[B3 1.8 PM] Pozycje przełącznika LPG
[B3 1.8 PM] Pozycje przełącznika LPG
Witam. Mam Audiczke B3 z silnikiem 1.8S PM i instalacją LPG drugiej generacji. Na przełączniku mam 3 pozycje I, 0 i II. Gdy jest przełączony na I to samochód odpala i jeździ na benzynie, pali sie czerwona kontrolka. Gdy przełącze na II to samochód pali z gazu, po przekręceniu zapłonu pali sie czerwona i zielona kontrolka a gdy zaczynam kręcić rozrusznikiem gaśnie czerwona a zostaje tylko zielona. Zastanawiam sie więc do czego służy pozycja 0. Nie świecą sie żadne kontrolki, w sumie to nie wiem na czym wtedy jade i na czym odpalam (prawdopodobnie na benzynie ale nie jestem pewien bo nie używam tego, ciągle mam na pozycji II). Wygląda to jakby przełącznik był pod gaźnik ale z tego co sie orientuje jest tam monowtrysk. Pomoże ktoś bo nie daje mi to spokoju.
Ostatnio zmieniony 10 cze 2017, 10:46 przez ciemny11, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdz czy pozycja 0 nie służy jako automat. Jesli tak, to autko odpala na benzynie, a po przekroczeniu pewnej liczby obrotów przerzuca na gaz. Poprostu ją odpal i przegazuj do 2500 obrotów i słuchaj takiego charakterystycznego cykniecia. Bedzie to oznaczało otwarcie cewki w parowniku i w butli. Bo wątpie żeby sam przerzucał na gaz po osiągnieciu pewnej temperatury. Raczej od obrotów
jesli mialby sie przełaczac przy temperaturze, to do parownika bedzie wkrecony czujnik temperatury. to taka jakby srubka z dlugim lbem, bodajze na 8emke klucz a z niej wychodza dwa kabelki. czarny i pomaranczowy. Jesli go nie ma to od obrotow przelaczanie jest zalezne. A tak jak Kolega wyzej napisal, moze byc cos juz z przelacznikiem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4753
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Z tego co pamiętam to można zamiast niego podłączyć staga 2w ale to niemal to samo.
Jeśli chcesz coś ze zintegrowanym sterownikiem gazu II generacji z możliwością ustawiania przez komputer to możesz pomyśleć o bingo M albo stagu 50. Ale to już więcej przerabiania.
[ Dodano: 2017-06-10, 13:09 ]
A to co masz to przełącznik do silników gaźnikowych więc na środku masz wypalanie benzyny z gaźnika a przy wtrysku samochód na pozycji 0 niemal natychmiast zgaśnie. Więc nic dziwnego że na pozycji II masz odpalenie i jazdę na benzynie bo gaźnikowiec się nie przełączy tak jak silnik na wtrysku.
Jeśli chcesz coś ze zintegrowanym sterownikiem gazu II generacji z możliwością ustawiania przez komputer to możesz pomyśleć o bingo M albo stagu 50. Ale to już więcej przerabiania.
[ Dodano: 2017-06-10, 13:09 ]
A to co masz to przełącznik do silników gaźnikowych więc na środku masz wypalanie benzyny z gaźnika a przy wtrysku samochód na pozycji 0 niemal natychmiast zgaśnie. Więc nic dziwnego że na pozycji II masz odpalenie i jazdę na benzynie bo gaźnikowiec się nie przełączy tak jak silnik na wtrysku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4753
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Może być i tak jak masz teraz, bo masz podłączony przekaźnik odcinający wtrysk prosto razem z elektrozaworami lpg a nie do wyjścia odcięcia centralki i odcina wtrysk tylko wtedy gdy jest załączone lpg.ciemny11 pisze:pokombinowane z kablami skoro na 0 silnik nie gaśnie tylko hula na benzie.
Ale to nie ma znaczenia.