Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8JN]Spada na niskie obroty i zdycha. Nie chodzi na Pb.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
tuitop
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 10 lis 2010, 17:06
Lokalizacja: Słupsk

[B3 1.8JN]Spada na niskie obroty i zdycha. Nie chodzi na Pb.

Post autor: tuitop » 16 gru 2010, 00:09

Witam.
Dzisiaj przytrafił mi się ogromny pech. <buu> Przeszukałem forum ale nie znalazłem przypadku odpowiadającemu mojemu. Otóż jadąc w trasie na LPG samochód zaczął tracić moc spadał na niskie obroty, szarpał, więc przerzuciłem się na Pb. Przejechałem jeszcze 1-1,5km i samochód zgasł. Nie mogłem go odpalić z benzyny. Dopiero na gazie odpalił. Zatrzymując się na światłach czy gdziekolwiek auto spadało z 2500 obrotów (tak zwykle jeżdżę) do ok 500-600 i tak mulił się. Dając gazu nie reagował, a gdy wrzuciłem bieg i puściłem sprzęgło zgasł. Jak odpaliłem to chodził ale jak szybko puściłem gaz to znowu spadło do 500 i zonk.
Wychodzi na to że mam dwa problemy:
- nie trzyma się na małych obrotach na LPG
- w ogóle nie chodzi na Pb
Mam isntalacje I generacji. Układ wtryskowy mechaniczny wielopunktowy. Do regulatora mieszanki dochodzi paliwo. :cry:

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 16 gru 2010, 06:30

Witam. No to są niestety minusy LPG w silniku z mechanicznym wtryskiem :-/ > A co do twojego problemu przeszukałbym silnik w kierunku szukania miejsca gdzie może zasysać lewe powietrze, bo prawdopodobne, że to w tym tkwi problem ;-)

tuitop
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 10 lis 2010, 17:06
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: tuitop » 16 gru 2010, 12:07

Dodam, że zaniepokoił mnie kontroler sondy lambda (STAG2-L) jest odłamany z zaczepu i wisiał. akurat nad nim jest zbiornik z płynem chłodniczym i trochę tego płynu (podczas nalewania poleciało na ten kontroler i na styki.
Z ciekawości odłączyłem go całkiem i odpaliłem i chodzi tak jak opisałem przypadek. czyli może być wina kontrolera ale nie jestem pewien.
a co do Pb to nadal szukam przyczyny.
czaję się wokół gumy od przepływomierza bo do niej jest podłączony przewód od parownika i uszczelniony jakimiś gumowymi opaskami jakimś silikonem i to jest sparciane. może tam dostaje się lewe powietrze :-/

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 16 gru 2010, 17:57

Bardzo możliwe, że tamtędy ssie lewe powietrze i ztąd te problemy ;-) Warto to poprawić i wtedy sprawdzić co się będzie działo.

tuitop
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 10 lis 2010, 17:06
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: tuitop » 16 gru 2010, 20:56

to nie lewe powietrze. wszystko sprawdziłem ale to nie to. na benzynie nadal nie chce zapalić a na LPG też nie trzyma wolnych obrotów i gaśnie. :-?

[ Dodano: 2010-12-21, 11:48 ]
Mam pytanie odnośnie rozdzielacza paliwa. Odkręciłem OD niego przewody wtryskowe i sprawdziłem czy leci benzyna i nie leci. Jedynie na wtryskiwacz rozruchowy leci. Wyjąłem rozdzielacz aby sprawdzić cylinderek czy jest sprawny i dobrze chodzi. Odkręciłem nastawnik ciśnienia (sprawny) i dmuchnąłem powietrze. Nie wylatuje powietrze przez te 4 otwory na wtryski. nawet regulując tym tłoczkiem. Co z nim? czy da się to naprawić? w ogóle na jakiej zasadzie rozdziela paliwo? POMOCY!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl