[B4 2.0 ABT] Ustawianie emulacji sondy lambda DT Gas System
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jak masz na masę nie ma limitu adaptacji bo sterownik nie uczy się wtedy bo nie ma odniesienia wchodzi w tryba awaryjny a o limicie krzyczy wtedy jak sonda nie działa prawidłowo a zwarcie do masy wcale nie chodziło o zwarcie do masy tylko za słaby sygnał z sondy a ze komputer nie zna takich błędów to rzuca tylko to co zna zwarcie do masy co oznacza za ubogo i zwarcie do plusa co oznacza bogatą mieszankę.
Dlatego maciek wspomniał o tym że najlepiej jest zwarcie do masy sterownik nie uczy się cały czas jest na mapach startowych.
Dlatego maciek wspomniał o tym że najlepiej jest zwarcie do masy sterownik nie uczy się cały czas jest na mapach startowych.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Maciek juz dawno tobie powiedział, a ja tylko dodam że zależy jeszcze od rocznika bo nowsze mono lubią reset ECU ciągły.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2016, 21:29 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
audi94 pisze: to co zrobić że by uchronić się od błędów ?
albo
albo wywalić gazJarewa pisze:Zeby się uchronić od błędów sondy to tylko LPG 3 generacji minimum.
Po za tym jak patrzę to pierwszego posta o swoich problemach napisałeś dobrze ponad rok temu, więc jak przez rok ci to nie przeszkadzało to jeździj tak dalej i tyle.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
Przestawiłem emulację na Mase i rodzaj sondy na 1V, na LPG bez zmian dobrze pracuje tylko na wolnych obrotach falują trochę obroty a na benzynie z tym odpalaniem to jeszcze nie wiem bo obecnie robię reset ECU. Po niżej załączam zdjęcia jak mam ustawiony gaz i jakie są jego parametry.
https://zapodaj.net/a9b061b6c51e1.jpg.html
https://zapodaj.net/1748843fbeadb.jpg.html
https://zapodaj.net/f6296bda90174.jpg.html
https://zapodaj.net/a9b061b6c51e1.jpg.html
https://zapodaj.net/1748843fbeadb.jpg.html
https://zapodaj.net/f6296bda90174.jpg.html
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Z tego co widać to na biegu jałowym krokowy (od gazu na wężu) sterownik zamyka do ustawionego limitu ale pomimo to na sondzie bogato. Da jeszcze screena z tego ekranu: https://zapodaj.net/f6296bda90174.jpg.html ale przy obrotach podniesionych do 3000 na luzie.
Wtedy będzie wiadomo czy kręcić na reduktorze czy w programie.
Zobacz czy w ogóle masz krokowy na wężu doprowadzającym gaz, bo gazownicy z alergia na komputery wyrzucają ją i wstawiają śrubę.
Wtedy będzie wiadomo czy kręcić na reduktorze czy w programie.
Zobacz czy w ogóle masz krokowy na wężu doprowadzającym gaz, bo gazownicy z alergia na komputery wyrzucają ją i wstawiają śrubę.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Na 90% jest ten krokowy na wężu od gazu jutro zrobię zdjęcia i wstawię, bo dzisiaj już późno jest.
[ Dodano: 2016-12-30, 20:30 ]
Zrobiłem adaptację na benzynie ale dalej ma problem z odpaleniem, może trochę lepiej na wolnych obrotach pracuje bardziej stabilnie. Jeszcze podjadę w najbliższym czasie do mechanika, aby sprawdził mi ustawienie zapłonu bo może zapłon jest źle ustawiony i przez to są te problemy z odpalaniem chociaż dziwne jest że nie zawsze one występują czasami (często) pali dobrze. Bo sam bez lampy stroboskopowej nie dam rady sprawdzić ustawienia zapłonu ?
[ Dodano: 2016-12-31, 14:25 ]
Takie są odczyty na LPG przy około 3000 tyś. obrotów.
https://zapodaj.net/29d4d0d6677c7.jpg.html
https://zapodaj.net/9bc0864037b37.jpg.html
https://zapodaj.net/977dac2af0bb7.jpg.html
https://zapodaj.net/90200c815ea7f.jpg.html
https://zapodaj.net/2fea24fbbeac1.jpg.html
Mam również problem z połączeniem się z vagiem, kupiłem vag kkl niebieski ale nie mogę się połączyć, mianowicie łączy się ale nie z czytuje danych z Vaga.
Takie coś wyskakuje, brak informacji:
https://zapodaj.net/c7833dc7e4c87.jpg.html
[ Dodano: 2016-12-30, 20:30 ]
Zrobiłem adaptację na benzynie ale dalej ma problem z odpaleniem, może trochę lepiej na wolnych obrotach pracuje bardziej stabilnie. Jeszcze podjadę w najbliższym czasie do mechanika, aby sprawdził mi ustawienie zapłonu bo może zapłon jest źle ustawiony i przez to są te problemy z odpalaniem chociaż dziwne jest że nie zawsze one występują czasami (często) pali dobrze. Bo sam bez lampy stroboskopowej nie dam rady sprawdzić ustawienia zapłonu ?
[ Dodano: 2016-12-31, 14:25 ]
Takie są odczyty na LPG przy około 3000 tyś. obrotów.
https://zapodaj.net/29d4d0d6677c7.jpg.html
https://zapodaj.net/9bc0864037b37.jpg.html
https://zapodaj.net/977dac2af0bb7.jpg.html
https://zapodaj.net/90200c815ea7f.jpg.html
https://zapodaj.net/2fea24fbbeac1.jpg.html
Mam również problem z połączeniem się z vagiem, kupiłem vag kkl niebieski ale nie mogę się połączyć, mianowicie łączy się ale nie z czytuje danych z Vaga.
Takie coś wyskakuje, brak informacji:
https://zapodaj.net/c7833dc7e4c87.jpg.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga