Witam.
Problem polega na tym, że komputer nie załącza gazu. Po zresetowaniu załącza(ale nie zawsze). Dopiero po jakimś czasie, jak silnik jest już bardzo ciepły, wtedy za każdym razem bez problemu. Jaka może być tego przyczyna?
Pozdrawiam.
[B4 ABK+LPG 2.0]Problem z instalacją gazową
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Napisz jaki masz ten komputer od gazu. Może masz czujnik temperatury aby nie dało się włączyć gazu gdy silnik jest zimny i on szwankuje.
Druga opcja to zaklejony smołą wydzielającą się z LPG elektrozawór, najczęściej na parowniku i do czasu aż się on nie rozgrzej nie otworzy dopływu LPG. Ja miałem tak przy parowniku BRC, musiałem czekać aż się nagrzeje albo puścić mu plus grubym kablem z akumulatora aby go "przełamało". Sprawdź czy wszystkie elektrozawory LPG pstrykają gdy poda im się plus.
[ Dodano: 2010-04-04, 11:32 ]
Jeszcze jedna opcja to to że zacina się silniczek krokowy na wężu (też od tej smoły) idącym do miksera (jeśli masz LPG II generacji).
Druga opcja to zaklejony smołą wydzielającą się z LPG elektrozawór, najczęściej na parowniku i do czasu aż się on nie rozgrzej nie otworzy dopływu LPG. Ja miałem tak przy parowniku BRC, musiałem czekać aż się nagrzeje albo puścić mu plus grubym kablem z akumulatora aby go "przełamało". Sprawdź czy wszystkie elektrozawory LPG pstrykają gdy poda im się plus.
[ Dodano: 2010-04-04, 11:32 ]
Jeszcze jedna opcja to to że zacina się silniczek krokowy na wężu (też od tej smoły) idącym do miksera (jeśli masz LPG II generacji).
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2010, 11:37 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 2 razy.
Sterownik to Landi Renzo. Przejechałem już na nim ponad 100tys kilometrów bezawaryjnie.
Parownik nie jest zatkany smołą. Sterownik nie jest podłączony przez czujnik temperatury.
Przedtem działał zaraz po zwiększeniu obrotów ponad 2tys. Obojętnie, czy silnik był zimny czy ciepły, załączał bez problemu. A teraz załącza po wielokrotnych próbach włączenia przyciskiem przełącznika "benzyna-gaz".
Parownik nie jest zatkany smołą. Sterownik nie jest podłączony przez czujnik temperatury.
Przedtem działał zaraz po zwiększeniu obrotów ponad 2tys. Obojętnie, czy silnik był zimny czy ciepły, załączał bez problemu. A teraz załącza po wielokrotnych próbach włączenia przyciskiem przełącznika "benzyna-gaz".
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie