Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80B4 2.0 ABK]szarpie na benzynie a strzela na gazie

Wszystko co związane z LPG
belzebub500
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[80B4 2.0 ABK]szarpie na benzynie a strzela na gazie

Post autor: belzebub500 » 18 kwie 2009, 21:05

Na początku - jestem laikiem.
Problem pojawił się 3 miesiące temu auto szarpało na benzynie a strzelało na gazie. Pomyślałem świece do wymiany. Wymieniłem kable, świece, kopułkę i palec, ale zarzucił mi mechanik że były marnej jakości. Jeszcze raz wymieniłem to wszystko na Beru. Wymienione zostało też: czujnik temperatury wtrysku, jakiś czujnik coś... stukowego (nie pamiętam ale kosztował 250 złociszy), następnie wymieniłem przepływomierz, przekaźnik nr 30 pod kierownicą i dalej to samo. Mam dość. Dodam że części wymienione były nowe i oryginalne, nie ma błędów na komputerze (sprawdzałem u dwóch mechaników). Strzały są tak mocne że obudowa filtra się rozwaliła w mak. Czy ktoś potrafi mi doradzić co jeszcze mam sprawdzić lub wymienić by zaczęło jeździć normalnie? Ratujcie.

Witaj to że jesteś początkujący nie zwalnia Cię z obowiązku zapoznania się z regulaminem i stosowaniem się do niego.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2009, 20:27 przez belzebub500, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: czarekj » 18 kwie 2009, 22:39

Poczytaj trochę reulamin. Jak temat się uchowa to pomożemy. Na razie nie ma sensu się rozpisywać bo wątek pewnie wyląduje w koszu.

Czy zapłon był w jakikolwiek sposób przestawiany?

belzebub500
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: belzebub500 » 19 kwie 2009, 07:39