Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG]Po zmianie membran gaśnie z wyzszych obrotów

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

[B4 2.3 NG]Po zmianie membran gaśnie z wyzszych obrotów

Post autor: primo121 » 14 maja 2011, 14:31

Witam.


Audi 80 B4 2.3 NG + LPG
Instalacja II generacji , parownik Tomasetto 100 HP regenerowany.

reszta podzespołów LOVATO

A więc tak kupiłem membrany, podobno oryginalne.

wymieniłem i jakos dziwnie chodzi. Cieżko na gazie zapala i przygasać lubi.

Natomiast po mocniejszym wciśnięciu gazu i szybkim puszczeniu leci do samego dołu wskazówka i gaśnie. z obrotów ok 3tys w góre to za każdym razem.

Puszczając delikatnie gaz z 2tys czy nizej nie gaśnie.

Inaczej trzyma obroty jak ciepły a inaczej jak zimny.

Na benzynie chodzi ok.

Wcześniej mi nie chchial palic na gazie i membrany były juz stare więc zmieniłem....

Czy wystarczy ustawić gaz czy wina jest gdzie indziej ??

Aha zapomniałem dodać że zamiast mniej to zaczął więcej palic teraz.....

sebastiB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 cze 2008, 19:41
Lokalizacja: CRY

Post autor: sebastiB4 » 15 maja 2011, 19:44

witam mam podobnie jeśli chodzi o ten reduktor też mam tomasetto 140Hp miałem podobny problem i mam tak jak ty poprostu mebrany sa sztywnie lub śruba od czułości gazu wykrecona za mocno jednym słowem przelewa go na wolnych ma bogatą dawke napewno trzeba ustawić gaz .

Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

Post autor: primo121 » 20 maja 2011, 21:58

Witam ponownie.

Nistety dalej mam problemy ze swoim Audi .

Membrany zmienione. Na niby nowe oryginalne.

Dolot sprawdzony i jest szczelny.

Świece i przewody stosunkowo niedawno wymieniane.

I teraz tak: Odpalam z gazu.

Na zinym silniku ładnie szybko zapali i jak bede trzymał noge na gazie to i da siejechac ale podczass zmiany biegu nie trzyma obrótw i gaśnie i wogóle po puszczeniu nogi z gazu zgaśnie napewno .. jak osiągnie 50-60 stopni to juz trzyma obroty. I normalnie jeździ

Najgorzej jak zimny jest.

wtedy gasnie na potęgę....

Na benzynie nie ma problemu żadnego. zaraz po zapaleniu trzyma obrotyi jest ok.

Byłem u gazownika, gaz mi wyregulował. straciłem 30 zł i dalej nic... ani spalanie sie nie popr\awiło ani to gaśniecie.

kiedyś tak nie miałem....


co to moze byc.

Będę wdzieczny za rady.

kefas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 14 kwie 2011, 21:18
Lokalizacja: Opatów

Post autor: kefas » 21 maja 2011, 11:30

To mi ewidentnie wyglada na zle zlozony parownik gdyz ja tak mialem przy swoim aucie jak wymienialem membrany w parowniku firmy emmegas to to samo sie dzialo i pamietam ze kupe kasy zostawilem u gazownika ktory doslownie nic nie zrobil. wtedy rozkrecilem parownik na czesci pierwsze i zlozylem wg dolaczonej instrukcji do membran. tam byl wlasnie rysunek rozebranego parownika i zlozylem zgodnie z nia i auto zaczelo normalnie chodzic jeszcze zrobilem regulacje po tym zlozeniu i audi pali 11l na 100 km w cyklu mieszanym .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl