Witam wszystkich, na wstępie zanim się rozpiszę chciałbym was poinformować o swojej niewiedzy w tych sprawach, dzięki czemu piszę tutaj, aby z jednej strony nie zostać wydojonym na kasę, a z drugiej strony liczę na wyrozumiałość i pomoc.
Moim problem jest instalacja gazowa. Nie wiem której generacji i tak dalej, mam nadzieję że nie będzie z tym problemu. Więc tak:
Gaz jest manualny, czyli muszę wrzucić około 2-3 tyś obrotów aby przeskoczył na gaz.
Zazwyczaj kiedy przerzucam na gaz słychać charakterystyczne pstryknięcie z tyłu (w bagażniku mam butlę ;p) i jest cacy, rano zawsze pracuje tak jak by się dusił, ale po 10 sekundach zaczyna płynnie pracować i mogę jechać na gazie. Od jakiegoś czasu już tak nie jest. Słyszę czasem pstryknięciu z tyłu, ale gaśnie. Może to opiszę:
1. Odpalam samochód
2. Daję mu chwilę aby popracował
3. Zaczynam gazować, tak aby przełączył się na gaz
4. Cały czas trzymam nogę na gazie, samochód przerzuca na gaz
5. Cały czas trzymam nogę na gazie, i nic.. zero reakcji, po czym gaśnie.
Nie wiem w czym jest problem. rok temu dokładniej 14/07/2016 była zakładana nowa butla (53l) plus było uszczelnianie instalacji gazowej.
Zdarza się, że się przełączy na gaz i jadę, ale w trakcie jazdy mi rozłącza ten gaz, samochód mi gaśnie i muszę nacisnąć kontrolkę, aby nie włączył się znów na gaz przy ponownym uruchamianiu silnika.
Audi 80 b4 2.0 66kw
[B4 2.0 ABT] Samochód gaśnie przy przełączaniu na gaz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4754
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Złącza elektryczne którejś cewki elektrozawory lpg może nie łączyć:
Jedną cewkę możesz mieć na reduktorze: http://img.gazeo.pl/Porady_i_opinie/Red ... f83bc6.jpg
Drugą gdzieś dalej od reduktora pod maską: http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_1467_2.jpg
A trzecią masz na butli.
Zobaczy czy wtyczki dobrze siedzą na tych cewkach, nie mają luzu i nie złącza na cewce nie są skorodowane.
Raczej to problem elektryczny skoro przy jeździe się rozłącza bo sklejony elektrozawór się tylko nie otwiera a jak się otworzy to powinno to już bez odcięcia zasilania się nie zamknie.
Jedną cewkę możesz mieć na reduktorze: http://img.gazeo.pl/Porady_i_opinie/Red ... f83bc6.jpg
Drugą gdzieś dalej od reduktora pod maską: http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_1467_2.jpg
A trzecią masz na butli.
Zobaczy czy wtyczki dobrze siedzą na tych cewkach, nie mają luzu i nie złącza na cewce nie są skorodowane.
Raczej to problem elektryczny skoro przy jeździe się rozłącza bo sklejony elektrozawór się tylko nie otwiera a jak się otworzy to powinno to już bez odcięcia zasilania się nie zamknie.