Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT + LPG] problem ze spalaniem, pytania.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 28 paź 2013, 17:47

może go dławić bo zostaje za mało powietrza....rozbierz te doloty ala harmonijkowe i zostaw sam dolot od obudowy filtra powietrza i może nie będzie trzeba regulować. Ale jak spadło spalanie to jaka jest różnica? z ilu na ile spadło? silnik pracuję płynniej na nowych przewodach WN? no i jak miałeś stan przewodów bo moje stare "rozpadły się" przy wymianie w rękach... no i jakie założyłeś? mam nadzieje że nie Sentechy\Janmor itp G. tylko Boscha albo Beru\Ngk


P.s: Gdybyś wymienił przewody tak jak psiałem to kilkakrotnie jakiś rok temu miałbyś już problem rozwiązany <ok>

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 paź 2013, 18:07

Nie szukaj winy w przewodach, gdyby one miały znaczenie to by był większy problem niż większe spalanie. Auto by gasło i szarpało strzelało przerywało itd. A on nie miał tych problemów.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 paź 2013, 18:52

A robiłeś coś z parownikiem lpg? Dużo masz na nim nalatane. Może on dawkuje gaz jak mu się podoba skoro praktycznie nic nie ruszałeś poza przewodami spalanie spadło i napięcie na sondzie też spadło.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 28 paź 2013, 21:00

Jarewa pisze:Nie szukaj winy w przewodach, gdyby one miały znaczenie to by był większy problem niż większe spalanie. Auto by gasło i szarpało strzelało przerywało itd. A on nie miał tych problemów.
Nie zawsze się tak dzieje... zależy jak są uszkodzone przewody. U mnie przewody były śmietnik i tak jak pisałem wyżej rozpadly się w rękach a nawet jak deszcz lał silnik nie przerywał, nie szarpał itp historie.

Co do porownika to mój jest z 2005r i dalej lata bez problemu nie rozbierany a ile spala mi ABT z połaczeniu z CGT pisałem nie raz... co do sondy to się zgadzam i innego napięcia na niej ale to przy pracy na BP bo jak pamiętam piszemy o drugiej generacji więc pewnie jest emulator i sonda "wyłączona" podczas pracy na LPG, bynajmniej tak mam u siebie to rozwiązane.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 paź 2013, 21:11

ślepak pisze: co do sondy to się zgadzam i innego napięcia na niej ale to przy pracy na BP bo jak pamiętam piszemy o drugiej generacji więc pewnie jest emulator i sonda "wyłączona" podczas pracy na LPG, bynajmniej tak mam u siebie to rozwiązane.
Sonda pracuje cały czas, emulator jej nie wyłącza, tylko przestaje przekazywać jej sygnały do ecu silnika. Wpinając się przed emulatorem widać jej prawdziwe wskazania.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 28 paź 2013, 22:37

ślepak pisze:
Jarewa pisze:Nie szukaj winy w przewodach, gdyby one miały znaczenie to by był większy problem niż większe spalanie. Auto by gasło i szarpało strzelało przerywało itd. A on nie miał tych problemów.
Nie zawsze się tak dzieje... zależy jak są uszkodzone przewody. U mnie przewody były śmietnik i tak jak pisałem wyżej rozpadly się w rękach a nawet jak deszcz lał silnik nie przerywał, nie szarpał itp historie.

Co do porownika to mój jest z 2005r i dalej lata bez problemu nie rozbierany a ile spala mi ABT z połaczeniu z CGT pisałem nie raz... co do sondy to się zgadzam i innego napięcia na niej ale to przy pracy na BP bo jak pamiętam piszemy o drugiej generacji więc pewnie jest emulator i sonda "wyłączona" podczas pracy na LPG, bynajmniej tak mam u siebie to rozwiązane.
z przewodów prąd mnie kopnął tak, że w szpitalu wylądowałem, zdecydowanie były do wymiany :D
Temat ogarnięty tylko nie wiem czym na świecę pierwsza od kabiny przewód WN nie nachodzi tak całkiem. Wszystkie wtyczki od przewodów stykają się prawie z silnikiem a ta jedna jakby odstaje trochę i nie mogę dopchać tego za nic o.O Sprawdzałem świeca pewnie wkręcona, nie wiem ocb

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl