[b3 80 1.8s 88r] problem z gazem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 09 sie 2007, 17:36
[b3 80 1.8s 88r] problem z gazem
mam audi 1.8s z gazem. na benzynie jest strasznie zamulony jak wcisnę pedał gazu to wpierw sie zamuli po chwili wyrwie jak strzała. tak na każdym biegu oprócz 5. znowu na gazie jeździ normalnie tylko pije jakieś 16l i nie mogę go wyregulować na parowniku bo jak kręcę w jedną stronę to gaśnie i w drugą też. co z tym mogę zrobić?? może to wina składu mieszanki??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 09 sie 2007, 17:36
Proponuję najpierw ustawić skład mieszanki na gaźniku.Jeżeli nie ma powera na początku to radzę w celu sprawdzenia sprawdzić wężyki podciśnienia. Jeżeli jest to 1.8S SF to zdejmij na chwilę węzyk który dochodzi do przepływomierza pod filtr powitrza.Radzę go zaślepić i się przejechać. Jeżeli auto pracuje normalnie to zaślepić na chwilę i ustawić przy 3tyś. obr/min
min. gazu na przewodzie gazowym. a max powietrza na parowniku. Tak zrobiłem i palił 11.
Pozdrawiam.
min. gazu na przewodzie gazowym. a max powietrza na parowniku. Tak zrobiłem i palił 11.
Pozdrawiam.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Grzes, bez urazy ale co Ty za bajki wypisujesz, jakie
Natomiast pełna zgoda co do wyregulowania gaźnika jako pierwszej czynności w tym przypadku.
, w parowniku nie ustawia się powietrza tylko czułość membrany I i II stopnia (stary typ podciśnieniowy) lub tylko II stopnia (tzw. elektronik). Kurcze ludzie nie piszcie takich rzeczy bo jeszcze ktoś zacznie kręcić na pałę tymi śrubami i dopiero narobi bigosu . Poza tym do porządnej regulacji I generacji należałoby się podpiąć z analizatorem spalin, ostatecznie jeśli autko ma sondę lambda to można się posiłkować jej wskazaniami, ale litości nie na pałę. Bo wszystko cacy jak się trafi w ustawienia, a jak nie... to trafi ale szlag głowicę. Spalanie 11l (jeśli to tylko miasto) to trochę za mało, a to znaczy, że mieszanka jest trochę za uboga co prowadzi do znacznego wzrostu temperatury spalania i w efekcie wcześniej czy później głowica do remontu (oby tylko).Grzes pisze:a max powietrza na parowniku
Natomiast pełna zgoda co do wyregulowania gaźnika jako pierwszej czynności w tym przypadku.
Zgadzam się z Denkiem. Ale ja tak ustawiałem w swojej b3 1.8s. hulała 4 lata u mnie
i dalej jeździ. Fakt, że wycięty był katalizator. :roll: W każdym bądź razie to są moje
doświadczenia.
[ Dodano: 2007-11-14, 17:20 ]
Aha.Przepraszam, nie chodziło mi o powietrze na parowniku tylko o czułość membrany.(pomyliłem tematy)
Jak spadały obroty to więcej nie kręciłem. :oops:
i dalej jeździ. Fakt, że wycięty był katalizator. :roll: W każdym bądź razie to są moje
doświadczenia.
[ Dodano: 2007-11-14, 17:20 ]
Aha.Przepraszam, nie chodziło mi o powietrze na parowniku tylko o czułość membrany.(pomyliłem tematy)
Jak spadały obroty to więcej nie kręciłem. :oops:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 09 sie 2007, 17:36
Z gaźnika do regulacji przepływu gazu używana jest jedynie przepustnica , żadne reulacje na benzynie nie mają wpływu na zużycie gazu , jedynine odpowiednie ustawienie wolnych obrotów na parowniku i odpowiednie dobranie ustawiena registra na rurze ma wpływ na pracę silnika ( moc , zamulenie ) i zużycie gazu . Ważną rzeczą jest również stan samego parownika a szczegulnie mambrany . Jeżeli jest sztywna i twarda to tylko jej wymiana może dać jakieś efekty ( niektórzy zalecają wówczas wymianę parownika) :cry:
- Brother_red
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 21 sty 2007, 20:58
- Lokalizacja: Kwidzyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 37
- Rejestracja: 09 sie 2007, 17:36