Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT+LPG]Silnik po kapitalce, nowy LPG, problem

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
langi_88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 07 mar 2009, 17:21

[B4 2.0 ABT+LPG]Silnik po kapitalce, nowy LPG, problem

Post autor: langi_88 » 13 cze 2010, 13:28

Witam!
Mam mały problem.
Moja Audiczka dostała ostatnio kompletny remont silnika, wszystko nowe, głowica splanowana, uszczelki, pierscienie, rozrząd, itp.
Wszystko na cacy.
Pojeździłem tydzień i oddałem samochód do przerobienia na gaz II generacji Elpigazu.
Samochód po remoncie chodził super, ale pojawil sie pewien problem po zagazowaniu.
Jak silnik jest zimny to przy automatycznym przełączeniu sie na gaz szarpie.
Przełącza się powyżej automatycznie 2 tys. obrotów, jak jest ciepły to jest ok, jak zimny to szarpie. Jak przejadę troszkę na benzynie na zimnym i sam przełącze to jest ok.
Po remoncie bez gazu było ok.
Jutro udaje się do Epigazu, ale proszę o sugestie co może byc nie tak, może ktoś wie co może byc nie tak.
Pozdrawiam i dziękuje

Awatar użytkownika
ciechan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 lut 2010, 08:09
Lokalizacja: M-c Podlaski/Lublin
Kontakt:

Post autor: ciechan » 14 cze 2010, 07:44

Wydaje mi się, że nieprawidłowo ustawiona jest temp. przełączenia na LPG, powinna być 30stp. C.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 14 cze 2010, 10:48

Nieprawidłowo ustawiona jest czułość membrany w parowniku, przy zimnym silniku membrana jest zbyt sztywna i podciśnienie nie jest w stanie jej otworzyć.Jeśli jest to nowy parownik to podobno trzeba trochę pojeździć żeby membrana się "ułożyła" ale myślę że regulacja powinna przynieść szybszy efekt.

Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 14 cze 2010, 11:08

Poza regulacja instalacji LPG i sprawdzenia czy został dobrany odpowiedni mikser przyjrzał bym się instalacji NW. Jak się zakłada LPG trzeba zainwestować w dobre kable najlepiej BERU koszt ok 200zł kpl. lub NGK koszt ok 400zł? kpl. Jak się jeździ na kablach za 70zł to będą się różne cyrki działy - strzały, szarpania itp. Proponuje wymienić kable, kopułkę, palec na porządny sprzęt, jeżeli mają już swoje przejechane.
Wydaje mi się, że nieprawidłowo ustawiona jest temp. przełączenia na LPG, powinna być 30stp. C.
10C wystarczy. Ja osobiście zimą odpalam na Bp i przy temp. -15/-20 przełączam na LPG po minucie i wszystko gra, nie szarpie nie gaśnie jeździ jak zawsze. Te silniki pracują bardzo ładnie na LPG nawet przy bardzo niskich temp.

Awatar użytkownika
langi_88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 07 mar 2009, 17:21

Post autor: langi_88 » 14 cze 2010, 12:43

Hej!
Dziękuje za wskazania, dzisiaj odpaliłem rano samochód, sam się przełączył na gaz i wszystko było ok, tak samo wczoraj na zimnym silniku w godzinach nocnych.
Pojechałem dzisiaj do warsztatu gdzie przerabiałem na gaz, sprawdził wszystko, podłączył komputer i powiedział że wszystko jest ok.
Kazałem sprawdzic szczelnośc po przy stawaniu minimalnie czuję gaz, ale już coraz mniej.
Czy to jest normalne i ewentualnie gdzie szukac przyczyny jeżeli uklad gazowy jest szczelny?
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl