prawdopodobieństwa strzałów?
Chciałbym uzyskać konkretną odpowiedź jaki parownik nie będzie sprawiał problemów w tym silniku. W tej chcwili mam LOVTEC http://screeny.pl/24895 który jest porażką. Wymienion cały osprzęt zapłonowy(kable itd), membrany w parowniku, filtry ,a poprawy brak. W dalszym ciągu nie idzie go wyregulować. Albo nie ma wolnych obrotów i jako tako ma siłę lub na jałowym chodzi równo lecz w obroty się nie wkręca. Podobno jest mało wydajny.
Kolejna sprawa. Parownik ten ma sterowanie podciśnieniowe z przed mixera. Parownik jest niby elekrtonik ale widać że było podciśnieniowe sterowanie dorobione bo ma zaspawane odpowietrzniki na dekielku i dorobioną rurke do sterowania. Pytanie moje: jak rozwiązać sterowanie w parowniku elektronicznym który ma jeden wąż do podawania gazu. Moja instalacja opiera się tylko na sterowniku WR
Samochód kupiłem z taką instalacją i próbuję ja trochę usprawnić bo jest tragedia.
A i jeszcze jedno. Czy pomoże coś rozwiercenie zwężki w mixerze na max. W tej chwili jest 34 mm, może uda się powiękrzyć na jakieś 40mm czy to robota warta zachodu czy tylko może się przyczynić do zwiękrzenia prawdopodobieństwa strzałów?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To jest kompensacja jest ona potrzebna i robiona do każdego takiego silnika.Parownik ten ma sterowanie podciśnieniowe z przed mixera. Parownik jest niby elekrtonik ale widać że było podciśnieniowe sterowanie dorobione bo ma zaspawane odpowietrzniki na dekielku i dorobioną rurke do sterowania.
Co do parownika polecam lekturę: https://audi80.pl/viewtopic.php?p=146348#146348
Ostatnio zmieniony 04 sty 2009, 22:58 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
To poprosiłbym o jakąś recepturę jak zaaplikoweć owy blos do tej budy. Strasznie mało miejsca. Widziałem że kilku zapaleńcom się udało lecz ciekawe czy na dłuższą metę te kombinowane złączki i czajniki się sprawdzają. Podobno lepiej samochód lata na nim, ale tym to chyba jeszcze się chwilę wstrzymam, bo osobiście nie mam patentu jak go u siebie dobrze założyć.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
slavocoupe, użyj szukajki było kilka razy o tym, od dziś (dodatkowo) jest dostępna na dole strony wyszukiwarka google wystarczy wpisać "ng blos" i jest:slavocoupe pisze:To poprosiłbym o jakąś recepturę jak zaaplikoweć owy blos do tej budy.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=6701&start=30
Podobny temat założyłem niedawno ja, może to Ci coś pomoże
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=24774#256148
W środę jadę kupić nowy reduktor. Zobaczymy jeszcze jaki mi doradzą gazownicy.
Obecnie mam emmegas i byłem z niego zadowolony do czasu. Wymieniłem membrany, pochodził około 2 miesiące i znowu słabo się wkręca na obroty.
Słyszałem dobrą opinię o reduktorach Zavoli. Miałem też taki w poprzedniej Audiczce i byłem zadowolony.
Gaz potrzebuje mniej powietrza niż benzyna.
P.S. Dobrym rozwiązaniem było by zamontowanie Blosa. I coraz bardziej nad tym myślę
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=24774#256148
W środę jadę kupić nowy reduktor. Zobaczymy jeszcze jaki mi doradzą gazownicy.
Obecnie mam emmegas i byłem z niego zadowolony do czasu. Wymieniłem membrany, pochodził około 2 miesiące i znowu słabo się wkręca na obroty.
Słyszałem dobrą opinię o reduktorach Zavoli. Miałem też taki w poprzedniej Audiczce i byłem zadowolony.
Rozwiercenie miksera może jeszcze pogorszyć pracę silnika na gazie.slavocoupe pisze:A i jeszcze jedno. Czy pomoże coś rozwiercenie zwężki w mixerze na max. W tej chwili jest 34 mm, może uda się powiękrzyć na jakieś 40mm czy to robota warta zachodu czy tylko może się przyczynić do zwiękrzenia prawdopodobieństwa strzałów?
Gaz potrzebuje mniej powietrza niż benzyna.
P.S. Dobrym rozwiązaniem było by zamontowanie Blosa. I coraz bardziej nad tym myślę
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 02 sty 2008, 15:24
- Lokalizacja: wielun
Zakupiłem LOVATO elektronik i przełożyłem dekielek z rurką do podciśnienia ze starego. Poskładałem od początku mixer, i wszystkie przewody podciśnieniowe. Teraz silnik chodzi równo i odżył. W porównaniu z tym co było wcześniej to idzie jak bandyta i chodzi równo, a przede wszystkim można jeżdzić na niskich obrotach bez szarpania i dławienia. :mrgreen:
Na pierwszy rzut oka Lovtec i Lovato są identyczne jednak zauważyłem, że Lovato ma dokładniejszą regulację i płynniejszą pracę.
Na pierwszy rzut oka Lovtec i Lovato są identyczne jednak zauważyłem, że Lovato ma dokładniejszą regulację i płynniejszą pracę.