[B3 1.8 PM] Pozycje przełącznika LPG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zależy jak jest podłączone odcięcie wtrysku. Jeśli jest zrobione na stykach NC (zwarty w stanie spoczynku) przekaźnika to podłącza się to pod zasilanie elektrozaworów i dopiero gdy pojawi się zasilanie to "gazie" to odcina paliwo.Mareczeq pisze:A no to jak od gaźnikowca to na 0 odcinac powinno i to i to
Jeśli ktoś podłączył przekaźnik pod żółty kabel z centralki to wtedy trzeba wykorzystać styk NO (rozwarty w stanie spoczynku) przekaźnika. Bo wtedy przy pracy na benzynie będzie zasilany.
Pierwsze opcja jest nawet lepsza w przypadku silnika z wtryskiem, bo po odłączeniu/awarii przełącznika będzie chodził na benzynie a jakby był podłączony tak instrukcja mówi to po odłączeniu przełącznika z wiązki nie odpali na benzynie.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga