Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Sterownik do odpalania na gazie.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

[B3 1.8 PM] Sterownik do odpalania na gazie.

Post autor: jaco80 » 26 kwie 2017, 21:38

Koledzy potrzebuje zrobić tak aby bezproblemowo odpalać na gazie. Obecnie jeżdżę dużo po mieście co chwilę gasząc i odpalając ciepły silnik na benzynie co jest dla mnie bez sensu szczególnie że benzyny mi dość dużo pali...

Czy jest jakaś możliwość przeróbki Bingo M aby ominąć to czekanie przy awaryjnym odpalaniu na gazie? Jeśli nie to jaki sterownik do II generacji ma opcję normalnego odpalania na gazie? Domyślam się że pewnie trzeba wymienić sterownik i całe okablowanie?
Grammar nazi.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 26 kwie 2017, 22:05

jaco80 pisze:Jeśli nie to jaki sterownik do II generacji ma opcję normalnego odpalania na gazie? Domyślam się że pewnie trzeba wymienić sterownik i całe okablowanie?
Chyba z polskich to DT GAS Basic ma taką opcje. Stag 50/100/150 chyba też ma upierdliwą procedurę.
Możesz kupić taki zestaw do II generacji: http://ekogaz6.pl/zestaw-montazowy-stag ... p-209.html albo deczko taniej taki (ze sterownikiem bardziej udającym II generacje): http://www.phjacus.pl/E1-Uklad-sterujac ... W-p39.html
Albo sam przełącznik 2W: http://www.phjacus.pl/P1-Przelacznik-AC ... W-p41.html

Albo ustaw sobie w bingo przełączanie po obrotach rosnących przy 1000-1200 to będzie szybko się przełączał (tylko może szarpnąć przy pierwszym ruszaniu).

Jeśli ktoś zastąpił u ciebie krokowca śrubą to możesz sobie zrobić przełącznik (najlepiej monostabilny) załączający zasilanie na elektrozawory.

A tak ogólnie to coś słabo widzę opłacalność takiej przeróbki. Nawet przy spalaniu 10/godzinę w czasie odpalania to ci się szybko nie zwróci.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
audikom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 17 lip 2010, 14:49

Post autor: audikom » 26 kwie 2017, 23:42

Przełącznik Stag2-W daje takie możliwości.
Tu opis :http://www.ac.com.pl/pub/files/Instrukc ... tag2_W.pdf
A są jeszcze prostsze u staga w ogóle bez automatu.

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 01 maja 2017, 20:48

Dzięki wielkie za podpowiedzi.
Grammar nazi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga