Od tygodnia jestem właścicielem Audi z gazem drugiej generacji (V6 2.6 93r Avant w automacie silnik ABC). Samochód chodził tragicznie. Nie miał średnich obrotów, przerywał niemiłosiernie. Zdjąłem kolektor ssący, zużyłem dwie tuby poksipolu oraz tubę silikonu- auto chodzi jak nowe..
Teraz pytanko:
Zakupiłem Staga 200-używany na Alledrogo (ponoć w komplecie) Posiadam klucze, podstawową wiedzę na temat mechaniki oraz warunki do tego by samodzielnie sie pobawić z przełożeniem, jednak zupełnie nie znam się na instalacjach gazowych. Czy sobie poradzę, czy od razu uderzyć do specjalisty..?
[ABC V6 2.6 93r] samodzielna zmiana inst. gaz. (IIgen-sekw)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja zacząłem zakładać sekwencję czytając i oglądając montaże na lpgforum.dyzio767 pisze:Czy sobie poradzę, czy od razu uderzyć do specjalisty..?
Zobacz sobie schemat podłączeń elektrycznych tego sterownika bo dla osoby nieznającej się na elektryce to będzie najtrudniejsze.
Jak chcesz ładnie i z głową umieścić podzespoły to też trzeba się pomęczyć.
Ważne aby puścić przewody elektryczne żeby się nie przecierały i nie było pajęczyny. Najlepiej usunąć fabryczne peszle i porobić sobie wiązki owijając kable taśmą płócienną.
Tak samo z wodnymi i lotnego gazu.
Kupiłeś samego staga czy też komplet: wiązka, map-sensor, reduktor, wtryski?
aldi pisze:Nie wiem:)dyzio767 pisze:
Kupiłeś samego staga czy też komplet: wiązka, map-sensor, reduktor, wtryski?
Na foto było całe stado przeróżnych przewodów itp.. Sprzedający twierdzi, że jest to pełen komplet- do tego wymontowany "z głową". Wyrwałem to za 400zł, więc chyba nieźle.
Muszę jeszcze znaleźć ładny kolektor. Mój mimo iż działa, wygląda po mym klejeniu jak Frankenstein:)