Sprawa sie tyczy sondy i jezeli jest ktos w stanie pomoc to sie nie bac i smialo mozna pisac w tym temacie


Podlaczylem interfejs to mojej audi 80 i sonda na PB nie pracuje stoi na jednej wartosci... po przelaczeniu na gaz ( 2 generacja ) sonda zaczyna pracowac tak jak powinna... Slyszalem o emulatorze sondy zakladanym na gazie i takie cudo posiadam wiem tez ze ma on za zadanie przeklamywanie sygnalu do ECU...
Audi duzo pali i pytanie mam takie... Czy duze spalanie moze byc przyczyna uszkodzonej sondy ktora podaje zly sygnal ? bo ja to rozumiem ze sterownik LPG bierze sygnal z np czasu wtrysku benzyny to skoro sonda nie chodzi na PB to i zle podaje sygnal do sterownika LPG... tylko czemu jest tak wysokie spalanie skoro emulator przeklamuje ECU... Dziwne ale prawdziwe... jest ktos w stanie pomoc ? Czy w przypadku uszkodzenia sondy w moim przypadku na LPG powinna palic normalnie ?? czy duzo duzo wiecej jak ma to miejsce...