[B4 2.0 ABT] Ustawianie emulacji sondy lambda DT Gas System
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Na wyższych obrotach praca krokowego wygląda dobrze. Spróbuj mają podpięty komputer i silnik pracujący na lpg skręcić bypass na reduktorze a jeśli jest wkręcony do końca to przykręć napięcie membrany. Przy regulacji patrze kiedy sonda zacznie oscylować w programie od gazu. Ustaw tak aby krokowy pracował w połowie zielonego pola.
Aha ok, bo teraz wkręciłem bypass do końca ale bez podpinania pod komputer LPG i patrzenia czy coś się zmienia bo dzisiaj nowy rok i nie wypada ale nie zauważyłem jakieś zmiany, na wolnych obrotach dalej są takie małe drgania. Ten krokowiec w programie od LPG to który to wykres ?
https://zapodaj.net/29d4d0d6677c7.jpg.html
https://zapodaj.net/29d4d0d6677c7.jpg.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Chyba w tym wypadku można co najwyżej zwiększyć pracy krokowca. Ale to zła droga, bo wtedy pogorszy się reakcja na pedał gazu. Będziesz miał mocno przymkniętego krokowca na biegu jałowym a jak dasz gazu to zanim go otworzy na podstawie danych z sondy to minie sekunda.
Nawet instrukcje od KME mówią że najpierw trzeba zrobić kalibracje pracy krokowca na obrotach a później wyregulować parownik na obr. biegu jałowego tak aby krokowy pracował w tym samym zakresie co na podniesionych obrotach.
Więc należy dążyć do tego aby na obrotach biegu jałowego i podwyższonych krokowy od gazu pracował w takim samym zakresie.
Jeszcze są jakieś otwarcia od TPSu przy niskich i wysokich obrotach ale to nie jest wyjaśnione nawet w instrukcji o co z tym chodzi.
Nawet instrukcje od KME mówią że najpierw trzeba zrobić kalibracje pracy krokowca na obrotach a później wyregulować parownik na obr. biegu jałowego tak aby krokowy pracował w tym samym zakresie co na podniesionych obrotach.
Więc należy dążyć do tego aby na obrotach biegu jałowego i podwyższonych krokowy od gazu pracował w takim samym zakresie.
Jeszcze są jakieś otwarcia od TPSu przy niskich i wysokich obrotach ale to nie jest wyjaśnione nawet w instrukcji o co z tym chodzi.
Ok to w sobotę spróbuję to wyregulować na parowniku.
A odnośnie interfejsu do vagu kupiłem i coś nie chce działać.
Kupiłem z tej aukcji:
http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 34714.html
Przejściówkę mam, odpalam Polski Vag 4.9 czy Vag Com i wyskakuje takie coś:
https://zapodaj.net/c7833dc7e4c87.jpg.html
Nie z czytuje danych ze sterownika i nie wiem co jest.
A odnośnie interfejsu do vagu kupiłem i coś nie chce działać.
Kupiłem z tej aukcji:
http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 34714.html
Przejściówkę mam, odpalam Polski Vag 4.9 czy Vag Com i wyskakuje takie coś:
https://zapodaj.net/c7833dc7e4c87.jpg.html
Nie z czytuje danych ze sterownika i nie wiem co jest.