Koledzy potrzebuje zrobić tak aby bezproblemowo odpalać na gazie. Obecnie jeżdżę dużo po mieście co chwilę gasząc i odpalając ciepły silnik na benzynie co jest dla mnie bez sensu szczególnie że benzyny mi dość dużo pali...
Czy jest jakaś możliwość przeróbki Bingo M aby ominąć to czekanie przy awaryjnym odpalaniu na gazie? Jeśli nie to jaki sterownik do II generacji ma opcję normalnego odpalania na gazie? Domyślam się że pewnie trzeba wymienić sterownik i całe okablowanie?
[B3 1.8 PM] Sterownik do odpalania na gazie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4753
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Chyba z polskich to DT GAS Basic ma taką opcje. Stag 50/100/150 chyba też ma upierdliwą procedurę.jaco80 pisze:Jeśli nie to jaki sterownik do II generacji ma opcję normalnego odpalania na gazie? Domyślam się że pewnie trzeba wymienić sterownik i całe okablowanie?
Możesz kupić taki zestaw do II generacji: http://ekogaz6.pl/zestaw-montazowy-stag ... p-209.html albo deczko taniej taki (ze sterownikiem bardziej udającym II generacje): http://www.phjacus.pl/E1-Uklad-sterujac ... W-p39.html
Albo sam przełącznik 2W: http://www.phjacus.pl/P1-Przelacznik-AC ... W-p41.html
Albo ustaw sobie w bingo przełączanie po obrotach rosnących przy 1000-1200 to będzie szybko się przełączał (tylko może szarpnąć przy pierwszym ruszaniu).
Jeśli ktoś zastąpił u ciebie krokowca śrubą to możesz sobie zrobić przełącznik (najlepiej monostabilny) załączający zasilanie na elektrozawory.
A tak ogólnie to coś słabo widzę opłacalność takiej przeróbki. Nawet przy spalaniu 10/godzinę w czasie odpalania to ci się szybko nie zwróci.
Przełącznik Stag2-W daje takie możliwości.
Tu opis :http://www.ac.com.pl/pub/files/Instrukc ... tag2_W.pdf
A są jeszcze prostsze u staga w ogóle bez automatu.
Tu opis :http://www.ac.com.pl/pub/files/Instrukc ... tag2_W.pdf
A są jeszcze prostsze u staga w ogóle bez automatu.