Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 90 2.3 NG+blos] Wolno się wkręca na obroty

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

[B3 90 2.3 NG+blos] Wolno się wkręca na obroty

Post autor: Leszek » 31 sie 2009, 20:05

Witam.
Moja Audi 90 2.3NG+blos ma problemy z wkręcaniem się na obroty. Na postoju silnik ładnie szybko wchodzi na obroty, jednak w czasie jazdy robi to dużo wolniej. Jak przycisną by np. coś wyprzedzić to muszę stopniowo (albo lekko, nie do końca) wciskać gaz bo jest wrażenie jak by się przylewała lekko. Nawet i to nie do końca pomaga.
Na mikserze ciągła cały czas równo. Może też nie aż tak szybko się wkręcała ale czuć było że cały czas nabiera prędkość. A tu zmiana biegu lekko przyspiesza i jak by kończył się gaz albo przylewało by ją.
Miał ktoś coś podobnego?
Zwiększenie dawki gazu nic nie daje. Zmniejszenie to tak jak by kończył się gaz.
A może coś z zapłonem?
Pomóżcie, bo nie mam już pomysłów :-(

Awatar użytkownika
ivaszko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 25 maja 2008, 00:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ivaszko » 31 sie 2009, 21:15

Kolego Leszek, jest tylu dobrych gazowników w bydgoszczy <ok> za regulacje zapłacisz 50-70zł i samochód będzie śmigał bez problemu.
A na moje jak podkręcenie dawki gazu nic nie daje to trzeba mu dać więcej powietrza.

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 31 sie 2009, 22:42

ivaszko pisze:jest tylu dobrych gazowników w bydgoszczy
byłem dziś u kilku i albo nie wiedzieli co to jest blos albo mówili że co tu regulować. Że są tylko 2 śruby i nie ma co za wiele regulować. Jutro albo pojutrze jadę do jednego (znam właściciela i wiem że jest dobry w regulacji) na ul. glinki. Zobaczę co wyczaruje.
Poza tym problem polega ze mozna kręcić (zwiększać/zmniejszać dawkę) i nic a nic lepiej nie jest. A powinna być różnica. Z gazem nie przy jednym aucie robiłem i śmigały ok.
P.S.
ivaszko, kiedy wpadniesz na spota?

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 31 sie 2009, 23:12

kolego tak jak pisałem wcześniej, na analizatorze ustawić mieszanke tak zeby na wolnych (mała sruba w blosie) lambda wskazywała 1,00 i na wysokich ok 3 - 3500 (duza sruba) tak samo, lambda musi wskazywac 1,00

a i dobrze ze o zapłonie wspomniałes, normalnie NG ma zapłon ustawiony na 17 stopni, ale jak masz gaz to najlepiej go ustawić na 19

ps ustawic mieszanke mozesz sam na stacji kontroli pojazdow, zaplacisz tylko za podlączenie analizatora

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 31 sie 2009, 23:26

papaj pisze:normalnie NG ma zapłon ustawiony na 17 stopni
Na 15 chyba

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 31 sie 2009, 23:38

nie wykluczam ze mogłem się pomylic

kaline1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kaline1984 » 01 wrz 2009, 17:56

Witam. Z tego co czytałem na forum to przy blosie reduktor musi być rozkręcony na max.

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 01 wrz 2009, 18:09

ja u siebie reduktora się nie czepiałem,jeżdze na takim jak miałem ustawiony pod mixer,i nie ma żadnych problemów

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl