Witam, Panowie
Jest to mój pierwszy post, na tym forum przyznaje z góry, iż większego lajka jeśli chodzi o 80'tke ode mnie nie ma...
Ale do sedna, sytuacja tego typu, iż wskaźnik poziomu gazu na desce rozdzielczej cały czas pokazuje rezerwe mimo, iż gaz zalany jest do pełna. W bagażniku w butli zauważyłem luźne dwa kabelki wychodzące z tego "magnetycznego licznika?" wyglądają na wyrwane. Czy jest to spowodowane owymi kabelkami czy one nie mają nic z tym wspólnego? Zdjęcia nie posiadam ale wrzucę wam przykład:
Jeżeli to jest winowajca to proszę o instrukcje gdzie mam je podłączyć tylko w ciut mniej profesjonalny sposób, jak dla debila po prostu.
Z góry dzięki
[80 B3 1.8] Wskaźnik poziomu gazu cały czas pokazuje rezerwe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 cze 2012, 21:44
Witam.
Moim skromnym zdaniem powinno być tak jeden kabelek ma być podłączony do masy czyli przykręcasz pod którąś śrubkę od całego elektrozarowu w butli natomiast drugi łączysz najprawdopodobniej z białym który wychodzi z centralki (sterownikiem) który przełącza BP i LPG . zerknij od dołu auta wzdłuż rurki miedzianej powinien iść przewód 2-u żyłowy jedna żyła to + zasilający elektrozawór na butli a druga żyła to właśnie od rezerwy (często się zdarza jak sie jeździ po polnych drogach że szoruje się brzuchem po ziemi.
Moim skromnym zdaniem powinno być tak jeden kabelek ma być podłączony do masy czyli przykręcasz pod którąś śrubkę od całego elektrozarowu w butli natomiast drugi łączysz najprawdopodobniej z białym który wychodzi z centralki (sterownikiem) który przełącza BP i LPG . zerknij od dołu auta wzdłuż rurki miedzianej powinien iść przewód 2-u żyłowy jedna żyła to + zasilający elektrozawór na butli a druga żyła to właśnie od rezerwy (często się zdarza jak sie jeździ po polnych drogach że szoruje się brzuchem po ziemi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 24 cze 2012, 21:44
kylo40 pisze:Witam.
Moim skromnym zdaniem powinno być tak jeden kabelek ma być podłączony do masy czyli przykręcasz pod którąś śrubkę od całego elektrozarowu w butli natomiast drugi łączysz najprawdopodobniej z białym który wychodzi z centralki (sterownikiem) który przełącza BP i LPG . zerknij od dołu auta wzdłuż rurki miedzianej powinien iść przewód 2-u żyłowy jedna żyła to + zasilający elektrozawór na butli a druga żyła to właśnie od rezerwy (często się zdarza jak sie jeździ po polnych drogach że szoruje się brzuchem po ziemi.
Poszedł POMÓGŁ, dzięki podłączyłem owe kable, wyregulowałem wszystko gra. Jeszcze raz dzięki, temat do zamknięcia.