[B4 2.0 ABT] Ustawianie emulacji sondy lambda DT Gas System
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Na wyższych obrotach praca krokowego wygląda dobrze. Spróbuj mają podpięty komputer i silnik pracujący na lpg skręcić bypass na reduktorze a jeśli jest wkręcony do końca to przykręć napięcie membrany. Przy regulacji patrze kiedy sonda zacznie oscylować w programie od gazu. Ustaw tak aby krokowy pracował w połowie zielonego pola.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Wkręcaj patrząc na pracę krokowca w programie od gazu. Jeśli wkręcisz do końca a dalej będzie stał na dolnej wartości to wykręć z pół obrotu i przykręcaj napięcie membrany.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Aha ok, bo teraz wkręciłem bypass do końca ale bez podpinania pod komputer LPG i patrzenia czy coś się zmienia bo dzisiaj nowy rok i nie wypada ale nie zauważyłem jakieś zmiany, na wolnych obrotach dalej są takie małe drgania. Ten krokowiec w programie od LPG to który to wykres ?
https://zapodaj.net/29d4d0d6677c7.jpg.html
https://zapodaj.net/29d4d0d6677c7.jpg.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Położenie zaworu obserwuj. Pod tym napisem masz aktualne i do tego powyżej jest zaznaczone na zielone zakres jego pracy.
TPS też coś masz dziwnie podpięty skoro przy trzymaniu obrotów na 3000 pokazuje 5V. Pewnie ktoś podpiął go styk puszczonej przepustnicy.
TPS też coś masz dziwnie podpięty skoro przy trzymaniu obrotów na 3000 pokazuje 5V. Pewnie ktoś podpiął go styk puszczonej przepustnicy.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Chyba w tym wypadku można co najwyżej zwiększyć pracy krokowca. Ale to zła droga, bo wtedy pogorszy się reakcja na pedał gazu. Będziesz miał mocno przymkniętego krokowca na biegu jałowym a jak dasz gazu to zanim go otworzy na podstawie danych z sondy to minie sekunda.
Nawet instrukcje od KME mówią że najpierw trzeba zrobić kalibracje pracy krokowca na obrotach a później wyregulować parownik na obr. biegu jałowego tak aby krokowy pracował w tym samym zakresie co na podniesionych obrotach.
Więc należy dążyć do tego aby na obrotach biegu jałowego i podwyższonych krokowy od gazu pracował w takim samym zakresie.
Jeszcze są jakieś otwarcia od TPSu przy niskich i wysokich obrotach ale to nie jest wyjaśnione nawet w instrukcji o co z tym chodzi.
Nawet instrukcje od KME mówią że najpierw trzeba zrobić kalibracje pracy krokowca na obrotach a później wyregulować parownik na obr. biegu jałowego tak aby krokowy pracował w tym samym zakresie co na podniesionych obrotach.
Więc należy dążyć do tego aby na obrotach biegu jałowego i podwyższonych krokowy od gazu pracował w takim samym zakresie.
Jeszcze są jakieś otwarcia od TPSu przy niskich i wysokich obrotach ale to nie jest wyjaśnione nawet w instrukcji o co z tym chodzi.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Ok to w sobotę spróbuję to wyregulować na parowniku.
A odnośnie interfejsu do vagu kupiłem i coś nie chce działać.
Kupiłem z tej aukcji:
http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 34714.html
Przejściówkę mam, odpalam Polski Vag 4.9 czy Vag Com i wyskakuje takie coś:
https://zapodaj.net/c7833dc7e4c87.jpg.html
Nie z czytuje danych ze sterownika i nie wiem co jest.
A odnośnie interfejsu do vagu kupiłem i coś nie chce działać.
Kupiłem z tej aukcji:
http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 34714.html
Przejściówkę mam, odpalam Polski Vag 4.9 czy Vag Com i wyskakuje takie coś:
https://zapodaj.net/c7833dc7e4c87.jpg.html
Nie z czytuje danych ze sterownika i nie wiem co jest.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga