[B4 ABK] Zamiana instalacji LPG
[B4 ABK] Zamiana instalacji LPG
Witam.
Przegladam forum od wczoraj i nie znalazłem nic na ten temat, więc postanowiłem założyć nowy temat. Jeśli cos takiego juz było to przepraszam.
jestem szczesliwym posiadaczem ABK i jak wielu "szczęsliwców" mam problemy z gazem ...
strzały itd ....
kilka dni temu zrobiłem sobie mały remoncik :
wymiana uszczelki pod głowicą i pozostałych uszczelek w silniku i przy silniku
wymiana kopułki, palca i przewodów (niestety nie Beru bo nie mieli)
posiadam LPG II gen BINGO-M
pytanie brzmi :
czy po założeniu sekwencji problemy znikną ?? chodzi mi o wystrzały
czy da sie coś zachować z dotychczasowej instalacji żeby nie trzeba bylo ponosić dodatkowych kosztów ??
wyczytałem na forum że jest jeszcze BLOS, ale czy to dobre rozwiazanie ?? i czy wyeliminuje strzały ??
autkiem dojeżdzam do pracy jakies ok 30km, czasem w 5 osób. W tej chwili zależy jak mu sie zachce .... czasem jedzie, czasem strzeli itd... na ta chwile odpialem kostke od przepustnicy i jakoś idzie jechać, problem jest tylko na benzynie bo gaśnie zanim sie nagrzeje.
prosze o opinie.
Pozdrawiam
Tomek
Przegladam forum od wczoraj i nie znalazłem nic na ten temat, więc postanowiłem założyć nowy temat. Jeśli cos takiego juz było to przepraszam.
jestem szczesliwym posiadaczem ABK i jak wielu "szczęsliwców" mam problemy z gazem ...
strzały itd ....
kilka dni temu zrobiłem sobie mały remoncik :
wymiana uszczelki pod głowicą i pozostałych uszczelek w silniku i przy silniku
wymiana kopułki, palca i przewodów (niestety nie Beru bo nie mieli)
posiadam LPG II gen BINGO-M
pytanie brzmi :
czy po założeniu sekwencji problemy znikną ?? chodzi mi o wystrzały
czy da sie coś zachować z dotychczasowej instalacji żeby nie trzeba bylo ponosić dodatkowych kosztów ??
wyczytałem na forum że jest jeszcze BLOS, ale czy to dobre rozwiazanie ?? i czy wyeliminuje strzały ??
autkiem dojeżdzam do pracy jakies ok 30km, czasem w 5 osób. W tej chwili zależy jak mu sie zachce .... czasem jedzie, czasem strzeli itd... na ta chwile odpialem kostke od przepustnicy i jakoś idzie jechać, problem jest tylko na benzynie bo gaśnie zanim sie nagrzeje.
prosze o opinie.
Pozdrawiam
Tomek
ja pierdziele taka instalacji w takim aucie ? no ja bym się bał z takim czymś jezdzić V6,no i tak jak piszesz są efekty w postaci strzałów.Kolego nie oglądaj się tylko zmień instalację jeśli możesz . Bo będzie naprawdę tragedia . Czasami na pewnych żeczach się nie da oszczędzić. Ale coś innego niż sekwencja w takim aucie to Hardkor.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Podstawa to świece i kable. Nie kupuj taniego szajsu tylko konkretne (Kable NGK, świece irydowe boscha). Miałem podobne problemy w digifancie VW. Czasami strach było dodać gazu. Kupiłem nowe świece i kable ale po 150km trafiał się strzał. Po zakupie irydowych świec nie ma w ogóle problemu. Ustąpiło nawet lekkie falowanie mocy podczas jazdy. Włożysz 1400zł w instalacje sekwencyjna i będziesz zakładał nowe tematy, że auto więcej pali szarpie, jaki mnożnik ustawić, jakie ciśnienie, czy mapy się pokrywają i wiele innych dolegliwości sekwencyjnych. Takich tematów jest mnóstwo. Kup świece za 200zł komplet i ciesz się swoim ABK. Pozdrawiam
Jeśli ustawiałeś kiedyś zapłon to widziałeś na pewno znacznik 0 i/lub kreska określający kąt wyprzedzenia zapłonu na kole zamachowym.Przy nie zablokowanym sterowniku świecąc stroboskopem będziesz widział że kreska ciągle odchyla się o kilka mm w lewo i prawo, jeśli zablokujesz sterownik kreska będzie stała sztywno w miejscu.
Ustaw tak żeby biała kreska ze zdjęcia zrównała się z krawędzią nadlewu zaznaczoną na zielono.
Ustaw tak żeby biała kreska ze zdjęcia zrównała się z krawędzią nadlewu zaznaczoną na zielono.
sam zapłonu nie ustawiałem , robił to kolega, ale juz wiem że na bank nie odpinał kostki :evil: bo jak wielu nawet o tym nie wiedział...
jesli sie uporam z tym wszystkim tzn z zapłonem ze świecami, kablami itd
to czy cos jeszcze zostaje do zrobienia ??
martwi mnie jeszcze to dziadostwo antywybuchowe to pomiedzy przepływka a kolektorem
na to mam taka gume założoną i jak strzeli to guma spada.... zakładam i jade dalej...
ale jakos nie przemawia za mną ta guma bo trzyma sie jakos licho i miejscami wpada w te wneki....
myślicie że skoro ona nie dolega dobrze i wlatuje tam jakieś lewe powietrze to czy to też ma wpływ na strzały ??
miałem to tak już jak kupiłem autko
jesli sie uporam z tym wszystkim tzn z zapłonem ze świecami, kablami itd
to czy cos jeszcze zostaje do zrobienia ??
martwi mnie jeszcze to dziadostwo antywybuchowe to pomiedzy przepływka a kolektorem
na to mam taka gume założoną i jak strzeli to guma spada.... zakładam i jade dalej...
ale jakos nie przemawia za mną ta guma bo trzyma sie jakos licho i miejscami wpada w te wneki....
myślicie że skoro ona nie dolega dobrze i wlatuje tam jakieś lewe powietrze to czy to też ma wpływ na strzały ??
miałem to tak już jak kupiłem autko
Pomyśl że ta klapa uratowała przepływomierz i obudowę filtra powietrza, gdyby nie ona to na początku tematu napisałbyś że masz już dość klejenia obudowy filtra.A skoro miałeś tych strzałów sporo to wymień całą klapę chyba że znajdziesz gdzieś odpowiednią gumę, lewe powietrze ma wpływ na pracę tego silnika ABK bardzo źle znosi lewe powietrze.
nie wiem czy myślimy o tym samym...
mi chodzi o taka tulejkę która jest założona przy przepływce, do niej jest ta guma która idzie potem do kolektora.
na tej gumie jest też taki a'la zawór przeciwwybuchowy gumowy który się odchyla
ale mi chodzi o ten pierścień - tuleje
na nia naciagnieta jest guma, szeroka na 1 - 1,5 cm
tuleja jest aluminowa
czy idzie to jakoś zastąpić jakąs inną zeby ta guma na niej była bardziej dopasowana ??
mi chodzi o taka tulejkę która jest założona przy przepływce, do niej jest ta guma która idzie potem do kolektora.
na tej gumie jest też taki a'la zawór przeciwwybuchowy gumowy który się odchyla
ale mi chodzi o ten pierścień - tuleje
na nia naciagnieta jest guma, szeroka na 1 - 1,5 cm
tuleja jest aluminowa
czy idzie to jakoś zastąpić jakąs inną zeby ta guma na niej była bardziej dopasowana ??
O tym samym, jeśli ta guma nie dolega dobrze do tulei (jest luźna, nawet lekko) to nie jest dobrze bo silnik łapie tędy lewe powietrze za przepływomierzem.
http://allegro.pl/klapa-antywybuchowa-z ... 06682.html
W gumie między klapą w tulei a przepustnicą jest coś jeszcze zamontowane?Jeśli tak to wywal, tam wystarczy tylko klapa za przepływką i nic więcej.
Tu są same gumy:
http://allegro.pl/30-guma-uszczelka-do- ... 69518.html
http://allegro.pl/klapa-antywybuchowa-z ... 06682.html
W gumie między klapą w tulei a przepustnicą jest coś jeszcze zamontowane?Jeśli tak to wywal, tam wystarczy tylko klapa za przepływką i nic więcej.
Tu są same gumy:
http://allegro.pl/30-guma-uszczelka-do- ... 69518.html
Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 21:19 przez krisiun1, łącznie zmieniany 3 razy.