Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Pozycje przełącznika LPG

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
Mareczeq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 27 maja 2017, 10:42

Post autor: Mareczeq » 10 cze 2017, 16:27

A no to jak od gaźnikowca to na 0 odcinac powinno i to i to

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 11 cze 2017, 13:25

Mareczeq pisze:A no to jak od gaźnikowca to na 0 odcinac powinno i to i to
Zależy jak jest podłączone odcięcie wtrysku. Jeśli jest zrobione na stykach NC (zwarty w stanie spoczynku) przekaźnika to podłącza się to pod zasilanie elektrozaworów i dopiero gdy pojawi się zasilanie to "gazie" to odcina paliwo.

Jeśli ktoś podłączył przekaźnik pod żółty kabel z centralki to wtedy trzeba wykorzystać styk NO (rozwarty w stanie spoczynku) przekaźnika. Bo wtedy przy pracy na benzynie będzie zasilany.

Pierwsze opcja jest nawet lepsza w przypadku silnika z wtryskiem, bo po odłączeniu/awarii przełącznika będzie chodził na benzynie a jakby był podłączony tak instrukcja mówi to po odłączeniu przełącznika z wiązki nie odpali na benzynie.

Awatar użytkownika
Mareczeq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 27 maja 2017, 10:42

Post autor: Mareczeq » 11 cze 2017, 18:17

To ma sens. Lepiej niech odpali i jedzie na benzynie w razie awari niż miałby wogole

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga