Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK+LPG 2.0] Strzały

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
lelum
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 28 sty 2008, 12:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lelum » 07 gru 2009, 11:01

centra futura

dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 10 cze 2008, 13:04

Post autor: dave » 07 gru 2009, 11:06

Mam gaz, ABS, brak ogrzewania foteli,brak climy.
Jakiej pojemności potrzebuje aku? bo nie wiem czy ten co teraz mam jest taki jak powinien być.

Awatar użytkownika
lelum
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 28 sty 2008, 12:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lelum » 07 gru 2009, 11:45

Producent zaleca 60ah, myślę że spokojnie wystarczy ci 53ah. Ja mam 60ah i nie ma żadnych problemów a nie jeżdżę za dużo.

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 07 gru 2009, 13:05

Tu jest temat akumulatorów ostatnio sama to przerabiam

https://audi80.pl/coupe-b4-20jaki-ak ... -vt511.htm

i tutaj stronka cała poświęcona akumulatorom możesz tam wpisać wszystkie parametry i dobierze ci odpowiedni do Twojego modelu

www.akumulator.pl

Ale w Twoim przypadku sprawdziłabym alternator, bo to raczej dziwne żeby odpalił i zgasł po 4 km gdyby to była wina słabego akumulatora to powinien się doładować, a jeśli alternator nie pracuje poprawnie to ciagnie bezpośrednio z akumulatra i wtedy jest mozliwe zgaśnięcie w trakcie jazdy.

Adusia

Post autor: Adusia » 07 gru 2009, 19:42

miałem taka przyczyne i okazało sie ze cewka zapłonowa padła wymienilem i gitara smiga do tej pory :-)

dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 10 cze 2008, 13:04

Post autor: dave » 08 gru 2009, 10:54

Zakupiłem wczoraj akumulator Centra Plus( o mało zwieracze mi nie puściły przy kasie)
i o dziwo silnik "odżył", auto przyspiesza znacznie lepiej i płynniej tak jak powinno.

Jest to możliwe ,że to przez akumulator? aż taka zmiana?

Narazie nic się nie dzieje, gaśnie co prawda na wolnych ale to wina odłączonej przepływki raczej, w czasie jazdy nic dziwnego się nie dzieje.

Pojeżdżę ze 2 tyg i jak nic podejrzanego się nie będzie działo spróbuje zreanimować przepływe lub kupić nową.

Tak btw da się naprawić termometr z przepływki?

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 08 gru 2009, 11:28

dave pisze:Jest to możliwe ,że to przez akumulator? aż taka zmiana?


Póki świeży i jest skad ciągnąć to może być ok pojeździj trochę a wtedy się zobaczy.

dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 10 cze 2008, 13:04

Post autor: dave » 08 gru 2009, 11:39

A sprawdzałem ładowanie i jest 14,1V

Chyba ,że jakimś cudem się gubi ale powinna wtedy chyba kontrolka zabłyszczeć tak?[/i]

[ Dodano: 2009-12-12, 21:32 ]
Witam ponownie!

Po wymianie akumulatora niestety przedwczesna radość. Autko dzisiaj umarło.
Przekręcę kluczyk i zostawię tylko włączoną stacyjkę pompa pompuje zapalają się kontrolki i gasną po czym dzieje się tak jakbym co sekundę przekręcał go tam i z powrotem.

Pali raz na 10 razy. Wymontowałem kostkę stacyjki i w pon założę nowa mam nadzieje.

Ale mam przeczucie ze to nie stacyjka jednak. Macie jakieś inne typy?

[ Dodano: 2009-12-16, 09:19 ]
Witam!

Kostka stacyjki wymieniona, problem pozostał.

Jade sobie nagle silnik przestaje ciągnąć i auto staje. Przy próbie odpalenia czasem "zdławi" rozrusznik tak jakby nie było prądu, ale przy ponownej próbie rozrusznik kręci super i auto zapala.

Plizz ma ktoś jeszcze jakieś pomysły, tak to wygląda jakby gdzieś zwarcie było lub nie styka coś.

Mechanik mówił ,że może silnik mase traci, ktoś wie gdzie jest zmasowany silnik?

[ Dodano: 2010-02-01, 12:36 ]
Witam ponownie!

Problemem okazał się generator halla.Po jego wymianie brak jakichkolwiek objawów gaśnięcia silnika.Wymieniłem też całą kopułkę i palec.

Teraz potrzebuje dobrego specjalistę od ustawiania zapłonu na terenie śląska cieszyńskiego.
Może ktoś polecić?

Awatar użytkownika
Fronek22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 07 mar 2009, 02:12
Lokalizacja: Lipsko

Post autor: Fronek22 » 18 maja 2010, 11:08

dave pisze:A sprawdzałem ładowanie i jest 14,1V

Chyba ,że jakimś cudem się gubi ale powinna wtedy chyba kontrolka zabłyszczeć tak?[/i]

[ Dodano: 2009-12-12, 21:32 ]
Witam ponownie!

Po wymianie akumulatora niestety przedwczesna radość. Autko dzisiaj umarło.
Przekręcę kluczyk i zostawię tylko włączoną stacyjkę pompa pompuje zapalają się kontrolki i gasną po czym dzieje się tak jakbym co sekundę przekręcał go tam i z powrotem.

Pali raz na 10 razy. Wymontowałem kostkę stacyjki i w pon założę nowa mam nadzieje.

Ale mam przeczucie ze to nie stacyjka jednak. Macie jakieś inne typy?

[ Dodano: 2009-12-16, 09:19 ]
Witam!

Kostka stacyjki wymieniona, problem pozostał.

Jade sobie nagle silnik przestaje ciągnąć i auto staje. Przy próbie odpalenia czasem "zdławi" rozrusznik tak jakby nie było prądu, ale przy ponownej próbie rozrusznik kręci super i auto zapala.

Plizz ma ktoś jeszcze jakieś pomysły, tak to wygląda jakby gdzieś zwarcie było lub nie styka coś.

Mechanik mówił ,że może silnik mase traci, ktoś wie gdzie jest zmasowany silnik?

[ Dodano: 2010-02-01, 12:36 ]
Witam ponownie!

Problemem okazał się generator halla.Po jego wymianie brak jakichkolwiek objawów gaśnięcia silnika.Wymieniłem też całą kopułkę i palec.

Teraz potrzebuje dobrego specjalistę od ustawiania zapłonu na terenie śląska cieszyńskiego.
Może ktoś polecić?
Ja miałem podobnie tyle, że silnik po rozgrzaniu mi się od razu gasł i już nie chciał odpalić, dopiero po odczekaniu jak tylko przestygło odpalał z pierwszego na dotyk, mechanik mnie zmylił mówiąc, że to nie hall i straciłem przez to akumulator.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl