Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 16v 6a] wymiana parownika.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
maca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 17 kwie 2009, 16:35

[B3 2.0 16v 6a] wymiana parownika.

Post autor: maca » 21 lis 2010, 09:23

Wiatm.
Chce wymienić parownik bo nie ma filterka w instalacji (nie było jak kupiłem) na taki co ma wbudowny filterek.
Byłem u gazownika wszyscy go w okolicy polecają czyli raczej dobry.
I gościu chce mi zamotnować parownik (pokazywał mi go ) nie pamiętam nazwy ani modelu, ale mówł że jakiś lepszy.
Teraz problem ten parownik miał napiś 100HP
a mój silnik ma 136KM
Gościu twierdzi że te 100HP to prawie jak 150KM
ale z wikipedi wyczytałem że
1 HP= 1,0139 KM
I kto teraz ma racje??
pozdrawiam
Sprawdze jaki mam teraz i dopisze zaraz

Awatar użytkownika
ivaszko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 25 maja 2008, 00:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ivaszko » 21 lis 2010, 10:18

Potrzebujesz parownik minimum 140Hp

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 21 lis 2010, 10:39

ivaszko pisze:Potrzebujesz parownik minimum 140Hp
kolega dobrze mówi, potrzebujesz większy reduktor. Gazownik chce Cię zrobić w trąbę. Jak by Ci założył ten mniejszy to będą problemy z osiągami na gazie.

maca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 17 kwie 2009, 16:35

Post autor: maca » 23 lis 2010, 09:39

witam
dziekuje za odpowiedzi
byłem dzisiaj u gazownika sie dogadałem że mam sobie kupić sam z alledrogo większy jaki będe chcaił i on mi go już tylko wymieni.
polecał firme i model Reduktor (Parownik) TOMASETTO 140 HP mod. AT-07 (do mocy 140KM) model zintegrowany z filtrem
wiem że to nie najlepsza firma ale muszę mieć taki z wbudowanym filtrem gazu
pozdrawiam

Awatar użytkownika
ivaszko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 25 maja 2008, 00:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ivaszko » 23 lis 2010, 09:48

mam taki parownik trzy lata i nie narzekam ;-) Tylko do twojego silnika musisz mieć króciec kompensacji do mechanicznego wtrysku i to musi byc taki parownik http://allegro.pl/reduktor-tomasetto-z- ... 14367.html

maca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 17 kwie 2009, 16:35

Post autor: maca » 23 lis 2010, 10:30

witam
to mnie zmartwiłeś kolego
bo już zamówiłe ten który wskazałem ja w linku
ale byłem zobaczyć w samochodzie i co prawda stary parownik ma takie wyjście z tyłu obudowy ale idzie od niego zwykły wąż gumowy i wchodzi w zewnetrzna obudowe miksera.
TYLKO ten wąż jest ciepły tak jak by w nim był płyn chłodniczy i miał ogrzewać mikser.
czyli wychodzi że tej kompesencji i tak nie mam a samochód chodzi w miarę dobrze jak się juz nagrzeje.
zadzwonie jeszcze do allegro czy można zwrócić jakby nie pasował.
pozdrawiam

problem rozwiązałem domówiłem na allegro pokrywe parownika z kompesensją, które są zamienne.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 23 lis 2010, 19:29

wiem że to nie najlepsza firma
Tomasetto to dobra firma :mrgreen:

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 23 lis 2010, 20:08

100HP (horse power) = 100KM ( koni mechanicznych) - to jest to samo.

maca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 17 kwie 2009, 16:35

Post autor: maca » 26 lis 2010, 09:45

witam
parownik wymieniony na 140HP z kompensacją
wszystko ładnie chodzi.
dowiedziałem się że mam instalacja II generacji ale taką najprostszą że nawet komutera nie da się podłączyć, a komuter od instalacji to tylko taka ściema i bez niego też by chodziło.
Regulacja to na słuch ewentualnie podpiąć sie pod sąde albo na analizator ale gazownik stwierdził żebym zrobił 1000 km i wtedy przyjechać na regulację.
Samochód troche słabiej ciągnie ale za to do 6500 rmp to bez problemu poszedł a na starym niechciał.
pozdrawiam i dziękuje za szybką pomoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl