Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2,3 NG] Jaki parownik zakupić?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SLAVOOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 04 sty 2009, 21:11
Lokalizacja: Lubelskie

[B3 2,3 NG] Jaki parownik zakupić?

Post autor: SLAVOOOO » 04 sty 2009, 22:03

Witam. Mam pytanko do posiadaczy Audiczek 2.3 NG dotyczące parownika.
Chciałbym uzyskać konkretną odpowiedź jaki parownik nie będzie sprawiał problemów w tym silniku. W tej chcwili mam LOVTEC http://screeny.pl/24895 który jest porażką. Wymienion cały osprzęt zapłonowy(kable itd), membrany w parowniku, filtry ,a poprawy brak. W dalszym ciągu nie idzie go wyregulować. Albo nie ma wolnych obrotów i jako tako ma siłę lub na jałowym chodzi równo lecz w obroty się nie wkręca. Podobno jest mało wydajny.
Kolejna sprawa. Parownik ten ma sterowanie podciśnieniowe z przed mixera. Parownik jest niby elekrtonik ale widać że było podciśnieniowe sterowanie dorobione bo ma zaspawane odpowietrzniki na dekielku i dorobioną rurke do sterowania. Pytanie moje: jak rozwiązać sterowanie w parowniku elektronicznym który ma jeden wąż do podawania gazu. Moja instalacja opiera się tylko na sterowniku WR
Samochód kupiłem z taką instalacją i próbuję ja trochę usprawnić bo jest tragedia.

A i jeszcze jedno. Czy pomoże coś rozwiercenie zwężki w mixerze na max. W tej chwili jest 34 mm, może uda się powiękrzyć na jakieś 40mm czy to robota warta zachodu czy tylko może się przyczynić do zwiękrzenia prawdopodobieństwa strzałów?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 sty 2009, 22:14

Parownik ten ma sterowanie podciśnieniowe z przed mixera. Parownik jest niby elekrtonik ale widać że było podciśnieniowe sterowanie dorobione bo ma zaspawane odpowietrzniki na dekielku i dorobioną rurke do sterowania.
To jest kompensacja jest ona potrzebna i robiona do każdego takiego silnika.


Co do parownika polecam lekturę: https://audi80.pl/viewtopic.php?p=146348#146348
Ostatnio zmieniony 04 sty 2009, 22:58 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 04 sty 2009, 22:52

ja polecam wywalić zwezke z dolotu i założyc blos

Awatar użytkownika
SLAVOOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 04 sty 2009, 21:11
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SLAVOOOO » 04 sty 2009, 22:58

To poprosiłbym o jakąś recepturę jak zaaplikoweć owy blos do tej budy. Strasznie mało miejsca. Widziałem że kilku zapaleńcom się udało lecz ciekawe czy na dłuższą metę te kombinowane złączki i czajniki się sprawdzają. Podobno lepiej samochód lata na nim, ale tym to chyba jeszcze się chwilę wstrzymam, bo osobiście nie mam patentu jak go u siebie dobrze założyć.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 sty 2009, 23:03

slavocoupe pisze:To poprosiłbym o jakąś recepturę jak zaaplikoweć owy blos do tej budy.
slavocoupe, użyj szukajki było kilka razy o tym, od dziś (dodatkowo) jest dostępna na dole strony wyszukiwarka google wystarczy wpisać "ng blos" i jest:
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=6701&start=30

Awatar użytkownika
SLAVOOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 04 sty 2009, 21:11
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SLAVOOOO » 04 sty 2009, 23:14

Dobrze ale jak w temacie mnie na dzień dzisiejszy interesuje jakiś wydajny parownik do tego silniczka. :-?

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 05 sty 2009, 18:21

Podobny temat założyłem niedawno ja, może to Ci coś pomoże
:arrow: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=24774#256148

W środę jadę kupić nowy reduktor. Zobaczymy jeszcze jaki mi doradzą gazownicy.
Obecnie mam emmegas i byłem z niego zadowolony do czasu. Wymieniłem membrany, pochodził około 2 miesiące i znowu słabo się wkręca na obroty.

Słyszałem dobrą opinię o reduktorach Zavoli. Miałem też taki w poprzedniej Audiczce i byłem zadowolony.
slavocoupe pisze:A i jeszcze jedno. Czy pomoże coś rozwiercenie zwężki w mixerze na max. W tej chwili jest 34 mm, może uda się powiękrzyć na jakieś 40mm czy to robota warta zachodu czy tylko może się przyczynić do zwiękrzenia prawdopodobieństwa strzałów?
Rozwiercenie miksera może jeszcze pogorszyć pracę silnika na gazie.
Gaz potrzebuje mniej powietrza niż benzyna.

P.S. Dobrym rozwiązaniem było by zamontowanie Blosa. I coraz bardziej nad tym myślę ;-)

Awatar użytkownika
SLAVOOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 04 sty 2009, 21:11
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SLAVOOOO » 05 sty 2009, 19:30

Dziś usłyszałem opinie, że przy doborze parownika to lepiej wybrać dużo wydajniejszy czyli tak jak do 136KM to parownik o mocy np. do 200KM.
Podobno łatwiej wtedy wyregulować.
Prawda to może być????? :shock:

michalwielun
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 02 sty 2008, 15:24
Lokalizacja: wielun

Post autor: michalwielun » 06 sty 2009, 09:50

kup sobie BRC AT90E 140kw albo OMVL R90\E

Awatar użytkownika
SLAVOOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 04 sty 2009, 21:11
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SLAVOOOO » 10 sty 2009, 00:42

Zakupiłem LOVATO elektronik i przełożyłem dekielek z rurką do podciśnienia ze starego. Poskładałem od początku mixer, i wszystkie przewody podciśnieniowe. Teraz silnik chodzi równo i odżył. W porównaniu z tym co było wcześniej to idzie jak bandyta i chodzi równo, a przede wszystkim można jeżdzić na niskich obrotach bez szarpania i dławienia. :mrgreen:
Na pierwszy rzut oka Lovtec i Lovato są identyczne jednak zauważyłem, że Lovato ma dokładniejszą regulację i płynniejszą pracę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl