[B3 1.8 PM] Pozycje przełącznika LPG
[B3 1.8 PM] Pozycje przełącznika LPG
Witam. Mam Audiczke B3 z silnikiem 1.8S PM i instalacją LPG drugiej generacji. Na przełączniku mam 3 pozycje I, 0 i II. Gdy jest przełączony na I to samochód odpala i jeździ na benzynie, pali sie czerwona kontrolka. Gdy przełącze na II to samochód pali z gazu, po przekręceniu zapłonu pali sie czerwona i zielona kontrolka a gdy zaczynam kręcić rozrusznikiem gaśnie czerwona a zostaje tylko zielona. Zastanawiam sie więc do czego służy pozycja 0. Nie świecą sie żadne kontrolki, w sumie to nie wiem na czym wtedy jade i na czym odpalam (prawdopodobnie na benzynie ale nie jestem pewien bo nie używam tego, ciągle mam na pozycji II). Wygląda to jakby przełącznik był pod gaźnik ale z tego co sie orientuje jest tam monowtrysk. Pomoże ktoś bo nie daje mi to spokoju.
Ostatnio zmieniony 10 cze 2017, 10:46 przez ciemny11, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdz czy pozycja 0 nie służy jako automat. Jesli tak, to autko odpala na benzynie, a po przekroczeniu pewnej liczby obrotów przerzuca na gaz. Poprostu ją odpal i przegazuj do 2500 obrotów i słuchaj takiego charakterystycznego cykniecia. Bedzie to oznaczało otwarcie cewki w parowniku i w butli. Bo wątpie żeby sam przerzucał na gaz po osiągnieciu pewnej temperatury. Raczej od obrotów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Pewnie masz przełącznik stag 2w albo podbny. Na II pozycji powinno być odpalanie na benzynie z przełączeniem na gaz po obrotach. Jeśli tak nie masz to masz uszkodzony albo źle wyregulowany przełącznik (reguluje się potencjometrem na boku).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
jesli mialby sie przełaczac przy temperaturze, to do parownika bedzie wkrecony czujnik temperatury. to taka jakby srubka z dlugim lbem, bodajze na 8emke klucz a z niej wychodza dwa kabelki. czarny i pomaranczowy. Jesli go nie ma to od obrotow przelaczanie jest zalezne. A tak jak Kolega wyzej napisal, moze byc cos juz z przelacznikiem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Z tego co pamiętam to można zamiast niego podłączyć staga 2w ale to niemal to samo.
Jeśli chcesz coś ze zintegrowanym sterownikiem gazu II generacji z możliwością ustawiania przez komputer to możesz pomyśleć o bingo M albo stagu 50. Ale to już więcej przerabiania.
[ Dodano: 2017-06-10, 13:09 ]
A to co masz to przełącznik do silników gaźnikowych więc na środku masz wypalanie benzyny z gaźnika a przy wtrysku samochód na pozycji 0 niemal natychmiast zgaśnie. Więc nic dziwnego że na pozycji II masz odpalenie i jazdę na benzynie bo gaźnikowiec się nie przełączy tak jak silnik na wtrysku.
Jeśli chcesz coś ze zintegrowanym sterownikiem gazu II generacji z możliwością ustawiania przez komputer to możesz pomyśleć o bingo M albo stagu 50. Ale to już więcej przerabiania.
[ Dodano: 2017-06-10, 13:09 ]
A to co masz to przełącznik do silników gaźnikowych więc na środku masz wypalanie benzyny z gaźnika a przy wtrysku samochód na pozycji 0 niemal natychmiast zgaśnie. Więc nic dziwnego że na pozycji II masz odpalenie i jazdę na benzynie bo gaźnikowiec się nie przełączy tak jak silnik na wtrysku.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Może być i tak jak masz teraz, bo masz podłączony przekaźnik odcinający wtrysk prosto razem z elektrozaworami lpg a nie do wyjścia odcięcia centralki i odcina wtrysk tylko wtedy gdy jest załączone lpg.ciemny11 pisze:pokombinowane z kablami skoro na 0 silnik nie gaśnie tylko hula na benzie.
Ale to nie ma znaczenia.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ale on ma centralkę od gaźnikowca.Mareczeq pisze:na pozycji 0 powinien na benzynie hulac.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga